![]() |
Citat:
Perfekt! Gick in och ansökte till GM för Tampa. |
Pittsburgh, när kan du? Imorgon kväll efter 22:00, kommer hem från jobbet runt 21:30. Så name a time för imorgon. Annars kan jag söndag efter 23:30 och framåt.
Antagligen kan jag när som mån, tis och ons också beroende på hur/om jag jobbar. ;) |
Jynas, när sker simulering ikväll?
Pittsburgh, vet inte när tvn blir ledig här i kollektivet. Så vi får hoppas det blir innan simuleringen ikväll. |
Jag kan fram till kl 8 och efter klockan 11. Hör av dig om det funkar :)
|
Citat:
|
Simulering? :ohmy:
|
DD! Kan du spela nu för jag är online ett tag till, så ser du detta så hinner vi spela. För simuleringen har ju inte skett ännu. Konstigt nog!!
|
Jynas, när simulerar du? Har redan gått två dagar över tid.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ber så hemskt mycket om ursäkt! Varit ute i vildmarken sen i tisdags och hann inte ens tänka på att förvarna om simulering. Ska inte ske igen! Simulerar när jag vaknar imorgon runt 10-11! Så får vi se om vi kör ny simulering nästa lördag igen eller om vi väntar till nästa onsdag, beror lite på spelschemat.
|
Så där. Simulerat nu. Vi får se hur det ser ut på onsdag med matcher osv, har inte alla spelat klart kör vi simulering onsdag 12 december ist. Eller om ni har några andra förslag? :-)
|
LA Kings, San José samt Detroit har jag att möta denna period!
När? Ge mig förslag så får vi se om det passar bra. :D |
Jag tycker vi kör simuleringen som vanligt på onsdag, eventuellt torsdag. Det är väl bara en tredjedel av lagen som är kontrollstyrda och därför är det inte lika många matcher som måste planeras in.
Performance: Jag kan idag, senast kl 18.45 och imorgon 11-13 och 17-22. Kan även Tisdag och Onsdag men det är bäst att få matcherna spelade så tidigt som möjligt. Wild, när kan du spela? Ge mig en tid! |
Citat:
|
Citat:
|
Performance: Det blir bra, loggar in 12 då, om du inte vill spela den tidigare.
Mazzy: Perfekt, ser till att vara inne då! |
När kan Kings lira? :)
|
Citat:
Är du inne nu så kan vi kanske lira nu direkt? |
Jonte94k, någon gång ikväll mellan 19:30-22 passar alldeles utmärkt! Skriv en tid här ASAP någon gång mellan denna tidsaspekt (19:30 - 22:00) som passar dig. Kan även passa efter 22 om det passar dig också.
|
Jonte94k, kan ej innan 23:00 ikväll. De andra i kollektivet ska se film från nu och några timmar framåt, så tidigast efter 23 kan jag komma åt 360'n.
Skjuta på det tills imorgon eller ta det senare. Upp till dig. ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
/Sharks |
Canucks! När kan du spela? Jag kan från och med nu fram till kl 12, 17-19 och 22-00. :)
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
vem är det som har tampa?
skulle behöva möta honom! jag finns inne till ca 00:30 inatt! |
oscar, kan du nu så är jag redo? :cheers:
|
GIVETVIS!!!! :idiot: :idiot: :idiot:
Nu fuckar sig anslutningen till bredbandet också... Löjligt det här! Ska se om jag kan få ordning på skiten.. |
Sådär ja, räckte starta om 360'n. Får se hur länge det håller! Oscar, kommer in på NHL nu!
|
GG Sharks. Och angående lagget, så är det tyvärr (som jag sagt flera gånger tidigare) absolut ingenting jag kan göra något åt eller påverka.
Bor i ett kollektiv i ett hus med flera andra, lägenhet under och det är deras bredband vi använder här uppe. Således har jag ej tillgång till modemet och kan göra så att det fungerar bättre. Ingen skulle bli gladare än jag om jag hade haft direkt tillgång till det och kunnat dona och fixa osv när det laggar. Men nu är det tyvärr så, och det får man väl leva med. Sorry iaf, trots att jag inte har något att be om ursäkt för egentligen. ;) |
Citat:
GG :hattenav: |
Nu har Devils alltså kvar att möta LA Kings samt Detroit denna period innan vi är klara för simulering. Match imorgon 16:00 mot Detroit är inbokat.
När matchen mot LA Kings går av stapeln vet jag dock inte ännu, ska höra med Ilar24 så får vi se. :cheers: |