![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ilar. det är lugnt! ;) Hojta till imorgon när du är redo då! |
Citat:
|
Citat:
|
Jynas, du skulle inte möjligtvis kunna hålla simuleringen till kl 23 imorgon, jag och Mazzy har ett dubbelmöte som vi helst inte vill ska simuleras. Han kan spela tidigast 19 och då är jag på hockey. Matcherna skulle väl isåfall spelas runt 22.
|
Akilles (Colorado) ska gå att få tag på. Han skrev vid åttatiden ikväll i avreageringstråden.
|
Buffalo och Chicago! När kan ni spela?
jag är redo nu! Vilken tid imorgon är det simulering? /Sharks |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Tjenare, jag är intresserad av att hoppa in som Blues om det skulle gå...
Jag är ett stort Blues-fan och jag har spelat dessa hockeyspel i ca 22 år nu (inte för att det är säkert att det kommer märkas) :lol: PSN: blueswede43 Hoppas på roliga matcher...kör ni 5 el. 10 min förresten..?? Edit: Jag insåg just att ni kör på Xbox. Trist som fan men lycka till iaf... |
Skrev just till aikstefan och frågade om han ville spela gm connected match, han skrev ok varpå han bjöd in mig till en fifa match.. jag försökte bjuda in honom, men inget svar! nu spelar han fifa online istället. jag kommer vara inne en timme till nu, och sen ett tag ikväll efter hockeyn (från 21:30)! Vore kul om man hann spela innan det simulerades.
Ifall chicago vill spela, är det bara höra av sig på xbox live eller här på sharps! :) |
Citat:
|
Hur gör vi med philjay? Ingen som har hört något från honom? Vill undvika simulering!
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Vurpan och Lazlo, är inne nu fram till 18.15 då de är dax att dra sig mot hockeyn.
|
Citat:
|
Citat:
|
Vars fan är målisarna?
|
Bra match :) Men Luongo hade inte sin bästa dag i kassen, kändes som alla skott gick in på han.
|
Citat:
EDIT, ja han kändes inte så jätte vass i denna matchen, tyvärr! Nu har jag bara match mot Colorado (Akilles) kvar denna period så säg till sen när du kickat honom så kör jag klart min sista match. |
Kmr hem vid 23 från träning. Kan du låta mig spela mina matcher mot datan då innan du simulerar? Har Colorado, Edmonton och Ottawa kvar :)
|
Lycka till mer er liga,
Spelade mot Toronto, ledde matchen med 5-0 så drar han med fyra minuter kvar att spela. Hade kanske 14-2 i ToA. Är det inte den här snubben som sköter ligan nu? Drar någon från matchen så räknas ju inte den i systemet. Hah. Kalle Anka. Väx upp. I'm out. |
Vurpan, hinner du spela ikväll efter hockeyn?
|
Philjay var inne på live igår utan att höra av sig, så jag antar tyvärr att vi kan kicka honom då han inte verkar vara så intresserad längre. Fixar du det Jynas så att vi kan möta Ottawa ikväll ? :)
|
Citat:
|
Fixar det DD och hultmaniac!
Kanske kickar mig själv också, fittspel... :) |
Bara att skicka ett mess eller vad som helst, jag hade haft förståelse för det och kunnat spela matchen senare.
|
Finns ingen möjlig anledning som gör det acceptabelt att dra ifrån en match bara för att man förlorar. Hade du barn, häst, fru, farmor och en björn eller vad fan som helst i vardagsrummet så borde du inte ha spelat om det nu är så att det va just därför du blev utklassad. Riktigt dåligt gjort och det är bara att spela om matchen direkt och ta ut målvakten så arfert får vinna med minst 5-0, gärna 10-0!
:thumbdown: |
Hur blir det med woxxa? Montreal vill säga. Har inte alls fått någon respons från honom vare sig på XBL eller här på Sharps. När simuleras säsongen vidare och skulle gärna se att woxxa kickas så man kan spela mot datorn där.
..... :) |
Nu dök allt upp lite plötsligt. Men visst, vi kan köra om matchen och jag tar ut målvakten.
Lazlo, jag vet. Men vilken jävla guldmänniska man hade varit om man aldrig gjorde fel. Knepigt med woxxa, performance. Hört av mig också. Simulerar ligan runt 23, hör jag inget inom en timme måste jag kicka honom. |
Ja, eller hur tycker du det ska lösas, ska ni simulera matchen och så blir det som det blir eller?
Ingen såklart, men gör man fel får man göra rätt för sig också inte mer med det. Kicka Colorado så kan jag köra min sista match denna perioden. Snart är vi väl bara 5 stycken kvar i denna ligan... |
Sharks är inloggad några timmar till! är daggedeg eller aikstefan inne är det bara skriva på xbox live!
|
Storstädning. Colorado, Montreal, Edmonton, Buffalo och Washington kickade...
Skicka en pling när ni spelat era matcher så jag vet när jag kan simulera fram ligan. oscar4122, får du inget svar från DaggeDeg heller? Edit: Ottawa också kickade. |
Går det att styra flera lag? Jag kan ta över Rangers också :)
|
Citat:
Arfert, när har du möjlighet att lira? |
Citat:
|
Citat:
Kan nöja med mig med en simulering där :) |
kör simulering nu då!!
|
Nu har vi spelat vårt dubbelmöte, fick med mig 3p (1-2sd, 2-0) och jag tackar för att du kunde hålla ligan någon timme extra! :)
|
Jag är också klar med alla matcher nu!
|