![]() |
Jag har inte fått möta Anaheim ännu... han är ju aktiv.
|
Jag ska spela min match mot Montreal alldeles STRAX!!!
Vänta med simulering till 00:00 är du snäll, Jynas! :cheers: |
Simulering när det är dags!! Kan inte hålla på o skjuta upp hela tiden!!
|
Har också spelat klart mina matcher nu :) godnatt på er
|
Ska spela mina 3 matcher mot CPU:n nu!
|
Bjolle köra en match mot mig så länge? Måste undvika simulerade matcher till varje pris.
Körig vecka men till nästa vecka blir det en bestämd tid för simulering! Nu är det förhoppningsvis bara aktiva användare kvar i ligan. Och ni som blivit kickade, reserverar era lag några dagar och om ni kan visa att ni kan vara aktiva får ni ansöka på nytt. |
Nu har jag torskat mot Montreal, 1-4. Tokdominerade fram till de gjorde 1-2.. Sen var det godnatt. Givetvis.
|
DD meddela när du är klar så simulerar jag då!
|
Citat:
|
Klar nu! Skönt att få sin överlägset bästa back skadad också.. :rolleyes:
|
asso, de e bara o simulera, vill folk inte vara med överhuvudtaget så blir de ju kicken, går liksom inte vänta in att alla ska lira sina matcher. I fortsättningen har vi en ungefärlig tid då man simulerar så slipper man lägga 3 h på o sitta o vänta på uppdatering? Eller har jag fel?
|
Citat:
Nu har jag dock spelat klart den för en dryg timme sen, hoppas det gör dig gladare, KungBjolle. ;) |
Bjolle det är du som inte behöver ha så bråttom att få igång nästa period. Låt alla spela sina matcher och det blir lite krångligt när man ska kicka folk och sen spela mot datorer istället så det får ta lite tid. Spelar ingen roll att det inte blev en bestämd tid utan håll dig lite lugn och så kan du spela dina matcher imorgon eller nått på nästa period, de behöver inte spelas just nu bara för att du är lite sugen.
|
Citat:
|
ne de e lugnt, allt löser sig, bara de att ja vet att ja kommer ha fullt upp kommande veckan o så men de blir nog väl. Bara dags att fylla upp ligan med aktiva spelare...
|
Bara jag som har tre matcher den här veckan? Devils, Wild och Avalanche.
|
jag har 3 eller 4...
|
Citat:
|
är ligan igång igen alltså. jag är på men hinneri nte lira förens sent ikväll
|
Du må ansöka igen då Philjay :-)
|
Jynas, har du ändrat tidsschemat för ligan? Tidigare har det varit två-veckorsperioder men nu är det bara en vecka.
|
Citat:
|
Citat:
|
Har bara fyra matcher denna period, slog precis CPU-Ottawa 2-1 eft sudden hemma. :) Totaldominans, de tar ledningen. Lyckas kvittera och sedan avgöra på ett dundervackert anfall i sudden. :cheers:
Nu efterlyser jag fighter mot Pittsburgh, Toronto och Boston. När kan ni? Jag kan typ när som närmaste dagarna fram till söndag (kanske ska jobba lör/sön, får jag dock reda på med väldigt kort varsel!) |
Eftersom det bara blev en vecka simulerad igår sker en EXTRA SIMULERING PÅ SÖNDAG KVÄLL KL. 21
performance, jag kan lira ikväll efter 21! Har bara möte mot dig och Minnesota kvar. |
Citat:
|
Citat:
Jag kan senare ikväll runt 23:00, kan du då? :) |
Rangers ägare sa att han hoppade av men laget är fortsatt styrt av en användare så det går inte att spela den matchen. Det är bara att kicka honom så jag kan hinna lira klart matcherna tills på Söndag!
|
Citat:
|
Chicago och San Jose, säg till när ni vill lira. Kan hela kvällen och natten lång! Bara hojta till här inne
|
Citat:
Visst, snubblar in runt 2330! |
Jag kan nu när som, Jynas! Dock snarast möjligt, så skynda dig in!
|
Citat:
|
performance, dröjer lite till, 15 min kvar av matchen. Är du inne då?
Kickar även Rangers då, Lazlo. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tjena! Boston här, performance, ja kliver in på em också så kan vi lira vår match?
|