![]() |
Jobbar på ett litet gratisforum, lite mer indelat med varsin lagtråd, tradesnack, info om simulering etc. Känns enklare att boka match där då man skriver direkt i respektive lagtråd, lätt hänt att man missar om någon skriver här.
Finns det något intresse och registrerar ni er i så fall? Jag vet att det finns inbitna Sharps:are här som kanske inte gärna byter forum... |
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
ja kan nu typ, ser att du lirar nu, ta efter den!?
|
Citat:
ska vi säga 15:30? |
nej nu hehe!
|
15.10 då?! Ok?!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tampa, när har du tid att spela?
|
Jo men vi kör väl 15.30 då!! När kan DDogge lira?
|
Haha, lotto FFS! Så SJUUUUKT orättvis förlust mot Boston med 1-5! Matchen är så jämn den bara kan vara men alla skott sitter ju på Brodeur.
Lotto FFS! |
Har Pittsburgh kvar att möta, DDOGGE91 när kan vi lira?
|
Pens kan förmodligen lira senare ikväll eller söndag kväll efter kl 17!
|
Haha du är rolig du! Sverige hade sådan otur när dom låg under mot tyskland med va? matchen var helt jämn men tyskarna ledde med 4-0 ändå, hehe. GG iaf!!
|
1-5 förlust kan inte bara vara otur perfa! :p
|
New Jersey, Boston, Minnesota och Carolina! Hör av er när ni kan lira. Kan ikväll eller söndag kväll efter kl 18 typ. Skriv i tråden eller skicka ett pm :)
|
DD, hur pass sent kan du ikväll? Vi är 30min in i Jurassic Park II och ska även se JP III direkt efter, så vi är klara med vårt JP-maraton around ~00:30 ca. Kan du då?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ska möta Oscar4122 runt 9 så lugna lite med simuleringen. Sen har jag 2matcher mot Chicago men har inte ens försökt få tag i han då han verkar vara jävligt off.
|
Hojta när du kan lira Wild.
Ilar, det är ju bra om man hör av sig iaf. Ska försöka få tag i DaggeDeg får se om ni får till någon match. Väntar till 21:30 sen måste jag simulera. |
Pens är online nu iaf och kan resten av kvällen! New Jersey, Minnesota, Boston och Carolina, hör av er :)
|
Gott med seger mot Pittsburgh. Satt gött! :D
|
Citat:
|
Du kan simulera! Surtorsk mot surogge :thumbdown:
|
Simulerat nu. Någon som fick sin match mot Minnesota spelad?
Ny simulering ONSDAG! Därefter sker simulering kl. 20 varje onsdag, blev en extra simulering nu eftersom det bara blev en veckas matcher laddade i onsdags. |
Citat:
Ska bli intressant att se när (om?) sharks första nollpoängare kommer :evilgrin39: :gun_bandana: |
Jag har bara en match tills på Onsdag och det är mot Buffalo.
Sökte i ämnet och fick fram flertalet med poster som eftersökte Buffalo men ingen som sa sig vara ägare. Är det någon som lyckats spela mot Buffalo? Om nu Buffalo är aktiv så är det bara att hojta till när du vill lira! |
Samma här, bara en match o lira ju?! Konstigt?! mot carolina för den som känner sig manad?!
|
Lazlo, Buffalo datorstyrt sen i onsdags.
Bjolle, blev som sagt bara en vecka simulerad i onsdags, så fick dela upp det helt enkelt. Hade själv bara två matcher och har spelat klart den här omgången. Så om vi skyndar oss att spela klart kan jag simulera tidigare och vi får en eller två extradagar på nästa omgång. |
Hade bara en match så jag är redan färdigspelad :) så jag simulerar gärna tidigare om det är möjligt!
|
kör simulering idag då?
|