Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-15, 18:55   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Sharps har gjort sitt?


Inte en rek om Benfica - Chelsea eller ens en fotbollstråd om dagens match så denna sida känns mer och mer ointressant.
Bara snack om trav och gemensamma bombenbolag (inget fel med det) men ser efter att moderatorerna slängde ut varningar till höger och vänster för några månader sen så har sidan dött

Visste inte i vilken tråd jag skulle lägga denna så blev här
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-15, 19:00   #2
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Inte en rek om Benfica - Chelsea eller ens en fotbollstråd om dagens match så denna sida känns mer och mer ointressant.
Bara snack om trav och gemensamma bombenbolag (inget fel med det) men ser efter att moderatorerna slängde ut varningar till höger och vänster för några månader sen så har sidan dött

Visste inte i vilken tråd jag skulle lägga denna så blev här
Kan bero på att det inte är någon som hittat värde i den matchen som gör att det inte kommit upp en tråd. Sharps står för kvalitet före kvantitet!
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-15, 19:02   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

En final i en Europeisk storcup kan ju vara något av det sämsta i spelväg så jag ser snarare det som ett sundhetstecken.

Sedan är ju rekar mer på tapeten sedan reksystemets intåg, stor förändring på den fronten.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-15, 19:08   #4
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Sen kan det bero också på vilka det är som har försvunnit. Djungel och Mara hade troligtvis tillsammans med Lazlo de mest besökta trådarana på sharps men sedan de har försvunnit av diverse olika anledningar och när en av de kom tillbaks så hade han varit borta några månader. Tror att många som mest följde deras trådar försvann då med.

Sen att troll som Maverick och kriga (dvs PEACE) har försvunnit har väl ingen dött av?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-15, 19:31   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

Även om vi struntar i dagens match så kan vi väl ändå vara överens om att kvalitéen på forumet har går ner.
Reksystemet/tävlingen är väl det som håller igång sidan just nu men är det en långsiktig lösning?
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-15, 19:36   #6
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fotbollsligorna har i princip kommit till sina slut och av egen erfarenhet så undviker jag att spela på majoriteten av de återstående matcherna då man aldrig kan förutspå lags motivation trots mittenplaceringar bl.a.

Det brukar vara dött vid den här tiden på året. De flesta har nog gått i ide i väntan på nästa år.

Satsa på tennis vet ja
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-16, 04:05   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Forumet blir inte mer än vad ni medlemmar gör det till. Så istället för att klaga på att ingen har lagt en rek eller skapat en diskussionstråd om den eller den matchen så skulle ju du kunna vara initiativtagaren?

Själv såg jag inte ens finalen, så intresserad var jag av den. Ska in nu och se vad den slutade.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td