Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-12, 18:23   #271
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

My man Giannis is back...



Snälla Larry Drew låt han få fortsätta på SG-positionen #greekfreak
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 17:51   #272
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

The Celtics have traded Jordan Crawford and MarShon Brooks to the Warriors, according to Yahoo!'s Adrian Wojnarowski.

Den där Timmy Duncan för Chuck Crawford dealen

PS: Motherfuck Larry Sanders!

Senast redigerad av Vlad den 2014-01-15 klockan 17:52. Anledning: Glömde hata på Larry
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 18:25   #273
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6758

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Vem kör Celts med, Bayless och Bradley? Ska man ens bry sig att spela Rondo med dessa
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 18:45   #274
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Du glömde Phil Presley,Elvis grabb

Celts fick 2 picks av Heat också som fick Toney Douglas så nu är det bara att tanka så in i helvete. Får hålla Rondo på minute restriction så länge som möjligt och säga till honom att inte spela för bra post ASB
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 21:30   #275
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 10
Sharp$: 89
Standard

Jaha, suck... Var ju en del gambling där i tradesen med Duncan och Wade. Mitt lag kändes rätt hopplöst när Horford gick ner för säsongen. Jordan Crawford var ju inte direkt överst på önskelistan heller men inte fan hade jag tänkt mig en backup i Warriors mot the big fundamental. Blir väl waiver wire nästa.

Får nog ta och rådfråga Knicks management nästa gång jag funderar på en trade.
eyeless är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 22:52   #276
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24933

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Crawford skulle bli backup i Celtics eller som nu backup i Warriors, hans öde var satt oavsett om han skulle trejdas eller inte så just trejden påverkar inte mycket alls...

Men hey det är helt okej att gambla men också lika okej att jag inte alls förstår hur du tänkte. Man får la styra sitt lag bäst man vill och det lär ju säkerligen sluta bättre än för min egen del så

Celtics tankar rejält iaf då man ger bort två okej spelare för att få en gammal Joel som inte orkar spela mer än 2 minuter i sträck, och då har Joel mer i lön än dessa två spelare tillsammans. Sure lite draftpicks men det lär bli i andra rundan och det lär inte bli bättre än Brooks och Crawford så det känns väldigt skumt.

Heat fick loss lite lön, slipper Joel och lär väl kasta bort Douglas ganska snabbt då han knappast petar Cole... Bynum Bowl drar till Miami?? Warriors blev väl lite bättre, så grattis Boston det här blev nog bara skit...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 23:09   #277
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Nah Laz det var rätt smart av Celtics

Celts hade redan declinat club option på MarShon så han blir FA till sommaren. Crawford rookiedeal går ut också och han är inte värd att lägga dyra pengar på att resigna då han är medioker så båda dessa hade lämnat i sommar ändå. Återstår bara att köpa ut Joel Anthony som har player option för 1år så har de capspace att signa någon bra och två picks i princip gratis

Toney Douglas är comboguard så han kan spela SG om Heat vill ge Wade ännu mer vila inför playoffs och Warriors behövde en backupguard så de kan hyra Crawford för denna säsongen. Alla lag är OK med den men Celts vinner mest imo
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 23:13   #278
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eyeless Visa inlägg
Jaha, suck... Var ju en del gambling där i tradesen med Duncan och Wade. Mitt lag kändes rätt hopplöst när Horford gick ner för säsongen. Jordan Crawford var ju inte direkt överst på önskelistan heller men inte fan hade jag tänkt mig en backup i Warriors mot the big fundamental. Blir väl waiver wire nästa.

Får nog ta och rådfråga Knicks management nästa gång jag funderar på en trade.
Skadorna är det segaste med fantasy men brukar jämna ut sig hyggligt så nu väntar vi bara på att de som klarat sig undan skador på sina bästa hittills får lida lite också,moahaha

Ta fram voodoodockorna
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 23:30   #279
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24933

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Nah Laz det var rätt smart av Celtics

Celts hade redan declinat club option på MarShon så han blir FA till sommaren. Crawford rookiedeal går ut också och han är inte värd att lägga dyra pengar på att resigna då han är medioker så båda dessa hade lämnat i sommar ändå. Återstår bara att köpa ut Joel Anthony som har player option för 1år så har de capspace att signa någon bra och två picks i princip gratis

Toney Douglas är comboguard så han kan spela SG om Heat vill ge Wade ännu mer vila inför playoffs och Warriors behövde en backupguard så de kan hyra Crawford för denna säsongen. Alla lag är OK med den men Celts vinner mest imo
Det är mycket möjligt att det i längden kan bli bättre men just nu så är det ju ett nerköp men det vill dom ju ha också för att bygga för framtiden. Vet dock inte om så många andra rundan spelare i draften kommer bli bättre än Brooks t.e.x men eftersom man nu valt att inte ge honom chansen så är det ju så...

Boston har ju 300 picks dom kommande åren så vet inte om dom behövde så många fler, hur många blommar ut? Nu gäller det bara att plocka rätt för det kommer inte finnas mycket kvar att bygga kring...

Tycker nog att Warriors vann mest i trejden då dom blev bättre nu, alltid svårt att veta vad picks blir tillslut och framförallt när det gäller andra rundan. Men återigen Celtics vill inte vinna nu, så då finns det väl grund för att göra så här, hur tråkigt det än är att en GM resonerar på det viset så kan det ju bli bra i längden.

Ryktas ju om att dom ska skeppa iväg Rondo nu också så snart får dom skriva in ett par picks i lineupen för det saknas namn
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 23:46   #280
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Det är mycket möjligt att det i längden kan bli bättre men just nu så är det ju ett nerköp men det vill dom ju ha också för att bygga för framtiden. Vet dock inte om så många andra rundan spelare i draften kommer bli bättre än Brooks t.e.x men eftersom man nu valt att inte ge honom chansen så är det ju så...

Boston har ju 300 picks dom kommande åren så vet inte om dom behövde så många fler, hur många blommar ut? Nu gäller det bara att plocka rätt för det kommer inte finnas mycket kvar att bygga kring...

Tycker nog att Warriors vann mest i trejden då dom blev bättre nu, alltid svårt att veta vad picks blir tillslut och framförallt när det gäller andra rundan. Men återigen Celtics vill inte vinna nu, så då finns det väl grund för att göra så här, hur tråkigt det än är att en GM resonerar på det viset så kan det ju bli bra i längden.

Ryktas ju om att dom ska skeppa iväg Rondo nu också så snart får dom skriva in ett par picks i lineupen för det saknas namn
Man vet iofs aldrig,Chandler Parsons var 2nd round pick för 3 år sen och nu är han Rockets viktigaste spelare. Trodde MarShon kunde bli en typ Tyreke Evans spelare när han var i Nets första året men han är 25år nu så det blir nog inget alls av honom om han inte kunde få någon speltid i årets upplaga av Celtics

Vi är överens om att Warriors vill vinna nu och en backupguard är det de saknat sen Jarett Jack lämnade och att Celtics tankar hårt men verkar som jag har mer förtroende för Danny Ainge än dig
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 00:16   #281
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24933

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Man vet iofs aldrig,Chandler Parsons var 2nd round pick för 3 år sen och nu är han Rockets viktigaste spelare. Trodde MarShon kunde bli en typ Tyreke Evans spelare när han var i Nets första året men han är 25år nu så det blir nog inget alls av honom om han inte kunde få någon speltid i årets upplaga av Celtics

Vi är överens om att Warriors vill vinna nu och en backupguard är det de saknat sen Jarett Jack lämnade och att Celtics tankar hårt men verkar som jag har mer förtroende för Danny Ainge än dig
Nej man vet aldrig men hur många misslyckade 2nd rounds går det per Parsons? 10, 20? Ja jag vet inte men det är ett svår lotteri att bygga för framtiden genom draft picks, har man otur så tar det 15-20 år innan man är tillbaka igen om man ska bygga om helt genom draften.

Celtics gjorde väl sitt val redan under offseason och då får dom väl köra på det hela vägen ut och bara hoppas att man kan hitta lite stjärnor i draften och inte plocka Marvin Williams killar

Den som lever får se vad Danny Ainge kan snickra ihop av det här men samtidigt så började ju Celtics bli så gamla så detta var ett måste, så det är bara att hoppas att det går vägen helt enkelt för man vill inte se Celtics som en slagpåse...
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 08:21   #282
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Är det Gerald Wallace som är inne och skriver under Laz nick?

Generationsväxlingen var ett måste hos de gröna. Nu har man på två år skeppat iväg Bust Perkins för Jeff Green. Allen till Heat. Dyra kontrakt på KG, PP, JET samtidigt som man dammsög Nets på draftpicks.

Ända missräkningen är väl att Michah Downs inte blommade ut till den stjärnspelare som både jag och Vlad förutspådde

Ainge är slipad och som Celtics-fan har han mitt fulla förtroende. Skulle dock uppskatta om organisationen ordnade med tvångsklippning på Kelly Olynik. Jävla Claudio Canigga wannbe...

Och förresten när jag ändå är på tråden:

Spoiler:
Larry Drew du är en stor jävla cocksucker!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+5)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 14:04   #283
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6758

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
nu väntar vi bara på att de som klarat sig undan skador på sina bästa hittills får lida lite också,moahaha

Ta fram voodoodockorna

Citat:
Durant played through a sore left wrist
Citat:
Kevin Love has a sore knee, but should be fine.


Håll dig ifrån dockorna!
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 18:04   #284
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Är det Gerald Wallace som är inne och skriver under Laz nick?

Generationsväxlingen var ett måste hos de gröna. Nu har man på två år skeppat iväg Bust Perkins för Jeff Green. Allen till Heat. Dyra kontrakt på KG, PP, JET samtidigt som man dammsög Nets på draftpicks.

Ända missräkningen är väl att Michah Downs inte blommade ut till den stjärnspelare som både jag och Vlad förutspådde

Ainge är slipad och som Celtics-fan har han mitt fulla förtroende. Skulle dock uppskatta om organisationen ordnade med tvångsklippning på Kelly Olynik. Jävla Claudio Canigga wannbe...

Och förresten när jag ändå är på tråden:

Spoiler:
Larry Drew du är en stor jävla cocksucker!

"The Syndrome". Fortfarande bästa nicknamet sen Chocolate Thunder

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Håll dig ifrån dockorna!
Kevin Love har jag försökt sänka hela veckan men han är immun efter förra året. Jag kan behöva lite hjälp efter JJ och Dipo hade career highs,på min bänk!!!

Besegrar mig själv,bra jobbat coach
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-21, 13:25   #285
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Har sagt åt mina killar att överhuvudtaget inte gå ut ur sina cribs den här veckan. Bara träning och match är giltiga skäl.

Spelar man mot Evil Arch kan man inte vara nog försiktig. Men inte ens det hjälper - Terrence Jones missade poängfesten mot Blazers efter att ha krockat med en medspelare på träning...

Kirk Hinrich lämnar matchen mot Lakers med skada, vilket betyder att scrub-fuckern Augustin har en career-night samtidigt som Z-Bo droppar 23-20 mot Pelikanerna.

Rätt otroligt att jag leder med 5-4 efter första natten.

Allt jag vill är att ha en clean fight, Arch. Är det för mycket begärt?

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td