Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-17, 13:38   #1
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Flash Player...


Av någon anledning så slutar Flash Player att fungera i min webbläsare med jämna mellanrum.

Yttrar sig genom att på sajter som har mycket Flash typ ATG, Svenska Spel, Unibet, Betsson mm så försvinner en massa ikoner/bilder mm och ersätts istället med utropstecken.

Enda lösningen för mig är då att rensa bort all webbhistorik, cookies mm & starta om webbläsaren.

Jag har alltid dom senaste uppdateringarna installerade på Flash Player, Internet Explorer, Java mm mm.

Men varför blir det så här trots allt, någon som vet???
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-17, 14:04   #2
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Av någon anledning så slutar Flash Player att fungera i min webbläsare med jämna mellanrum.

Yttrar sig genom att på sajter som har mycket Flash typ ATG, Svenska Spel, Unibet, Betsson mm så försvinner en massa ikoner/bilder mm och ersätts istället med utropstecken.

Enda lösningen för mig är då att rensa bort all webbhistorik, cookies mm & starta om webbläsaren.

Jag har alltid dom senaste uppdateringarna installerade på Flash Player, Internet Explorer, Java mm mm.

Men varför blir det så här trots allt, någon som vet???
Kanske för att adobes produkter är otyg med säkerhetshål samt suger åt sig massor av resurser, särskilt om du har många fönster/flikar uppe samtidigt.
Om de tex börjar bli ont om minne kan de ju bli segt om hdd;n är långsam.
Har man flera flikar uppe så är alla lika sega som segaste fliken. Alla flashreklamer tar minne och resurser, noscript/abp är ju ett sätt att bla av med dessa iaf.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+25)
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td