Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-15, 00:23   #1
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Poker


Var bara tvungen att visa en underbar hand som jag vann i kväll/natt! hen hade "stulit" en hel del från mig fram till denna hand. Jag hade gått från 100 Euro till 450 och hen tog sedan ner mig till 125 ungefär...

Sedan var det comeback ala Rocky! Tog innan även en stor pott mot hen, skall kolla om jag hittar denna, men det var denna som måste svidit grymt! Hen plockade av mig hela tiden och jag jobbade mig upp - till slut satt hen där med nästan allt av mina marker... Jag jobbade och jobbade och sedan kom denna, episka hand när hen måste trott att hen skulle slå spiken i kistan - men hen har då troligtvis inte mött Pilkast tidigare, hehe...

Se och njut av "slakten" - hoppas det inte var någon här inne bara...





__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1), NiLu (+10), Maijadona (+5), Flickepojken (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 00:35   #2
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Turgubbe
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 00:40   #3
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Turgubbe

Hehe, självklart var det en oerhörd tur - ville bara illustrera att fighten inte är över förrän den feta damen sjunger...

Måste varit otroligt jobbigt att sett dessa 6or i trynet, efter att ha vunnit så många i rad mot mig med nästan enbart ess och damer och andra bra kort - hen spelade bra, inte snack om det, men hen måste trott jag satt med färg här...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 06:30   #4
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, standardcooler.

Fick du in hela på flopp?
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 08:27   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Ingen som skriver hen förtjänar sån tur.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SlimCharles (+3), Seebbo (+5), Khan (+2), bettingmaster (+2), Slurf (+5)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 08:43   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag slutade läsa efter ordet "hen". Nackskott.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10), Seebbo (+5), apekatt66 (+5), Khan (+2), bettingmaster (+2), Boone (+10), AndyMart (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-24, 18:55   #7
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

Snyggt! Jag lägger mig om jag inte floppar fyrtal ;D
kassidy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 01:54   #8
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Kombinationen av ditt språkbruk, att du bara lirar på ett bord och det faktum att du lägger upp ett screenshot istället för att posta handhistorik som normala människor får mig att tvivla på att du skulle vara vinnande på NL100. Idiotisk och meningslös tråd på alla sätt och vis, alla som har ett större antal spelade händer har sett det mesta vid borden. Det känns som att du har skottat våldsamt - om du nu över huvud taget lirar poker regelbundet - med pengar som du normalt sett kommer att förlora till regulars och sedan lyckats pricka in en hand där vem som helst hade plussat 400BB och nu vill du skryta med detta. Hade du i alla fall postat lite HHs så kunde vi ha analyserat ditt spel.

Senast redigerad av Slurf den 2014-02-28 klockan 02:06.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 14:47   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Hahaha. ..tror inte att syftet var att analysera nåt egentligen utan mer som en trevlig upplevelse. ..
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 15:30   #10
 
Reg.datum: apr 2013
Ort: LA
Inlägg: 374
Sharp$: 2030


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Kombinationen av ditt språkbruk, att du bara lirar på ett bord och det faktum att du lägger upp ett screenshot istället för att posta handhistorik som normala människor får mig att tvivla på att du skulle vara vinnande på NL100. Idiotisk och meningslös tråd på alla sätt och vis, alla som har ett större antal spelade händer har sett det mesta vid borden. Det känns som att du har skottat våldsamt - om du nu över huvud taget lirar poker regelbundet - med pengar som du normalt sett kommer att förlora till regulars och sedan lyckats pricka in en hand där vem som helst hade plussat 400BB och nu vill du skryta med detta. Hade du i alla fall postat lite HHs så kunde vi ha analyserat ditt spel.
I det här fallet tror jag inte TS åsyftade att skryta om hans pokerkunskaper - det krävs nämligen inga för att fatta rätt beslut här. Det innebär likväl att det (förhoppningsvis) inte heller finns något särskilt intressant att analysera här. Reggen står för preflop action -> blir nedsynad/återhöjd @ flopp -> ställd all-in @ turn / river (förutsatt att TS tar initiativ postflop). Det krävs liksom inget riktigt tänkande av TS, reggen följer ju med oavsett.

Onödigt att hacka. Klart man blir glad när man vinner, i synnerhet om man inte lirar regelbundet.

Senast redigerad av WizardofAhhs den 2014-02-28 klockan 15:32.
WizardofAhhs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-28, 17:33   #11
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av WizardofAhhs Visa inlägg
I det här fallet tror jag inte TS åsyftade att skryta om hans pokerkunskaper - det krävs nämligen inga för att fatta rätt beslut här. Det innebär likväl att det (förhoppningsvis) inte heller finns något särskilt intressant att analysera här. Reggen står för preflop action -> blir nedsynad/återhöjd @ flopp -> ställd all-in @ turn / river (förutsatt att TS tar initiativ postflop). Det krävs liksom inget riktigt tänkande av TS, reggen följer ju med oavsett.

Onödigt att hacka. Klart man blir glad när man vinner, i synnerhet om man inte lirar regelbundet.
Jag skrev själv att det var inprincip omöjligt att inte vinna 400BB i den här handen, så självklart är vi eniga där. Det vore dock intressant att se lite HHs då han verkar ha lirat särskilt många händer mot denne spelare. Man vet ju aldrig om TS är en sådan som synar 3-bets ur pos med ATo och sedan stackar av 160bb på brädan T52r och tycker att det är en cooler när FI viker upp KK.

Edit: Håller dock med om att jag var onödigt otrevlig, jag har dock ingenting emot TS utan blev bara irriterad över den i min mening korkade trådstarten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
WizardofAhhs (+5)

Senast redigerad av Slurf den 2014-02-28 klockan 17:39.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-23, 23:02   #12
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Var bara tvungen att visa en underbar hand som jag vann i kväll/natt! hen hade "stulit" en hel del från mig fram till denna hand. Jag hade gått från 100 Euro till 450 och hen tog sedan ner mig till 125 ungefär...

Sedan var det comeback ala Rocky! Tog innan även en stor pott mot hen, skall kolla om jag hittar denna, men det var denna som måste svidit grymt! Hen plockade av mig hela tiden och jag jobbade mig upp - till slut satt hen där med nästan allt av mina marker... Jag jobbade och jobbade och sedan kom denna, episka hand när hen måste trott att hen skulle slå spiken i kistan - men hen har då troligtvis inte mött Pilkast tidigare, hehe...

Se och njut av "slakten" - hoppas det inte var någon här inne bara...





Så är hen där igen, Pilkast
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td