Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-08, 08:07   #31
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Och jag som förväntade mig hitta ett gäng twitterlänkar i den här tråden. Återgå till topic istället tack.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 09:37   #32
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Och jag som förväntade mig hitta ett gäng twitterlänkar i den här tråden. Återgå till topic istället tack.
Mycket roligare med debatter som denna.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 09:51   #33
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Intressant - får en känsla av att en amatör försöker berätta för Zlatan hur han ska spela fotboll...
Verkligen inte. Och även om jag skulle ha åsikter mot en auktoritets åsikter skulle inte det vara ngt uppseendeväckande. Eller du kanske tycker experter, typ Martin Åslund i fotboll, ej får ha åsikter om Zlatan bara för att Zlatan har typ 80 landskamper fler än Åslund?

Får man inte kritisera auktoriteter så lever vi i en sjuk värld.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 09:57   #34
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Verkligen inte. Och även om jag skulle ha åsikter mot en auktoritets åsikter skulle inte det vara ngt uppseendeväckande. Eller du kanske tycker experter, typ Martin Åslund i fotboll, ej får ha åsikter om Zlatan bara för att Zlatan har typ 80 landskamper fler än Åslund?

Får man inte kritisera auktoriteter så lever vi i en sjuk värld.
Visst kan man kritisera, men det är ju klädsamt om man samtidigt visar prov på nån form av självdistans... Det är iallafall min ringa åsikt.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 10:15   #35
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Visst kan man kritisera, men det är ju klädsamt om man samtidigt visar prov på nån form av självdistans... Det är iallafall min ringa åsikt.
Vet att du älskar CD och Wagner och är deras lakej

Cc borde ha lite självdistans och så får han gärna svara på mina påståenden men istället vill han påvisa att jag lider av en allvarlig psykisk sjukdom. Moget.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 11:06   #36
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Och jag som förväntade mig hitta ett gäng twitterlänkar i den här tråden. Återgå till topic istället tack.
Finns inget som heter topic under Offtopic.

Citat:
Här är nästan allt tillåtet. Från olika parningslekar till godaste kaffesorten. Denna del modereras EJ förutom grova regelbrott. Avdelningen kan även innehålla material som anses vara stötande för känsliga. Vanlig vett & netikett gäller samt ingen reklam/marknadsföring.
En kategori som genererar fler inlägg än vad Ishockey Tennis och NFL gör tillsammans ska ni vara rädda om.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 12:35   #37
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Vet att du älskar CD och Wagner och är deras lakej

Cc borde ha lite självdistans och så får han gärna svara på mina påståenden men istället vill han påvisa att jag lider av en allvarlig psykisk sjukdom. Moget.
Älskar CD och Wagner? Nja, då föredrar jag Vinylskivor och Ramones. I övrigt måste du ha cred för att du använder dig av ordet lakej. Trodde inte att det fanns någon nu levande, förutom Hatten, som ännu gör det!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bettingamatoren (+5), Cc (+50)
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 14:31   #38
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Finns inget som heter topic under Offtopic.



En kategori som genererar fler inlägg än vad Ishockey Tennis och NFL gör tillsammans ska ni vara rädda om.
Och av den anledningen skrev jag inte under med /MOD och inte rensade jag heller i tråden.


Men om vi ska vara ontopic i det urspårade ämnet så håller jag iaf med Bettingamatören.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Thore10 (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 15:43   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man måste väl ändå i dagens samhälle få ha lite roligt på någon annans bekostnad? Nuförtiden får man ju knappt skämta med folk utan att det blir en rättslig process av det..

Holms är en diktator, skrivs det något om hans spel som inte är i positiv bemärkelse riskerar man att kommentaren tas bort, ifrågasätter man ett enskilt spel; samma visa. Ifrågasätter man hans spel i allmänhet kan användarens tas bort och gud nåde den som frågar om ett spreadsheet för att kunna påvisa långtidsprofit som han nu försöker basunera ut att han har, då ryker man direkt. Det är många yngre, mindre pålästa men mer påverkbara, "förmågor" som sitter på rekat planket (ifrån vad jag förstått iaf då jag suttit och läst lite vad som skrivits) och om Holms då skriker ut tips som om det var klart ifrån början då utnyttjar han ju unga sinnen. För egen profit. Dessutom rekar han ju sällan marknadshögsta utan länkar ju nästan jämt till bet365 (har väl bäst avtal där) och får en del av kakan när någon förlorar på det spelet som han ropar ut, så så jävla grön är han inte!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-08, 16:40   #40
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Man måste väl ändå i dagens samhälle få ha lite roligt på någon annans bekostnad? Nuförtiden får man ju knappt skämta med folk utan att det blir en rättslig process av det..

Holms är en diktator, skrivs det något om hans spel som inte är i positiv bemärkelse riskerar man att kommentaren tas bort, ifrågasätter man ett enskilt spel; samma visa. Ifrågasätter man hans spel i allmänhet kan användarens tas bort och gud nåde den som frågar om ett spreadsheet för att kunna påvisa långtidsprofit som han nu försöker basunera ut att han har, då ryker man direkt. Det är många yngre, mindre pålästa men mer påverkbara, "förmågor" som sitter på rekat planket (ifrån vad jag förstått iaf då jag suttit och läst lite vad som skrivits) och om Holms då skriker ut tips som om det var klart ifrån början då utnyttjar han ju unga sinnen. För egen profit. Dessutom rekar han ju sällan marknadshögsta utan länkar ju nästan jämt till bet365 (har väl bäst avtal där) och får en del av kakan när någon förlorar på det spelet som han ropar ut, så så jävla grön är han inte!
Ingen tror väl att han är en vinnande spelare? Han är, som sagt, öppen med sina minusresultat. Sedan att några stollar ska in och skriva kommentarer att hans tips suger är inte så givande för ROK som spelportal och rätt självklart att de tas bort.
Aftonblaskan modererade ju stenhårt i sina kommentarer innan de gjorde avtal med FB. Så gör alla företag. Klart de inte vill att folk, på sin egen sida, ska få skriva ren skit (om än sann) så att det blir dålig publicitet. Så här det funkar överallt.

Lättast är ju om man av princip inte ryggar Holms. Oavsett om han skriver att ett lag har 15 insjuknade i magsjuka skulle jag aldrig tänka mig att blindrygga den herren då jag vet att hans värderingsförmåga på ren svenska suger kuk. Inte svårare än så.

Ska vi förbjuda förlorande spelare att få reka så får vi ta bort 98-99% av spelkåren, vilket vore lite fadäsartat.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-10, 04:51   #41
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard



Hittad på Aftonbladets förstasida!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-10, 08:51   #42
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
bild

Hittad på Aftonbladets förstasida!
lol, denna trollKingOfScania, va fan

Kan man inte ens sova lugnt om nätterna utan att vakna upp på AB:s förstasida som nån arbetsförmedlare, vilken mardröm

__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5), eddieh (+10), Boone (+10)

Senast redigerad av boored den 2014-08-10 klockan 21:00.
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 09:50   #43
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Ingen tror väl att han är en vinnande spelare? Han är, som sagt, öppen med sina minusresultat. Sedan att några stollar ska in och skriva kommentarer att hans tips suger är inte så givande för ROK som spelportal och rätt självklart att de tas bort.
Aftonblaskan modererade ju stenhårt i sina kommentarer innan de gjorde avtal med FB. Så gör alla företag. Klart de inte vill att folk, på sin egen sida, ska få skriva ren skit (om än sann) så att det blir dålig publicitet. Så här det funkar överallt.

Lättast är ju om man av princip inte ryggar Holms. Oavsett om han skriver att ett lag har 15 insjuknade i magsjuka skulle jag aldrig tänka mig att blindrygga den herren då jag vet att hans värderingsförmåga på ren svenska suger kuk. Inte svårare än så.

Ska vi förbjuda förlorande spelare att få reka så får vi ta bort 98-99% av spelkåren, vilket vore lite fadäsartat.
Du svarade inte på min fråga om du är legenden Bogg under ett nytt nick?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 10:03   #44
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av semipro Visa inlägg
Du svarade inte på min fråga om du är legenden Bogg under ett nytt nick?
Ledsen att göra dig besviken. Vet inte vem Bogg är.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 10:09   #45
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Ledsen att göra dig besviken. Vet inte vem Bogg är.
Ok, tack för svaret iallafall.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td