Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-11, 00:37   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Standpromenad


Stig strand petas till förmån för Anja Persson enligt Pravda.


Skall villigt erkänna att jag har noll koll på Anja som kommentator, Herr Strand däremot vet vi vad han går för, eller för att citera en gammal kollega

Citat:
Säger Strand att det går fort, så går det fort

Anja däremot vet jag att hon är kvinna och homosexuell, är detta ett politiskt beslut eller handlar det bara om åldersdiskriminering?


Slutligen, finns det verkligen inga homosexuella muslimska kvinnor som kan kommentera alpint i detta land?


Helvete att man inte har en tv-licens som man kan säga upp
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 00:41   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2197
Standard

Ralf Edström ryker också. Enligt ryktet (mina fantasier, men Ralf är sanning) ska en annan stjärna ta över.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:19   #3
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7857
Standard

Anja har ju kommenterat en del som gästkommentator och jag tycker inte att det låter ok. Det låter som om hon sitter på toaletten och stånkar fram orden. Nej. Shaas.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-12, 07:35   #4
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2197
Standard

Näste man till rakning. http://www.expressen.se/sport/skidsk...vinterstudion/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 08:26   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ralf Edström ryker också. Enligt ryktet (mina fantasier, men Ralf är sanning) ska en annan stjärna ta över.

Varför kan vi inte göra pinan kort och låta Pia Sundhage och Mona Sahlin kommentera rubbet redan nu? Det är väl ändå så det kommer sluta.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td