Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-02-21, 20:41   #1
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Vad hade ni gjort?


Hallå !

Har lyckats få in 3 utav 4 fotbollsmatcher på min fyrling , i den sista matchen har jag everton att vinna hemma mot Leicester .

Jag erbjuds att "casha in" lappen och få 4900kr för den,

Har satsat 750kr och om Everton vinner får jag in 12700kr.

Jag känner själv att jag ska låta den köra för att tror Everton vinner ..... men blir osäker .......... vad ska man göra ? Det rätta kanske är att ta vinsten nu , men Everton känns iaf för mig "säker"....
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 20:45   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 20:59   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Varför lägger du till matcher som börjar långt senare ifall ditt mål med spelandet är att sälja av sista matchen? Sluta gör det.

Generellt svar brukar man säga, om du anser att det inte finns något värde i den matchen till det odds du spelat mer så kan du sälja av den. Men nu har du nästan 5000kr på en match när din snittinsats per match kanske är lägre än så och därför kan du sälja av den större insatsen som du har på den och behålla mindre än så?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 21:12   #4
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Varför lägger du till matcher som börjar långt senare ifall ditt mål med spelandet är att sälja av sista matchen? Sluta gör det.

Generellt svar brukar man säga, om du anser att det inte finns något värde i den matchen till det odds du spelat mer så kan du sälja av den. Men nu har du nästan 5000kr på en match när din snittinsats per match kanske är lägre än så och därför kan du sälja av den större insatsen som du har på den och behålla mindre än så?
Min fråga skulle nog ha varit , tror ni everton vinner ? Känner att jag sitter i ett litet dilemma ... men jag vill hellre ha 12000kr än 5000kr så jag löser inte in den , det jag satsat är jag ändå redan beredd att förlora . Är ny på den sidan som jag lagt bettet och har aldrig varit med om att man erbjuds att casha in lappen .... Men visst känns det väl som att Everton ska vinna ? he he
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-21, 21:36   #5
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkNado Visa inlägg
Min fråga skulle nog ha varit , tror ni everton vinner ? Känner att jag sitter i ett litet dilemma ... men jag vill hellre ha 12000kr än 5000kr så jag löser inte in den , det jag satsat är jag ändå redan beredd att förlora . Är ny på den sidan som jag lagt bettet och har aldrig varit med om att man erbjuds att casha in lappen .... Men visst känns det väl som att Everton ska vinna ? he he
Bättre att lösa in den nu när du ändå har 5K att hämta ut...om du nu så gärna vill spela så kommer det ju nya matcher att lira på!

5K i vinst är mer än 0:- i förlust om det skulle skita sig på din sista match...bollen är rund & allt kan hända (och kommer att hända)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 05:38   #6
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkNado Visa inlägg
Hallå !

Har lyckats få in 3 utav 4 fotbollsmatcher på min fyrling , i den sista matchen har jag everton att vinna hemma mot Leicester .

Jag erbjuds att "casha in" lappen och få 4900kr för den,

Har satsat 750kr och om Everton vinner får jag in 12700kr.

Jag känner själv att jag ska låta den köra för att tror Everton vinner ..... men blir osäker .......... vad ska man göra ? Det rätta kanske är att ta vinsten nu , men Everton känns iaf för mig "säker"....
Om du tyckte spelet var bra redan från början så är det väl det fortfarande eller hur? Du spelar väl knappast en 4-ling bara för att kunna casha in om de 3 första sitter?
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 06:26   #7
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Koh Lanta
Inlägg: 32
Sharp$: 152
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkNado Visa inlägg
Hallå !

Har lyckats få in 3 utav 4 fotbollsmatcher på min fyrling , i den sista matchen har jag everton att vinna hemma mot Leicester .

Jag erbjuds att "casha in" lappen och få 4900kr för den,

Har satsat 750kr och om Everton vinner får jag in 12700kr.

Jag känner själv att jag ska låta den köra för att tror Everton vinner ..... men blir osäker .......... vad ska man göra ? Det rätta kanske är att ta vinsten nu , men Everton känns iaf för mig "säker"....
Everton 2.59 i odds ?

Everton -1 finns till dessa odds, men vad har du spelat igentligen ?
Puman9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 07:00   #8
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Puman9 Visa inlägg
Everton 2.59 i odds ?

Everton -1 finns till dessa odds, men vad har du spelat igentligen ?
De inbyggda cashoutknapparna som EU-bookies erbjuder är rån med väldigt dålig återbetalning därför bör man vid safening antingen köra marknadshögst odds eller så låter man bli. Den inbyggda ska aldrig användas.

Så ja indirekt har han 2.59 i odds men det beror på andra faktorer hos bolaget.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 07:17   #9
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Koh Lanta
Inlägg: 32
Sharp$: 152
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
De inbyggda cashoutknapparna som EU-bookies erbjuder är rån med väldigt dålig återbetalning därför bör man vid safening antingen köra marknadshögst odds eller så låter man bli. Den inbyggda ska aldrig användas.

Så ja indirekt har han 2.59 i odds men det beror på andra faktorer hos bolaget.
Okej, då förstår jag......
Puman9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 12:03   #10
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
De inbyggda cashoutknapparna som EU-bookies erbjuder är rån med väldigt dålig återbetalning därför bör man vid safening antingen köra marknadshögst odds eller så låter man bli. Den inbyggda ska aldrig användas.

Så ja indirekt har han 2.59 i odds men det beror på andra faktorer hos bolaget.
Det finns faktiskt vissa fall där cash-in funktionerna kan vara bra, t.ex. så livebettade jag på maratonen i London-OS, när min gubbe blev avhängd så steg hans odds upp i skyarna på Betfair, men Unibet hängde kvar med 10 i odds på honom. Och jag fick tillbaka några procent av min insats trots att han kunde spelas till 1000 gånger på Betfair.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 14:01   #11
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Puman9 Visa inlägg
Everton 2.59 i odds ?

Everton -1 finns till dessa odds, men vad har du spelat igentligen ?
Arsenal @ 1.83Match BettingWon

Crystal Palace v Arsenal

AZ Alkmaar @ 2.20Match BettingWon

Go Ahead Eagles v AZ Alkmaar

Rochdale @ 2.30Match BettingWon

Rochdale v Chesterfield

Everton @ 1.83Match BettingOpen

Everton v Leicester

Stake: SEK 750.00Potential Returns: SEK 12755.42
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 14:03   #12
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

nu kör vi , heja everton ! go Lukaku go go !
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 16:33   #13
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

röööö v
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 17:03   #14
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 670
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkNado Visa inlägg
röööö v
Sålde du inte då Everton gjorde 1-0?
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 17:32   #15
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Sålde du inte då Everton gjorde 1-0?
Varför skulle han ha gjort det?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td