Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-07-08, 13:53   #1
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Shockwave Flash has crashed...


Shockwave Flash has crashed får jag upp som felmeddelande när jag surfar med Google Chrome & på sajter som är uppbyggda med Flash, typ atg.se

Hur löser man detta problemet då det inte går att uppdatera Shockwave, finns inget separat program i datorn installerat då det tydligen är inbyggt i webbläsaren?

Har googlat & fått fram att problemet ska tydligen vara att det finns två versioner som är i konflikt med varandra men när jag tittar på vilka plugins som finns i Google Chrome så ser jag att endast en version finns?!

Så vad är problemet egentligen & hur löser man detta???

PS. gärna ett lättförståeligt svar, jag är ingen datahacker direkt!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 16:17   #2
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Testa att avinstallera Chrome och ta bort all data som har med Chrome att göra. Sen installerar du om det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)
Seebbo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-07-08, 16:37   #3
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Testa att avinstallera Chrome och ta bort all data som har med Chrome att göra. Sen installerar du om det.
Nja, väntar nog ett tag innan det blir aktuellt med ominstallation...är enbart på atg.se som jag tidigare idag hade problem & nu har den sajten rasat totalt överallt.

Så felet ligger nog mer troligt hos atg.se än Google Chrome...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td