Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-02, 19:55   #76
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-08, 14:24   #77
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

The Vicious Snake

http://www.youtube.com/watch?v=yeJ-iv3MOTo
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-08, 21:14   #78
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 127
Sharp$: 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
zonwoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-10, 10:48   #79
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Vad är det för jävla föräldrar som skickar sina barn med en buss vars rutt även täcker ett asylboende?

Kanske läge att uppdatera sig lite och anpassa sig till verkligheten.

Om det sprang runt 3 vilda lejon i byn, skulle dessa föräldrar då skicka ungarna själva att gå och handla på ICA?



http://avpixlat.info/2016/02/10/smaf...m-asylsokande/
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-10, 21:14   #80
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Så alla asylsökande är "vilda lejon"?
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 07:27   #81
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 73
Sharp$: 1785
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Så alla asylsökande är "vilda lejon"?

Med tanke på hur det ser ut runtomkring i landet så är det bättre att flickor/kvinnor tar för givet att alla är "taharrusher" och undviker dem än att bli utsatta för den nya adeln. Eller känns det okej att offra våra kvinnor för detta katastrofala mångkulturprojekt?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5)
Fefaifb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 07:50   #82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Så alla asylsökande är "vilda lejon"?
Du vet precis vad jag menar.

Hade det sprungit runt 3 vilda lejon på byn hade nog folk hållt sina barn inne och skjutsat dom i bil dit dom skulle.

Trots att antalet mord och gruppvåldtäkter är försvinnande få när det gäller vilda lejon i Sverige.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 08:25   #83
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 127
Sharp$: 513
Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moffegrev (+6)
zonwoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 08:28   #84
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fefaifb Visa inlägg
Med tanke på hur det ser ut runtomkring i landet så är det bättre att flickor/kvinnor tar för givet att alla är "taharrusher" och undviker dem än att bli utsatta för den nya adeln. Eller känns det okej att offra våra kvinnor för detta katastrofala mångkulturprojekt?
Jag tycker absolut inte att det är okej att någon kvinna alls blir utsatt. Och jag tycker att straffen ska vara hårdare, Sverige är alldeles för mesiga.
MEN att tänka så kortsiktigt att vi löser problemet genom att inte ta in flyktingar är man ju blind. Visst, svenska tjejer blir inte utsatta av dessa vidriga typer men man flyttar ju bara problemet till något annat land, där några andra tjejer blir utsatta.

Mer utbildning till folket och hårdare straff för de som inte vet hur man beter sig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joalore (+50)
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 09:09   #85
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Jag tycker absolut inte att det är okej att någon kvinna alls blir utsatt. Och jag tycker att straffen ska vara hårdare, Sverige är alldeles för mesiga.
MEN att tänka så kortsiktigt att vi löser problemet genom att inte ta in flyktingar är man ju blind. Visst, svenska tjejer blir inte utsatta av dessa vidriga typer men man flyttar ju bara problemet till något annat land, där några andra tjejer blir utsatta.

Mer utbildning till folket och hårdare straff för de som inte vet hur man beter sig

Fin tanke, men det fetade låter ju precis som FI, jag håller dig högre än så

Och helt rätt, skulle dessa stackars flyktingar stannat till någon annanstans i Västeuropa hade dom våldtagit där istället, men kan aldrig köpa argumentet att dom skall komma hit och att vi skall utbilda dom i vad som är rätt eller fel.

När jag låg i det militära så läste vi beteendevetenskap, fick lära mig att om en sådan där medeltidskille verkligen själv vill ändra sitt tänk och beteende så tar det 2år som man måste jobba med han för att det han har blivit lärd från amningen skall släppas, sant eller inte, var vad föreläsaren sa iallafall, och jag betvivlar det inte.

Dom skall hålla sig i sina arabländer, visst kvinnorna får kanske inte gå ut, men löper desto mindre risk för överfallssex.

Alternativet är det vi har nu, och det kommer sluta med att kvinnor inte kan gå ut här heller.

Att släppa in alla dom här och tro att vi kan utbilda dom och få dom att bli normala människor håller jag för naivt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+11), kusagwa (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 10:50   #86
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6012
Standard

Absolut är det svårt att lära en gammal hund att sitta. När det kommer till utbildning syftar jag på yngre och man kan bara lösa problemet på lång sikt Det jag vill få fram är att man ibland kan behöva tänka ett steg längre.
Jag tycker inte heller att vi ska ha helt öppna gränser så länge vi inte har en plan för hur vi ska göra det.
Det är en väldigt komplex fråga som är jävligt svår att diskutera utan att vara helt 100% insatt.

Det första problemet att lösa är ju att få ordning på de länder som flyktingar kommer ifrån så de inte behöver fly. Så upp med några JAS-plan och bomba skiten ur IS

Och FI är för övrigt ett riktigt looserparti
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 11:00   #87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Absolut är det svårt att lära en gammal hund att sitta. När det kommer till utbildning syftar jag på yngre och man kan bara lösa problemet på lång sikt Det jag vill få fram är att man ibland kan behöva tänka ett steg längre.
Jag tycker inte heller att vi ska ha helt öppna gränser så länge vi inte har en plan för hur vi ska göra det.
Det är en väldigt komplex fråga som är jävligt svår att diskutera utan att vara helt 100% insatt.

Det första problemet att lösa är ju att få ordning på de länder som flyktingar kommer ifrån så de inte behöver fly. Så upp med några JAS-plan och bomba skiten ur IS

Och FI är för övrigt ett riktigt looserparti

Att lyckas utbilda dom unga lär också vara en svår nöt att knäcka, dom får sina värderingar från good old pappy, och lever i sina parallell samhällen. Nu är jag inte helt 100 på det, men är det inte så att dom flesta "svenskar" som strider för IS är 2:a och 3:e generationens invandrare.

Att lösa problemet är att sluta erbjuda dom välfärden, ingen fan skulle ta sig till kalla Sverige långt där uppe i norr om det inte vore för att det erbjuds livstidsförsörjning, den överväldigande majoriteten som kommer är INTE syrier.

Visst borde IS utplånas, men det absolut viktigaste är att stötta upp Assad så han kan avsluta inbördeskriget.

För att ett arab-land skall kunna fungera behövs en stark diktatur, dom är inte mogna för att verka och leva i en demokrati, låter hemskt men den bistra sanningen är den.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 12:39   #88
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg

Att lösa problemet är att sluta erbjuda dom välfärden, ingen fan skulle ta sig till kalla Sverige långt där uppe i norr om det inte vore för att det erbjuds livstidsförsörjning, den överväldigande majoriteten som kommer är INTE syrier.

Tro mig, det skulle de visst det. Ta bara "EU-migranterna" som exempel. De far inte en krona i bidrag, och de vallfärdar trots det till Sverige.

Sa länge Sverige är ett rikt land kommer det välla in folk fran fattiga länder, bidrag eller inte spelar ingen roll här. Förmodligen bättre att vara kriminell i Sverige och sta utanför systemet än att bo i Afghanistan ö.h.t.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 14:01   #89
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Tro mig, det skulle de visst det. Ta bara "EU-migranterna" som exempel. De far inte en krona i bidrag, och de vallfärdar trots det till Sverige.

Sa länge Sverige är ett rikt land kommer det välla in folk fran fattiga länder, bidrag eller inte spelar ingen roll här. Förmodligen bättre att vara kriminell i Sverige och sta utanför systemet än att bo i Afghanistan ö.h.t.

Du har en poäng där, vi har även nordafrikanerna som drar hit för att leva rövarlivet.

Men när det gäller Eu-migrantern så erbjuds dom ju även vissa förmåner, gratis hemresor, boende gratis eller enormt subventionerat, för att inte tala om alla nyttiga idioter som föder dom med både, mat, kläder och fickpengar.

Men har svårt att se att avarage-ahmed skulle packa ihop och dra hit för att förlita sig enbart på tiggeri och och sova under presenningar den nya adeln kräver oftast "full facility service"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kisumu (+10)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 14:13   #90
MEL
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 35
Sharp$: 75

TEST (Bra värde på låga
Stats: 9 - 2 - 0
ROI: 108.20%
Vinstprocent: 81.82%

Standard

Om jag inte mins fel, staten betalar i runda slängar 2000kr/dag för uppehälle, sen tillkommer kostnader i välfärden mm. Det går lätt att halvera detta genom att erbjuda hotell svit inklusive helpension.
Om inte de nyanlända är intresserad så är jag det...jag väljer Gran Canaria fungerar bra året om!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JerryB (+5)
MEL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td