Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-09-17, 11:55   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Det är humor.


Råder er alla att kolla intervjun med "flyktingen" innan den tas bort.

Nu är det fel på vädret med

http://www.dt.se/dalarna/ludvika/asy...i-fredriksberg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 12:33   #2
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

"The place is not full facility service" inleder han med. Låter som om han väntat sig en svit på Grand Hotel eller Hilton.
Sen gnäller han på att det kostar 50 kr att besöka sjukhus och kräver dessutom "löften".
För en gångs skull har media i alla fall lyckats hitta någon som på ett rättvist sätt kan representera alla de "flyktingar" som just nu väller in.
När kollapsar allt fullt ut?
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 12:46   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the_mirage Visa inlägg
"The place is not full facility service" inleder han med. Låter som om han väntat sig en svit på Grand Hotel eller Hilton.
Sen gnäller han på att det kostar 50 kr att besöka sjukhus och kräver dessutom "löften".
För en gångs skull har media i alla fall lyckats hitta någon som på ett rättvist sätt kan representera alla de "flyktingar" som just nu väller in.
När kollapsar allt fullt ut?
Fan du snodde mitt inlägg där

Men måste rätta dig, det är hyrbil eller taxi till sjukhuset skulle kosta 50:-, svindlande summa ju

Någon som har koll på om det finns några sådana ställen som dom kräver, där man har sjukhus, skola och mataffär precis i jämte varandra, samt att boendet då också måste vara top notch.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-09-17, 14:24   #4
 
the_mirages avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 206
Sharp$: 799
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Fan du snodde mitt inlägg där

Men måste rätta dig, det är hyrbil eller taxi till sjukhuset skulle kosta 50:-, svindlande summa ju

Någon som har koll på om det finns några sådana ställen som dom kräver, där man har sjukhus, skola och mataffär precis i jämte varandra, samt att boendet då också måste vara top notch.
Jo, jag hörde det när jag kollade klippet igen.
Duger inte buss som transport förresten? De brukar väl få busskorten gratis numera eftersom busschaufförerna visst hotas om de inte låter lyxasylanterna åka med trots att de saknar giltig biljett.
Annars är ju 50 spänn för en hyrbil minst sagt en bra deal. Speciellt med tanke på att det lär vara svårt att hyra bil om man saknar ID-handlingar...
the_mirage är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td