![]() |
:gun_bandana: VALENCIA jävla skitlag....!?!?!?!??!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gijon ska ni ju bara dänga för helvete |
Citat:
|
Har torskat typ de 10 senaste mma-betsen jag har lagt.
Dåligt rekade och spelat mycket på "fiktiva värden" istället för att gå på den känslan jag vanligtvis har, samt spelat på skitspel för spelandets skull. Vänder det inte snart är det fan dags att avgå, eller lägga ut mina rekar som fadeningar på mig själv. |
Och där har helvetes-jävla-helvete-Boyd ordnat en snygg 1-8 på de senaste nio spelen och tömt mitt konto hos Pinnacle. Lovely.
Nu orkar jag inte rygga folk mer. Jinx på alla man börjar följa diiirekt. Vet att man vinner i längden men jag pallar fan inte. Hellre backa/plussa lite på egen hand än att torska big time på grund av nån annan. |
Roma +0 säger väl det mesta :sad44:
|
Juve :hurt::hurt: :whoco5:
|
ALLTSÅ ÄR DET CHRISTER PETERSSON NÄR HAN HAR SÄNKT ETT ANTAL DRÄPAREN SOM GJORDE BET24AS SIDA INNAN HAN DOG ELLER VAD I HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM?
Jag lackar fan ur på sidjäveln vad är det för del på dem som gjort den, den var seg innan nu har de lagt på någon jävla födelsedagsskit som segar ner den ännu mer och ploppar upp över hela jävla fönstret #=="#`?`%?`%!"?! :rant: Fan så fort bonusen är omsatt så ska det krävas jävligt stor skillnad i odds för jag ska gå in på denna jävla skitsidan! :rant: Eller är det bara jag!?! |
Lite störigt att alla matcher som sitter gör det med typ 3 måls marginal så jag ångrar mig lite efteråt att jag inte tog en högre lina. Alla matcher som missar gör det med 1 mål efter att någon sopa bränt en straff el friläge.
Jag är iofs van och allt är som det brukar men fittigt ändå :ful: |
Citat:
De skulle kunna kompensera deras dampdesign och skräp till erbjudanden med en 10$k pokerfreeroll... |
Förra veckan Europa League kom två 90 min kvitteringar, samma visa om igen denna veckan! Helt otroligt tungt...
|
Fuck Boliviansk fotboll! Riktiga kvalitetsfittningar med straffmissar och störda röda kort i varje match,bunch of bitches :gun_bandana:
|
Citat:
|
Citat:
Så du får dig allt också en fet bitchslap för att du inte lyssnar bättre! :lol: :D |
Citat:
Cruz Azul,Medellin,Pachuca,Utah Jazz and more...take a bow you fuckin bastards :idiot: :idiot: :idiot: |
Bara att gratta gänget i Leverkusen för en klassisk kollaps, självmål i 82:a och kvittering på övertid det är sånt vi uppskattar. Ska det vara så svårt att hålla en 2 målsledning sista 10?
Ja va fan vi kastar väl in Olympiakos på samma gång då när vi ändå håller på :rant: |
Ställer mig i kön för att gratta Leverkusen
|
Leverkusen FTW....! :gun_bandana:
|
Citat:
|
Santander........... sista sprarken 2-2.. sådär bra.
|
|
Citat:
|
Du ligger inte i riskzonen direkt. Möjligen om dom sänker gränsen till en timme. :)
|
Citat:
|
Phoenix Boxplay är fan horribelt...
|
STOKE FÖR HELVETE...........!!!!!!!!!!!!! :rant:
|
You got to love it, börjar bli jävligt tröttsamt nu att bli assrape:ad i slutet av varenda jävla match man bettar på :thumbdown:
|
Stoke :gun_bandana:
|
Helt surrealistisk upprepning från WBAs lag idag. I torsdags 1-1 hemma mot Wolves, i matchens 90e kvitterar Carlos Vela. Idag 1-1 borta mot Stoke, i 87e kvittering av samma jävel! Ursäkta tjat men det är extra pissigt när blixten slår ner två gånger...
|
Varför envisas jag med att rygga fotbollsspel? Fotboll är den mest ointressanta kuksporten någonsin. Tror det blivit 0-0 i 90% av de matcher jag ryggat. :p
|
Gott att han är Arsenal-spelare iaf
|
Idag började jag ju mitt nya jobb, slutade 17:00. Dyker hem strax efter 17:30, ser att jag missat ett par spel av både Pacman och shoreline. Tänker inte mer på det, kollar resultaten för en liten stund sedan. Och vad ser jag?
Jo, GIVETVIS (ja, jag menar verkligen det!) så har de sweepat båda två på de liren jag skulle ha ryggat om jag varit hemma!! All cred till de men jag måste ge en känga till Coop Konsum som lagt arbetstiderna väldigt illa. :gun_bandana: :gun_bandana: :gun_bandana: Tänk om jag fått komma ifrån bara en liten, liten stund tidigare. Ja, då hade jag varit lite rikare idag tack vare dessa herrar! Fan för jobb ibland alltså! :whoco5: :whoco5: :whoco5: |
Citat:
Du får trösta dig med att Coop konsum är pensionsgrundande. |
Fittdomarna i Gävle :gun_bandana:
|
Men alltså helt ärligt, var domaren i Chelsea - Manu matchen smygfan av Arsenal eller Chelsea? Man börjar ju fan undra för helvete vad kass han va, var länge sedan jag såg en så bedrövlig domarinsats :gun_bandana: :rant: :gun_bandana:
|
Det ständiga straffsumpandet i Engelska matcher,tränar de ens på straffar? :thumbdown:
Tacka vet jag Sydamerika där straff=Gooooool |
Citat:
iPhone + Sharps + rast / "toapaus" |
Under 2,5 mål....!!!
http://s4.postimage.org/897wgtx4j/SNAG_1.jpg :rant: Alltid dessa sista-minuten-fittningar...! Sluta nån jävla gång.....!!!!!!!!!!! |
Samma match fast VAD FAN HÅLLER CELTA PÅ MED? Torskar sin hemmastreak mot några jävla bönder från obygden. Dickfag! Nu läre jag tröstcleara bet-at-homes senaste bonus...
|
Citat:
|
:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandan a::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_band ana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_ba ndana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana: DAN HAMHUIS :gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandan a::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_band ana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_ba ndana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_ bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gu n_bandana::gun_bandana::rant::rant::rant::rant::ra nt::rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant ::rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant:
NASHVILLE ÄR ETT TRÅKIGARE BÖGLAG ÄN WILD OCH DAN HAMHUIS HÖR HEMMA I GNAGET! INTE I NHL! :gun_bandana: |