![]() |
0-6 igår. Bajs.
|
Brukar inte skriva här, men vi kör en gång:
VARFÖR I HELA FRIDENS JÄVLA FITTNAMN GÅR DET KUKDÅLIGT DIREKT EFTER EN HÖJNING AV UNIT!?! DET SLÅR ALDRIG FEL, PRECIS LIKA SANT SOM ATT HOLMS ÄR EN FÖRLORANDE REKARE. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Seriöst så kan det ligga något i det lemasive säger, men jag försökta motverka variansen genom att inte höja unit på min peak utan lät hela månaden löpa klart för att sedan höja. Som tur var så vände skiten. Spelade dock ett annat spel live som failade, samt 3 ryggar som gick 1-2 så halvkass idag iaf. |
Citat:
:gun_bandana::idiot::rant |
Fan fan fan ...... Hur svårt är det att få ut den där jävla bonusen, vinner ju på Betsafe varenda jävla gång. Har ju snart hela kassan där . Det är nog bara för att jag klickade på erbjundandet från R&k, det går troll i allt han gör :gun_bandana::holms:
|
OKÅASSÅÅ BONUS ÖÄR INGRE DVPRT DET ÖÄ DIOM ATT PLOICK AÄOPPK,EN SOM END ANSS
|
Citat:
|
BARA massa jävla röda resultat, blir vansinnig. ngn som har telenummer till svenskaspels stödgrupp???????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????
|
Citat:
Samma jävla problem, blir inte av med pengarna på den jävla horsiten Tipico, vinner bara där. |
Citat:
Så sitter man säkert. För dom har ju inte haft ett rätt på denna sidan året :p |
124 cm snö :sad44:
|
Citat:
jaja, ge dig ut på skootern istället, sluta klaga ;) |
Bettingen gick väl helt ok idag men när man kört lite livepoker med grabbarna och blir brutalt sönderknullad av en två outare på rivern fyra heads up i rad jag då fan blir man less....mot samma person också :sad44:
Och ja Espanyol kvitterade i 90+ också som plåster på såren! |
Fyfan vad det går dåligt nu.. Nu får det FAN vända detta är inte roligt längre.. Samma sak i början på dec.. VARFÖR???????????????????????:sad44:
|
inte ett jävla spel sitter:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:
:rant::rant::rant:.............................. :idiot::idiot::idiot::idiot: |
Det verkar som att jag inte är den enda som har inlett året med svikande resultat... :sad:
|
...och självfallet kvitterar Diego Castro i 90e matchminuten för S. Gijon borta mot R. Santander. Såå lamt.
|
FÖRBANNADE LUDERDOMARE SKA FÖRSTÖRA DAGEN FÖR EN!!!!!!!! Först en skitstraff för united å sen dömer domarn bort ett solklart regelrätt mål för Carolina för årets billigaste utvisning å dem vänder å gör 3-3 på ett skitskott! HELVEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEE
|
JÄVLA KUKDAG.. go choke on a cowdick sopdomare!
|
FÖRBANNADE JÄVLA SKITHELG! 12 rätt på både stryktips o europatips, hur i helvete kan man ryka på halvgarderingar både lördag o söndag när man för en gångs skull är nära:gun_bandana: Lite stolpe in nån gång please!!!!!
|
"Hej Adolf
Säkerhetskontroller är något som förekommer och som vi enligt LGA(maltesiska spelmyngiheten), vars regelverk vi lyder under är tvugnaatt genomföra.Detta meddelas även om i våra regler och villkor som du godkänt vidskapande av kontot. Vänligen skicka in de efterfrågade dokumenten så kan vi ta itag medditt uttag så fort som möjligt. Vi beklagar besväret detta medför och hoppas att ärendet kan lösasinom kort. Med vänliga hälsningar, EetuCustomer Support " Vad i helvete!? Jag gör ett uttag från nordicbet till mb/mån och nu plötsligt ska de kräva verifiering!!!!! Det kan ju inte vara så det ska gå till!? Detta samtidigt som man bedriver fullskaligt krig med centrebet om ett uttag. DÖÖÖÖÖÖ bolag |
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK VA DÅLIGT DET GÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inte ett skit sitter detta satans året.. Fan ta de om de inte vänder snart :rant: |
Citat:
|
performance är snusförnuftig tom i Avreageringstråden :idiot: :idiot: :idiot: (;))
|
Citat:
|
Varför bry sig om resultatet? Antingen är bettet korrekt eller inte, vad som händer sen är oväsentligt.
|
Grymt jobbig speldag som avslutas med att man sitter med under 5 i Pittsburgh-Boston.
Pens leder med 2-0 men lyckas släppa in 4 mål sista 3.23 minuterna av matchen. 4 mål på 3.23 minuter :rant: |
Räcker med att säga Oregon Ducks
|
|
:rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
|
Arrrrgh!!!!! Henkel förlorar med ynka 1,1 sek mot Berger, ledde ju nästan hela tiden
:gun_bandana: Berger |
Citat:
|
Citat:
|
Vad fan händer med Ravens?!?!
|
Men kuken vad fantastiskt allt går nu, Kaisersfuckin'lautern, United, you name it alla ser till att fucka upp så mycket som möjligt!!!!
|
Skönt att man hade puck line på både canadiens och panthers igår. canadiens tappar 4-0 ledning med mindre än halva matchen kvar till 4-4, panthers tappar 2-0 med 2 minuter kvar. För en gångs skull såg det ut som jag skulle gå plus denna skitmånaden, men nejdå...
|
För i helvete, jag är på ett möte i Farsta och bestämmer mig för att handla lite. Sedan kommer jag på tunnelbanan och sätter mig emot en syrianska/iranska i 25-30 års åldern. Hon är väl en 5-6 på min skala, och jag tänker inte mer på det. Helt plötsligt sträcker hon ut benen och pressar ena av en "händelse" mot mig, jag tittar på henne och hon tittar mig rakt i ögonen.
-Jaha, tänkte jag för mig själv och gjorde inte mer just då. Sedan nån minut senare inser jag att hon tittar på mitt skrev som fan, där en kanot skymtade fram antar jag. Går alltid kommando om jag kan, sagt och gjort jag sätter mig mitt emot henne och hon är mer än villig att ja, göra sånt som vuxna människor gör. Detta håller vi på till Gamla stan där hon ska av och hon fullkomligt flyger av tåget och springer iväg. Jääääävla brudar alltså, blir så trött.. |
hahahahaha det är ju helt jävla sjukt alltså, har sett tre reviews ikväll, alla tre har kommentatorn varit på "min" sida och alla tre gått emot mig, i detta nu leder Coyotes med 2-0 i andra perioden och Kings leder skotten med 19-9....
Sitter med hakan i golvet över att Stars lyckades få in 4-2. Det känns som den enda ljusglimten (ungefär lika stor som ett utbrunnet värmeljus) i denna nattsvarta Januari. Spikrätt neråt. |