Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Avreageringstråden (https://www.sharps.se/forums/offtopic/2647-avreageringstraden/)

Forshem 2010-06-16 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 45491)
JÄVLA CHILENAR JÄVEL, SÄTT NICKSATAN FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alternativt så hade han tagit det bättre beslutet att dra in skiten på volley eftersom bollen knäppt är över maghöjd. Kändes ju skönt att åka på ett sånt juniormisstag

kingscania 2010-06-16 19:43

Citat:

Ursprungligen postat av Forshem (Inlägg 45542)
Alternativt så hade han tagit det bättre beslutet att dra in skiten på volley eftersom bollen knäppt är över maghöjd. Kändes ju skönt att åka på ett sånt juniormisstag

Hehe, ah han hade fått göra hur fan han velat, bara han satt SKITEN I MÅL! ;);););););););)

Pacman 2010-06-17 17:46

Thanks for nothing Nigeria, förbannade jävla sopor!!!

eddieh 2010-06-18 22:40

FUCK YOU ENGLAND

Blixth1958 2010-06-18 22:50

Ett enda stort jävla BRAKSKIT VM. ENGLAND FY FAN SÅ JÄVLA FUCKING SÄMST

snooze 2010-06-19 04:47

länder som ska utplånas:
ENGLAND
SPANIEN

jävla fittlag

Blixth1958 2010-06-20 14:31

Vilken mardröm. Vakna med ett ryck 04,00.Kuddarna var blöta av svett + att jag var likblek. Försökte komma på vad jag drömt om, Det gick inte, sen slog jag på Sharp mm och kolla in dagens fotboll, Då börjar jag komma ihåg drömmen. Det var ju för fan SÖDERSTADION med Jespers ansikte inbränt i mattan. Stööön

AndreasB1897 2010-06-20 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av Blixth1958 (Inlägg 46240)
Vilken mardröm. Vakna med ett ryck 04,00.Kuddarna var blöta av svett + att jag var likblek. Försökte komma på vad jag drömt om, Det gick inte, sen slog jag på Sharp mm och kolla in dagens fotboll, Då börjar jag komma ihåg drömmen. Det var ju för fan SÖDERSTADION med Jespers ansikte inbränt i mattan. Stööön

Måtte dom vinna idag!!

pankbank 2010-06-22 19:00

tack för att ni hade en sån här tråd. jääääääääääääävla pissfrankrike. hoppas ni blir nedskjutna jävla mutade spelare (han som skaffade sig ett rött kort) och domare. och när jag väl tippar live att sydafrika ska göra 3dje målet, då gör fan frankrike 1-2. och det är flera jävla skit tennismatcher.
:whoco5: .

men , någon gång ska det väl vända. söderling 3-0 , och argentina -1.5 . annars :idiot:

nu känns bättre. tack för att jag kunde avreagera mej

Pacman 2010-06-24 15:39

Antijinxar redan nu, Seppi ditt jävla rövhål!!!

Blixth1958 2010-06-25 11:30

Detta handlar inte om VM. Detta inlägg handlar om en liten håla på 1000 personer. Nu efter 2 år har jag insett hur jävla svårt det är flytta till en spökby. Har en granne som har en hund hon rastar med moppe,( är det någon som sett en hund skita medans den springer) Sen har många sett fanskapet piska sin hund med kopplet. Men droppen på detta var när jag med egna ögon såg henne sparka hunden i magen. Då fick jag ett sånt jävla spel. Hade jag inte haft en egen hade jag tagit hunden. Så jag fick ringa snuten.:sad: Så jag gick ju runt till alla som sett hennes misshandel av hund. INTE EN ENDA KÄFT VÅGA TRÄDA FRAM, du behöver ju inte ens uppge ditt namn för snuten. Så jag ställde en enkel fråga. Om du skulle gå in till din granne och se att denna satt och titta på barnporr, vad skulle du göra då? Skulle du bara gå hem och stänga dörren ,sätta på tv, låtsats att du inget sett, Fanskapet titta på mig som om jag kom från en annan planet, Komma utifrån och lägga sig i, vi har haft det såhär i 300 år, Så kom inte här och försök ändra på något.
Så du som klankade på mig att jag hade fördomar,tyvär måste jag säga att det har ju inte blivit mindre

Abyss 2010-06-28 17:51

FITT KUYT :)

Hade livat han till 7.90 att göra mål och så passar han istället :o

calahan 2010-06-28 17:52

SUG MIN NI SKULLE HÅLLA NOLLAN ERA ORANGA JÄVLA FULA PUNDARE

one 2010-06-28 18:08

H####LJHUOIHDUI!! Underspel, resultatspel och handikappspel åt fanders på en billig straff i sista övertidsminuten!!!!!!! GAAAAAAAAAAAh!

Pacman 2010-06-28 18:33

Samma här, under 2.5 och Holland -1....fittigt kul med straff på övertid!!!!!!!

11433 2010-06-28 18:56

HATA HOLLAND

AndreasB1897 2010-06-29 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av one (Inlägg 47566)
H####LJHUOIHDUI!! Underspel, resultatspel och handikappspel åt fanders på en billig straff i sista övertidsminuten!!!!!!! GAAAAAAAAAAAh!

OCH JAG HADE UNDER 4.5 VARNINGAR OCKSÅ!!!!!:rant:

kingscania 2010-06-29 17:57

Citat:

Ursprungligen postat av Blixth1958 (Inlägg 47039)
Detta handlar inte om VM. Detta inlägg handlar om en liten håla på 1000 personer. Nu efter 2 år har jag insett hur jävla svårt det är flytta till en spökby. Har en granne som har en hund hon rastar med moppe,( är det någon som sett en hund skita medans den springer) Sen har många sett fanskapet piska sin hund med kopplet. Men droppen på detta var när jag med egna ögon såg henne sparka hunden i magen. Då fick jag ett sånt jävla spel. Hade jag inte haft en egen hade jag tagit hunden. Så jag fick ringa snuten.:sad: Så jag gick ju runt till alla som sett hennes misshandel av hund. INTE EN ENDA KÄFT VÅGA TRÄDA FRAM, du behöver ju inte ens uppge ditt namn för snuten. Så jag ställde en enkel fråga. Om du skulle gå in till din granne och se att denna satt och titta på barnporr, vad skulle du göra då? Skulle du bara gå hem och stänga dörren ,sätta på tv, låtsats att du inget sett, Fanskapet titta på mig som om jag kom från en annan planet, Komma utifrån och lägga sig i, vi har haft det såhär i 300 år, Så kom inte här och försök ändra på något.
Så du som klankade på mig att jag hade fördomar,tyvär måste jag säga att det har ju inte blivit mindre

Vet inte om du menar mig, men vad säger att detta är någon som är specificikt för en småstad?

Grovbenstomme 2010-06-29 20:01

Kanepi........

Sl4mp4 2010-06-29 21:16

Citat:

Ursprungligen postat av Grovbenstomme (Inlägg 47788)
Kanepi........

:rant::thumbdown::idiot::gun_bandana:

pankbank 2010-07-01 18:48

skit ner dej jävla :gun_bandana: bet365 support. råkar satsa fel instats och fel match och kan inte få spelet annulerat 1 minut efter jag spelat .

får hoppas att den matchen sitter , annars :gun_bandana: :ohmy:

Qirren 2010-07-01 18:49

Citat:

Ursprungligen postat av pankbank (Inlägg 48035)
skit ner dej jävla :gun_bandana: bet365 support. råkar satsa fel instats och fel match och kan inte få spelet annulerat 1 minut efter jag spelat .

får hoppas att den matchen sitter , annars....... :gun_bandana:

.....har du bara dig själv att skylla :)

pankbank 2010-07-01 22:09

jag vann på den matchen. :clap:

olof86 2010-07-01 22:10

Hur lyckades du ange både fel insats och fel match. Fyllebet eller? :idiot:

Kors i taket 2010-07-01 23:14

leker på skillgames och trodde att jag spelade för 0 kr. Så jag körde lite segt och brydde mig inte riktigt :D Ser nu att ofantliga 3 euro har satsats! :(

Kattbert 2010-07-04 20:25

Vm börjar gå mot sitt slut och eftersom det också varit tunnsått med matcher den senaste tiden så har jag fyllt på med superettan, veikkausliiga och tippeligan. Och genast börjar man känna igen sig. Jag har spelat totalt 8 matcher ur de serierna den senaste veckan och resultatet är 2-5 och 1 push.

De här skräpserierna följer ingen logik alls förutom att det skiter sig mest hela tiden. Man gör en seriös utvärdering och söker det mest sannolika som också är oddsmässigt fördelaktigt. Tre av mina felspel har till och med varit dubbelchanser, medeloddset under 2 och ändå 70% fel. Vm har varit en ekonomisk framgång men det dröjer inte länge förrän skitligorna drar ner resultatet i dyn igen :gun_bandana:

Det verkar som om receptet skulle kunna vara att utvärdera så objektivt och grundligt man bara kan och sök efter det som är ett bra spel på det sättet att det motsatta spelet åtminstone ser helt horribelt ut. Gör sen det mest korkade spelet och resultatet blir förmodligen bättre.

Någon som har några synpunkter på hur man spelar dessa serier?

WHL 2010-07-05 20:56

Har liknande erfarenhet av dessa gökserier...
Det näst bästa är att spela mikroinsatser på dogsen.

Det bästa är att AVSTÅ helt.

Tråkiga synpunkter men det här är bolagens guldserier.

Kors i taket 2010-07-06 13:34

Jag gråter nu för mig själv. Visserligen inte en stor förlust men ett stort slag mot moralen.

Hade byggt upp en poker rulle på 1 dags slit från 6 free dollars till 66 dollar. Lirat i kanske 4 timmar. Jäkligt snygga och bra calls. Lirat både Holdem SNG's och Omaha/7Stud cash games.

Sen kommer handen!

Jag sitter där med en hög stege (10-A) på 7 stud. Snubben visar typ B kort som 52K2 i olika färger (endast två av samma tror jag)... 3 dolda kort. Han har bettat riktigt segt förutom nu i sista. Eftersom det är high/lo gissar jag på att han satsat på en låg stege eller något.

Han höjer, jag höjer han går all in ja drar med.

JÄVELN HAR DE 3 KVARSTÅENDE KUNGARNA samt kåk med sina par i 2:er.

Där inkaserar han 100 dollar och allt jag tjänat ihop drar iväg. :( JÄVLA HELVETE :( Analyserat spelet nu och det enda jag kommer på är att jag kanske inte borde reraisat men ffs...VAR säker på att han inte hade flush. Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

oscar4122 2010-07-06 14:00

Citat:

Ursprungligen postat av Kors i taket (Inlägg 48778)
Jag gråter nu för mig själv. Visserligen inte en stor förlust men ett stort slag mot moralen.

Hade byggt upp en poker rulle på 1 dags slit från 6 free dollars till 66 dollar. Lirat i kanske 4 timmar. Jäkligt snygga och bra calls. Lirat både Holdem SNG's och Omaha/7Stud cash games.

Sen kommer handen!

Jag sitter där med en hög stege (10-A) på 7 stud. Snubben visar typ B kort som 52K2 i olika färger (endast två av samma tror jag)... 3 dolda kort. Han har bettat riktigt segt förutom nu i sista. Eftersom det är high/lo gissar jag på att han satsat på en låg stege eller något.

Han höjer, jag höjer han går all in ja drar med.

JÄVELN HAR DE 3 KVARSTÅENDE KUNGARNA samt kåk med sina par i 2:er.

Där inkaserar han 100 dollar och allt jag tjänat ihop drar iväg. :( JÄVLA HELVETE :( Analyserat spelet nu och det enda jag kommer på är att jag kanske inte borde reraisat men ffs...VAR säker på att han inte hade flush. Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Lägg till moneymanagement :)

66 dollar på rullen. gå in med max 5 dollar

Kors i taket 2010-07-06 19:14

Äh egentligen lirar jag limit 7Stud men det enda som fanns öppet var pot den gången!

Det var lixom höjningar på 1-2 dollar o sen höjde vi sönder varandra. Borde nog som sagt inte reraisat o kört lite moneymanagement!

bääh

Kors i taket 2010-07-06 20:18

Såja! hade poäng värda runt 2 dollar. Nu är vi uppe i 1.2 USD igen :D ska fan grinda o se hur lånt ja kommer igen.

O nu dog vi igen! lol

frages 2010-07-07 06:57

DÖD ÅT ALLT MED BAJSBOLL

KungK2 2010-07-07 16:36

Avslutar jobbet om något överlever:)

Blixth1958 2010-07-09 13:58

Så trött på detta jävla fjäsk som pågår från SFF om att få zlaaatan att ställa upp. SLUTA TJATA PÅ HAN, Hur jävla stor e han?????????

calahan 2010-07-09 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av Blixth1958 (Inlägg 49294)
Så trött på detta jävla fjäsk som pågår från SFF om att få zlaaatan att ställa upp. SLUTA TJATA PÅ HAN, Hur jävla stor e han?????????

typ 1.92

pankbank 2010-07-10 19:33

undra varför ni bara har 572 fans på facebook Ljungskile SK . :thumbdown: .
jag bor i närheten , och ska passa på att bajsa på målvakten imorrn.

tompa87 2010-07-13 13:19

JÄVLA SKITPOKERÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ� �ÅÅÅÅÅH SANSLÖST!

tompa87 2010-07-14 13:43

MEN CHELAAAAAAAAAAAA DIN JÄVLA NOLLAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! HUR FAN KAN MAN VARA SÅ JÄVLA DÅLIG ATT MAN BRYTER BLANKT Å LEDER SEDAN I EGEn SERVE ME 40-0 FÖR ATT TAPPA 5 RAKA POÄNG Å TORSKA FÖRSTA SET JÄVLA SLYNA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöö

NikoBellic 2010-07-14 14:02

Hey POTITO!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=3ue1GoGnrBQ&feature=related"]LUDER[/ame]

Mormonen 2010-07-17 15:27

Helvete VARFÖR skulle jag ta bort 13 Fly high kemp från lopp 2?!?! FAN!:cry::idiot: