![]() |
ALLTSÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅHHHHHH!!!!!!!!!
:gun_bandana::gun_bandana: SKITEIPGJSDIÖHJOÅSRJ*RROKR* EIT&?#%&I"#)?&U"#=(& U#(= Y#=(YWEGHEGHSDIOPgh |
Att det står 45-3 efter halva matchen i Miami/Cincinnati och ö50 prob failar.……............
Edit: haha sug mig |
CINCINNATI va fan gör dom? skiter i att göra fg :idiot::rant::rant:
hoppas hela laget dör i en flygplanskrasch och att coachen får en dildo uppstoppad i röven |
Ja, man hade ju hoppats att få slippa skriva i den här tråden, men antar att det till slut bara inte går. Speciellt inte efter detta; :sad:
Hade spelat (i en fyrling) att Ungern, Holland, Slovenien och Spanien alla skulle leda i halvtid. Gick in med en hundring på oddset 3,39. Ungern 4-0 HT Holland 1-0 HT Slovenien 2-0 HT De tre första matcherna sitter utan några som helst problem, och till slut är det bara Spanien-matchen som är kvar, som startar senare på kvällen (22.00). Det är ett Spanien som precis har vunnit VM som tar sig an ett Litauen som man bara ska köra över. Ett offensivt Spanien malar på direkt och det är spel mot ett mål från första början. Och det känns verkligen som att spelet ska gå in efter den offensiv som Spanien visar upp, efter att man tittat på matchen de första 10 minuterna. Men när klockan tickar vidare och Spanien missat massor med chanser (bl.a. nickar Pique i stolpen) så börjar man bli lite nojig. Det är fortfarande spel mot ett mål, men passningar och skott blir slarvigare och alltmer nonchalant. Ändå tänker jag att det trots allt är Spanien, som preics vunnit ett VM som spelar och när klockan når 44-45 min har man fortfarande inte gett upp hoppet. Men vad fan händer i slutminuterna av första halvlek då? Trodde först att han satt den i målet men blivit avvinkad för offside (vilket hade varit acceptabelt), men det visade sig inte vara så... [ame]http://www.youtube.com/watch?v=sbT-GNcXrFQ[/ame] :idiot::idiot::idiot::idiot::idiot::idiot::idiot: :rant: :rant: D.Villa kan härmed dra åt helvete för sin jävla miss och jag hoppas verkligen att hans karriär förstörs efter detta (ska sägas att jag inte haft något speciellt emot killen, men efter detta är han nu officiellt hatobjekt #1). Och gissa vad som händer direkt när andra halvlek startar? Jo, Spanien gör mål... :rant: |
Inget ont om David Villa. Spela han i VM att vinna skytteligan till 18 ggr (10 hos Betfair) hos Svenska Spel. Efteråt märkte jag att spelet gällde vem som gjorde sista målet i hela turneringen och då var oddset inget att hänga i gran. Men det gick ju in som bekant. :whistling:
Ville bara muntra upp tråden med en solskenshistoria. :D |
:hurt::hurt::hurt:
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH SUCK LAGOMT LESS MAN BLIR FYYYYYYYFAAAAN VILKEN PISSSSSDAG!!!! :rant: |
Överraskande att ett lag som heter Club Aurora visar sig vara ett horlag:rolleyes:
Club Aurora låter som en smutsig Gay-klubb:thumbdown: |
Är nybörjare och har bara kört (någorlunda) strukturerat i drygt en månad men fyfan i helvetesdjävlar horkuk vad illa det går för mig.
Gått från 5000 SEK i startkassa till drygt 2000 SEK på c:a 200 spel. Gjort några misstag (bettat två spel i $ :skamsen: istället för SEK, vilka naturligtvis blev röda) men inget som förklarar kurvan som pekar spikrakt nedåt. Missförstå mig inte. Jag är överjordiskt tacksam för allt man får ta del av på sidan och jag inser att det är variansen som spelar mig ett spratt. Jag förutsätter alltså att jag haft sjuk otur under perioden? Ville bara kuka ur mig detta så jag orkar gå in med nya tag. Vill nån kolla mitt spread och kommentera nåt som ser udda ut är jag såklart tacksam. Jag brukar inte gå in när oddset sjunkit mer än 9-10 punkter. |
Citat:
Känns som om variansen borde ha tagit ut sig självt efter 240 spel (?) Tips kan vara att ställa högre krav på dom du ryggar, dvs rygga inte om dom har minst, säg, 100 spel och en ROI på minst 110% och rygga aldrig om du inte kan få minst 95% av nettovinsten. Ett drop på 10 punkter är ganska mycket i sammanhanget om du frågar mig. (Ex. från 2.0 till 1.90 vilket ger en nettovinst på 90% jämfört med rekarens) |
Trodde ja va på G. Fick känna mig som en tipskung i hela 2 dagar. :sad44:
|
Citat:
Du verkar uppfylla bägge ovanstående kraven och därför är det helt i sin ordning att du backat. |
Det var någon här på sidan som varnade mig för Arbetsförmedlingen, Sååå jävla rätt du hade. Det är ju bara ett enda stort jävla skämt att kliva in där. Springer omkring 4-7 personer med ett enda stort jävla:D och undrar om man behöver hjälp.Eftersom jag har svårt att låta bli att vara sarkastisk ibland, så sa jag naturligtvis att jag leta efter byxor.Då får man detta :omfg:till svar.Den 22 sep blev jag utslängd av kassan den 23 var jag på AF då säger snubben att jag skall träffa någon annan som kan ta hand om mig, Va då någon annan undrar jag. Dels ålder och handikapp kläcker fan skapet ur sig.(har fått en ny höft i maj) men så som han kläckte ur sig så kan man ju tro att man satt i en rulle,totalförlamad från axel och neråt,med en vit käpp i mun.Då börjar nollan klicka på sin jävla data,efter att ha räknat till 1000 och svetten börja torka kommer nästa råsop i kistan. Den 9 dec får jag tid.Då känner jag en sån jävla ilska bara komma. Men jag lyckas samla ihop min hjälm och använder bara munnen som avsked.
Att det skulle vara så här jävla svårt att få ett jobb,man får som vanligt fixa med vänners hjälp så att man kan göra rätt för sig. Har aldrig litat på myndigheter,politiker mm. Nu är den inställningen TOTAL |
Citat:
|
Citat:
Avreageringstråden sorry :gun_bandana: |
Citat:
|
Citat:
|
Spoiler:
Läs och begrunda det Wagner skriver. Då du inte lyckas får vad rekare har fått i odds, hoppa då hellre över spelet, kvalitet före kvanitet.... |
Citat:
Jag jobbar på...:cheers: |
Citat:
|
JÄVLA FITTLULEÅ. LYCKAS FAN INTE SÄTTA EN KUKIG JÄVLA 1.20-ODDSARE NÄR 2-ODDSARE PLOPPAR IN KONSTANT. Varför var de tvungna att ta ut målvakten med en minut kvar, kunde inte flickan fått stå kvar. Blir så fucking trött.
(Hade +2,5 maxbet) |
Citat:
(ja, jag är grinig för att luleå torskade) |
SERIÖST, BLEV JUST SNUVAD PÅ EN BONUS FÖR ATT DOM ÄR SÅ RUTTNA OCH DÅLIGA PÅ ATT INFORMERA. BETFRED ÄR EN ÄCKLIG BÖGFJANT SIDA, SATTE IN PENGAR MED MONEYBOOKERS OCH BARA DÄRFÖR FÅR JAG INTE TILLBAKA MITT FREE BET.
STOPPA UPP DEN HÄR TEXTEN I ANALKANALEN OCH HÖR SEN! ÅHHH IRRITERANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTA....................................... LESSSSS DE HÄR SUGER |
Citat:
|
Citat:
|
Jag är rätt säker på att Djurgården låg under med 0-2, och i sista 30 sekunderna så blev det 3-2 och vinst.
|
Förlåt maddmax för att du har fått uppleva min jinx.
|
Citat:
|
Citat:
Men du får givetvis vara hur grinig du vill. Det är ju trots allt en Avreageringstråd det här. :D |
Det går inte och vinna på mlb. Totalt värdelöst. Gång på gång förlorar man helt sjukt.
Slösar bort sina pengar ska hålla mig borta från det:rant::rant::rant: |
Är futsal en sport eller? Ah vet iaf att Zambia inte hade samma spel som jag satt på....
|
Skandal! Miss totalt. Fullständigt katastrof!
INGET VILL SIG IDAG! Nu när man höjde sina insatser idag. STOOOOORT minus! svider bra detta. Vad göra? :no: |
Inte bara upplyste Eddie mig om att "Slack" hade rekat CNI. Dessutom hade den här liraren rekat Cerro Porteño.
SirMattBusby - 2010-10-24 22:42:14 En kvart kvar tills Cerro matchen, kommer bli sköna pengar! 25-4 i Hörnor till Cerro och Tacuary hade 3 avslut på mål. Matchen slutar 1-3. RoK-Jinxen blir så jävla dyr! Hora!!! |
Citat:
|
Gå och dö Mikael Simons :gun_bandana:
|
Jag har på mina 15 senaste NHL-spel den här statistiken;
1 - 0 - 14 Lägger av med betting I guess. ^^ |
Jag är så jävla arg, jag kunde plussat ytterligare 20 U idag på två matcher men neeeeeeeeeeeeej jag låter bli att trycka av. Sånt här klarar jag inte, när jag var för feg för att låta bli och hade rätt sedan.'
http://img684.imageshack.us/img684/5725/arggv.jpg |
Citat:
Vad var snittoddset på de där 15 spelen? |
Ska nu starta ett spelaemotallagrymmarekare sheet.
Tror det blir megaplus. |
Det är fan för jävla mycke. Rygga en känd Basket spelare här på sidan som la 7 matcher. Rygga 5 matcher. Kunde man ju räkna ut med brasan hur det skulle bli,RÖTT SOM EN JÄVLA FYLLKRAN. SEN KUNDE JAG INTE LÄGGA DOM ANDRA 2.GRÖNA SOM SÖDERSTADION NATURLIGTVIS. DÅ TÄNKTE bLIXTH 1958 ATT ZLATAN SKULLE GÖRA KVÄLLEN LITE ROLIGARE, KARLN ÄR JU FÖR FAN SÄMST I FÖRSTA. TUR ATT MAN ÄVEN KALLAS POJKEN MED GULDBYXORNA. VILKET ÄCKLIGT FLYT MAN HAR, LIVET LEKER
|
Citat:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=k4wCkMndCVA&feature=related[/ame] :cheers: |