![]() |
Citat:
|
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK NHHHHHHHHHHHHHHHHHHLLLLLLLLLLLLL FANTASYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY. BÖRJAR PRESTERA ER IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
SATAN!!!!!!!!!! Hade spelat 4 singellir från europaligan i basket + en multi med alla fyra.
Får in 3 st men bomma sista spelet som jag ryggat GB på (underspel på Unicaja - Madrid) Linan som GB spelat var 146.5 men fick bara 145.5 på NB och ofc blev det 75-71 Gick fint plus men hade fått 5 siffrigt om den suttit :idiot: |
Citat:
|
:gun_bandana::ful::idiot:
|
Bestämde mig för att öka unitvärdet till det dubbla eftersom jag har dubblat kassan. Första dagen idag och 30 units minus. Har alltså förlorat alla spel idag (10 spel), har fan inte varit i närheten utav att vinna på ngn av dem! :sad44::sad44::sad44::sad44:
|
12 raka förluster för mina egna spel, och 5 raka förluster för mina ryggningar. :gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:
|
Citat:
Var positiv att det bara är 12 respektive 5 istället, det vänder. :) |
Citat:
|
Varför kommer inte oddsen på Unibet upp på Oddsportal? Bara för det finns det högre odds där på i princip allt jag spelat,vad fan är oddsen för det. FFS! :rant:
|
Fotboll i Colombia? Jo, tjenare. Det är andra saker de sysslar bäst med där! :idiot: :idiot: :idiot: :rant: :rant:
|
...
Citat:
|
RAS suger!
|
SIGHEILSUGKUKPULLARÖV vilket jävla idiotiskt domslut i matchen Phan vs Garcia. Det absolut sämsta domslutet jag sett på bra jävla länge.
:holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms:: holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::h olms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::ho lms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::hol ms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holm s::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms ::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms: :holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms:: holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::h olms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::ho lms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::hol ms::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holm s::holms::holms::holms::holms::holms::holms::holms ::holms::holms::holms::holms::holms: |
vad ska man säga, trodde spelare i NFL kunde räkna
K.Huber punts 38 yards to NO 14, Center-C.Harris, out of bounds. PENALTY on NO, Defensive 12 On-field, 5 yards, enforced at CIN 48 - No Play. Hur kan idioterna ställa upp med för många när de ska få tillbaka bollen och sedan förlora matchen på detta. |
NO forlorade ju inte matchen?
|
Hur många målchanser kan man missa Napoli.....!!!!!!! :rant:
|
Asså... flyers 4-1 i tredje, det slutar 4-4
De gjorde nääääääääääästan mål i ot, pucken var ungefär en centimeter från mållinjen när klockan tickade ner på 0. De förlorade på straffar. FFFFFUUUUUUUUUUU |
Surebettar ut en bonus, och rakade betta pa en match som gar pa sondag (missade helt datumet), vilket resulterar i att mitt fightbetkonto för tillfället är helt jävla tomt, och kommer inte at banken pga fittiga engangskoder som ligger i Sverige.
KUKEN i horan |
JÄVLA KUKHUVUD SOM INTE KAN HÅLLA 2-1 I NÅGRA JÄVLA SEKUNDER TILL, JÄVLA SKIT, BLEV 2-2 VAD FAAAAN
:rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::r ant::rant::rant::rant::rant::rant::rant: |
Erhoff concussion. FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIITLUDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRR
|
Citat:
|
Alltså jag är inte så förbannad men känner att jag borde vara det egentligen så drar ett token...
FIIIITKROSSMONGOHELVETEEEE!!!!!!! |
Så jävla FITTFÖRBANAND på sopan Luongo som har sugit i tre år, men kunde han inte sluta suga just ikväll och fixa en shutout. Tack vare att den jävla stjärtgossen släppte in ett mål med 5 sekunder kvar så gick linan över 17,5 för salamin i dagens NHL. Så jävla värdelöst. Om inte Caps ställt en jävla schweizerost i mål så hade den också kunnat gå in. G SGSDSDGSDGDG !
|
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Det finns ju inte, spelar Canucks -1.5 vinner skotten med 31-11. * Leder med 2-0 i tredje perioden får då 1.50 i 5mot3 med ca. 5min kvar av matchen, gör inget mål. * Missar öppet mål med några cm. med 40sek kvar. * Får ut pucken ur zon med 15sek kvar. * Puck in igen, periodens första skott på mål av oilers och 2-1 med 5sek kvar. RIDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ� �ÅÅÅÅÅÅ. :idiot: |
Citat:
|
Citat:
Har förståelse för din/er frustration dock! |
Följde tipsen här på forumet och gick in tungt på Roda borta mot Venlo....
Gick och gjorde käk & kom tillbaka och ser att de leder med 3-0 och 20 minuter kvar... Hurra...! Sen ser jag att jag HAR TRYCKT FEL OCH LIRAT PÅ VENLO ISTÄLLET :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: jävla helvete.....!!!!!!!!!!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: |
Den e tung :gun_bandana:
|
DET VAR MIG EN JÄVLA VEK FOUL SOM GALLINARI FICK MED SIG!
HEMMADOMARE SÅ DET STINKER OM DET! FY FAN SÅ JÄVLA USLA FANSKAP DET FINNS!!! :rant: :rant: |
JÄVLA FITTSHARKS. Tappar 1-2 till 3-2 med 2 minuter kvar. FUCK YOU. :gun_bandana:
JÄVLA FITTThrashers som tappar ledning och sedan förlorar på straffar efter att de där haft chans att avgöra. :gun_bandana: Väntar bara på att Colorado ska förlora nu också så det är tilt. |
MEN VAD GÖR NUGGETS?!?!
|
Fyfan vad kall jag är just nu. Det är ju löjligt, det går inte att vinna längre :(
Menmen... jag kör på som vanligt, snart vänder vinden... (eller???) |
Roliga domare i caps-sens, missar både slashing och tripping...
|
Kan inte fatta det här!!!
Brukar rygga Qirren och som alla vet har han fina NHL lir. Men jag har på något sätt lyckats pricka in varenda jävla förlustspel. Är totalt minus ca 35 U på hans spel, fast jag spelar till nästan identiska odds! :hurt: |
Citat:
|
Tack. Svårt bara då många spel läggs upp mitt i natten, men ska försöka :)
|
4 röda kort på 6 jävla matcher. Alla gick åt helvete...
|
Va glad jag blev att jag tog PL i VF-matchen. Spelet satt med 5 mins kvar innan Brynäs gör 3-2...sen missar VF tom bur två gånger varav den ena i stolpen....:gun_bandana:
|
Vilken idiot gör en onside kick när man leder med 21 poäng.
Till råga på allt ger de motståndarna en interception i slutet så att de bara vinner med 7. Ge idioten sparken och lär karl lite hur man planerar en match. |