![]() |
Citat:
Jag menar, det var ju redan kört och allt är ett jävla kaos så att man bara kan skratta åt det. Hur matcherna går nu är ju relativt oväsentligt och det har blivit så att jag skiter fullständigt i det. Och det kommer från mig som har varit där på varje hemmamatch i år och tidigare år, men nån måtta får det ju vara, lika bra att ge upp hoppet för tillfället och istället börja bygga om från början. Göra om, göra rätt, så att säga. |
Asså jävla fitt-Heath Bell... har inte släppt två runs på hur länge som helst, men passar på idag så jag förlorar min runline på san diego... och som vanligt vinner laget ändå.............. :rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::r ant::rant::rant::rant::rant::rant::rant::rant:
|
Citat:
|
Det är bara för jävla mycke. Hela 5000 kr fick SFF lilla älsklingsklubb i böter.En pappersmugg på Söderstadion kostar runt 50.000. Nu lägger jag en pizza och går ut.:rant:
|
Citat:
|
Jävla böghockey.
Inte ett rätt typ. Måste lära mig sluta spela den där skitsporten. Sitter man med underspel så går ju ALLT över istället. Förutom den man har ÖVER på, den går ju SJÄLVKLART UNDER!! DÖD ÅT HOCKEY, EN JÄVLA UPPFINNING AV BÖNDER |
Och all allsvensk boll går åt helvete just nu.
Malmö med sina avstängda anfallare tar ledningen. Dif ligger under (iofs skönt då åtvid tar viktiga poäng så aik kan åka ur) Alltså om man går 13-2 en dag så borde man fan inte få betta mer resten av livet. Det är ju sjuuuuukt dåligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! Större odds att kasta tärning på matcherna och vinna för helvete.. Och hur lyckas man att bara rygga förlorande spel? Spela på odds är nog det sämsta man kan göra. Tjänar mer pengar på tomburkar..... Så jävla förbannad. Måste sluta med all jävla bögspel. Hejdå Sharps |
Omar Vizquel, dags att dra sig tillbaka :rant::idiot:
Phillip Hughes....Johnson .200 BA och 3 HRs...bb two run homers. Skickligt |
Citat:
|
Citat:
Vad skönt det är att vakna på bra humör:thumbup: |
Dö FITT HOR MFF.... :rant: HIF måste ta guld!
|
JÄÄÄÄÄVLA ITALIENARE.. GÅR FAN INTE ATT LITA PÅ!
|
vinciguerra :lol: :claps: :whoco5: :sweatdrop: :sleep:
|
59.58 3 - 3 PP1 IKO 20. HOLM, Tobias
(16. RYNO, Johan) :idiot::sad44: |
Citat:
Skrev häromdagen att Leksand går alltid fel när jag tippar för eller emot dom. Slog ju inte fel nu heller. Dom leder med 3-1, visade strålande form hemma emot Mora. Nu släpper dom till 2 mål i tredje perioden och ett i sista sekunden. Hela min dag är mål emot mig i slutet. Hur gör ni som har en streak ibland på 10 matcher? Ni måste vara födda med tur och dela säng med gud. Vissa har bara otur i livet! |
ÄNNU värre när dom gör 4-3 DIREKT i förlängningen.
ÄCKLIGA dalmasar. Håll er till knäckebröd.. Fan fitta.. Snacka om att bara slappna av och tro att det e lugnt när dom leder med 3-1.. JAG HATAR LÄXAND, MÅ NI BRINNA I HELVETET |
Leksand tappar i sista sekunden.
Emmen tappar sin 1-0 ledning. FC Universitatea Craiova tappar 1-0 ledning med en man mer. Och lyckas sen inte sätta in 2-1.. Plus massa mer som tappar eller e totalt värdelösa. Jävla skitbetting.. |
KUKLUDER.... NÄR FAN TAR DENNA SVACKAN SLUT DÅÅÅÅ`?? Gud, du har pissat klart på mig nu, inse det..... Helt jävla osannolikt att det inte blir ett enda jävla mål i Doncaster - Leeds, och vafan håller Frankfurt och Freiburg på med??? Börjar fan grina... Ett jävla mål på dessa 2 matcher och det är ju bara för att jävlas det också, fitta va jag bara vill skrika rakt ut.. Spelar fan ingen roll vad i helvete jag gör alltså. EMO, ja så kan man kalla det..
|
löjlig insamling till pakistan på tv4. "rösta på ditt favoritlag ishockey md sms" . :thumbdown: .
hur många % av sveriges befolkning lockar det. :whoco5: . ta ettextra avsnitt med stjärnor på is istället |
Citat:
|
1,2,3,4,5,6,7,8,9 :skamsen:
jag ska inte rygga nån idag, för då förlorar ni. jag gör det för er skull :cheers: |
Citat:
|
FÖR HELVETE BETFAIR, HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT PROGRAMERA EN FUNGERANDE SIDA?
|
Håll i er nu. Har ryggat flera olika. Så länge kunde ni lita på mig:evilgrin39:
|
Haha.
Man skulle tippat PÅ aik istället då hade dom vunnit. Och jag kanske i fortsättningen ska lägga ut mina spel så ni vet vad ni ska spela. Bara spela emot mig rakt av. Jag GARANTERAR vinst.. Den som inte vinner på att spela emot mina spel, skänker jag 500kr. |
Citat:
|
Ena veckan tipppar man Newcastle (hemma mot Blackpool), förlorar såklart... Nästa vecka tippar man mot skatfit.... Ja, då vinner dom jävlarna! Fyfan!
|
En sak jag noterat är att allt man skriver upp i spreadsheeten innan match spricker. Helt magiskt. Men så fort jag inte skriver in ett spel i spreaden så sitter den fint. Så har gått så långt nu att jag inte vågar skriva in något i spreaden tills matchen är avgjord. Har aldrig varit vidskeplig men tror fan att det är jag som gör att lag torskar :lol:
|
Nu är det bara för jävla mycket i fotbollen. Mina pengar satsas på rygg hockey och NFL fotboll. Allsvenskan och PL :lol::thumbdown:
|
Måste bara berätta om en sjuk statistik jag har i min bokföring. Efter att jag märkt att alla lag jag tippar på och sen kollar på matchen tilldelas straff så missar dom. Jag började därför bokföra alla missade straffar jag sett. Det här sträcker sig långt innan Zlatans missade straff för Milan och jag är nu uppe i sjuka 12 missade straffar på rad! Detta i och med Arsenals miss precis.
Seriöst, jag har alltså sett 12 tilldelade straffar nu på rad utan att sett ett mål. Måste vara världsrekord :cry: |
Aj fan, låter onekligen sjukt. Mitt personliga fitterirekord är fem raka matcher som förlorades långt in på övertid!
|
Hehe, ja inte kul. Satte ett tipp på Milan att leda i halvtid nu. Tog inte lång tid för Catania att sätta första. Skiter i det här nu :P
|
Citat:
|
Har blivit så sjukt att jag inte reagerar längre när det blir straff eftersom jag vet att dom missar. Hade asian på Arsenal -1 idag och när dom fick straff så lyfte jag inte ett ögonbryn och ännu mindre när han sköt över. Kändes helt självklart. Sen att Sunderland kvitterar i sista sekund gör det inte roligare när man iaf trodde att det skulle bli push :idiot:
Har tippat på Real Madrid också så självklart ska dom också underprestera som fan! 0/15 bet idag med en hel del odds under 1.7 :claps: Men ska sluta gnälla nu så kanske det vänder. Bra att det finns en klagomur här på forumet trots allt :rolleyes: |
Hordomaren i Palermo - Inter är garanterad köpt.
|
Palermo blåst på straff
Mattia Cassani föll över Cristian Chivus ben i den 72:a minuten och trodde sig ha ordnat ett kanonläge för en kvittering till 2-2 mot favoriten Inter. Men den assisterande domaren höll sin flagga nere och blåste Palermo på en klar straff. Istället kunde de regerande mästarna pusta ut efter att Samuel Eto'o avgjort matchen med två mål. Palermo tog ledningen genom Josep Ilicic efter en kontring och var på väg att ordna ett nytt favoritfall i hemmamatchen mot regerande mästarna Inter. Men Samuel Eto'o gav svar på tal. Eto'o två gånger om Anfallsstjärnan både kvitterade och gav Inter ledningen, på passning från Dejan Stankovic. Sedan kom domarmissen som räddade Milanolaget. Mattia Cassani bröt fram från höger och var på väg att skaffa sig ett friläge mot Julio Cesar när försvararen Cristian Chivu snubblade till i närkampen. Varnades för protest Chivu föll in i Cassani som fälldes av rumänens ben och var själv helt säker på en straff. Men domaren friade vilket fick Palermo-spelaren att i full fart löpa rakt ut till linjedomaren och, några centimeter från den assisterandes ansikte, skrika ut sin vrede. Istället för straff varnades Cassani för protest och Inte kunde rädda hem tre poäng. Förväntade toppkollegan vann med klara 4-0 mot Udinese samtidigt som Roma bara fick 2-2 hemma mot Bologna. :rant: |
Citat:
|
idag har det gått så bra att jag måste avreagara mej
FAAAAAAAAAAAAAN VAD GOOOOOTT!! :cheers: självförtroendet är tillbaka . :moneybag: vunnit hela 4 dollar efter 500 matcher nu ska mina 3 spel på valet sitta. :cheers: . annars jevlar men varför fan ska dom festa? tror dom att det är idolfinal. jävla idiotpolitiker. :rant: |
Syrianska vilketJävla dyngjäng :yes::yes:
|
SD in i riksdagen :rant:!!!!!!!!!! HATA!!!!!!
|