![]() |
Kul när 4/5 senaste förlustspelen i fotboll förlorats efter 85:e, hur svårt ska det vara att hålla tätt dom sista minuterna? :thumbdown:
|
Celtic ser ut att förstöra en annars bra kväll!:p
|
BENFICA :idiot:
Aldrig sett ett lag missa så mycket |
Note to self: Betta aldrig i slutskedet av cuper och dylikt igen.
|
Note to self: Kolla alltid om du redan lagt ett bet kvällen innan på fyllan, innan du gör det igen, nykter på morgonen. :drunk::idiot::lol:
|
Citat:
|
Citat:
|
...och där slutade den lilla framgång jag hade! Känns som man är tillbaka på ruta ett nu. :cry:
|
Jurassic sharks ladda EJ ner!
|
GAAAAH!! Trodde på Wizzards igår och var helt säker på att jag hade lagt ett rakt spel på dom så när man vaknade och såg resultatet så blev man glad. Men sen när man loggar in på bookien så ser man att man har lagt ett spel på wizzard 1st Q, den enda quatern som dom förlorar. EHEHEH FML!
|
För i helvete Bastia!!! Är det ens lagligt att spela fotboll på eran jävla åker?!?!
|
Jävla MÖG va illa bettingen ter sig för tillfället, upp & ner. Siken jävla tur att jorden går under i morgon, kanske dags för en all in :evilgrin39:
|
:gun_bandana: OKC, tröttaste jävla insatsen jag sett på en basketplan på länge
|
Less på ATG????
:gun_bandana: Lägg av ATG. :rant:
V75: Lö, Sö, och On. Är så jävla trött på att studera startlistorna till varje omgång. Tro fan att det kommer bli rullande jackpot till Sö och/eller/både On. Ärligt talat tror dem att dem är några j-a tomtar på ATG eller? Julfridssabotörer är vad dem är. Kommer att bojkotta V75 spelet i fortsättningen och enbart spela när det blir jackpot. V75 spelet är inget lördagsnöje längre. |
Marlies -1.5... 18:12, 20:00... GIVETVIS..
|
Citat:
Skönt att man inte spelade på söndagen och onsdagen. |
Atlanta hawks, fyfan det blöder ur ögonen av att kolla på skiten stundtals :idiot:
|
Citat:
Pistons kan man dock :idiot:.. 76% skytte i 2Q vilket leder till 41 poäng mot ligans bästa lag Miami, har Pistons ens lyckats göra 30 i en Q tidigare i år!? Underläge med 15 efter 1Q är 6 poängsledning i HT... Pistons köp lotter hela gänget ffs!!! |
Citat:
Men just tennis och basket är en känslomässig bergodalbana för mig att följa live, så inte alltid jag kan behärska mig :whistling: |
Note to self LÄGG NER KORGBOLLEN FFS!
|
Sällan har jag skådat så förbannat dåligt jävla skytte som från Miami Heat ikväll. Fyfan dra åt helvete jävla skitlag :gun_bandana:
och varför i helvete fortsätter wayde försöka sig på dom där 3orna när han missar varenda gång?! |
Bara att summera senaste tiden med ett ord, RÖÖÖÖÖÖV!!!!
|
|
Än en gång, tv10s kommentatorer. Vet dom inte att dom är i sändning eller? Hur kan jag inte ha skaffat game pass ännu?
|
Citat:
Så ynkligt. :hurt: |
Man måste ju bara fortsätta älska dessa mål efter 59:e minuter spelade i hockey, slutar liksom inte att fittas :gun_bandana:
|
Avgå AIK fotboll, avgå elfsborg, avgå celtic, avgå bangura, avgå jens T och björn W:holms:
|
Citat:
|
Spelar ingen roll om dom köper in messi, dom där jävla innebandy töntarna kommer ändå inte lyckas i CL.
|
Kan å andra sidan tycka att 9millar för ett ett års lån( Om den infon stämmer, orkar egentilgen inte gräva i den här skiten) är alldeles för mkt för bangura. Han e bra men knappast för den pengen. Ändå jävligt tröttsamt att smuts ellos av alla lag får han.
|
Citat:
Tittar man på senast våra lag fick kvala så var vi bättre än vad ni var. Båda lagen åkte ut i tredje kvalrundan men vi torskade totalt med 5-1 mot Valencia och mötte det tredje högst rankade laget som överhuvudtaget var med i kvalrundan medan ni torskade mot Rosenborg med 4-0. Så skulle säga att vi var närmare CL än ni var, mkt otur med lottningen där. Känns som att denna version av Elfsborg tillsammans med MFF när de åkte ut mot Dinamo för nåt år sedan är Sveriges största CL "hopp" sedan vi senast hade ett lag i CL. Var bara tvungen att irritera dig lite, när jag såg vad som hade hänt. No hard feelings! :smoke: |
ATT MAN ALLTID SKA LYCKAS HA UNDERSPEL PÅ EN BASKETMATCH SOM SLUTAR LIKA EFTER FULLTID!!!!!!!!!!!!
Vad e chansen!!! Plus det händer då fasen inte ofta när man gärna kan tänka sig att det får ske.... |
Citat:
|
Citat:
Tänkt på detta ofta.. Ibland skiljer sig dock linan från dessa bookies 1-2P.. är det då fortf värt det? Många matcher kan man åka på just dessa 1-2P....:gun_bandana: |
|
Satt på Under 202.5 på Cavs-Warriors...
Bazemore Jump Shot: Missed 00:00.9 Lee Rebound (Off:2 Def:11) 00:00.6 Lee Tip Shot: Made (20 PTS) 00:00.6 [GSW 108-95] Statpadding Cocksucker :lol: |
När fan ska dessa sista minutenfittningarna avta?
|
Att det ska vara så jävla svårt i bland :rant:
|
Längesen jag såg ett lag så utspelat som Blackhawks var inatt, men man blir tillslut glad när Flames får in 2-1 med 30 sekunder kvar. Sen sänker Hossa givetvis all glädje med två sekunder kvar. :lol:
|
Citat:
|