Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-02-15, 11:35   #16
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6758

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Naturligtvis tror jag inte på det, men av någon anledning har jag svårt att välja bra spel när jag rekar offentligt, fråga mig inte vad det beror på men min ROI är mycket högre på privata spel än på offentliga
Det är bara mentalt. Om du hade skrivit offentligt alla spel du hade spelat så hade du fått samma resultat som du har nu, det finns inget voodoo eller jinx eller nåt (om man nu inte skojar om det). Alla matcher kommer att sluta på det sättet de slutar, PSG kommer alltid att vinna mot Barca med 4-0 och Hawks kommer alltid att tappa 27pts ledning i 3:e, skriver man nåt eller ej. Den enda frågan här är om man kan känna igen situationer och förutse matcher då det händer.

Problemet kan ligga i att du, undermedvetet, vill vara mer korrekt och oftare väljer att offentligt spela på större och/eller "säkrare" favoriter och skippar större och/eller "osäkra" underdogs istället och det kan resultera i att dina privata spel visar bättre resultat.

Jag tror att det är den insikten man måste komma till om man vill lägga ut sina spel offentligt: "jag är duktig på det här, jag har visat bra resultat över längre tid, jag gör det för att det är roligt och kul att också kunna hjälpa andra vinna, här är alla mina spel - lycka till om du väljer att följa". Och sen får tiden visa hur duktig man egentligen är.

Och vad det gäller aktiviteten här, så har jag tyvärr varit så upptagen att jag har sett typ 10 matcher totalt i NBA hittills. För mig är det svårt då att spela nåt mycket då, bara spela på statistik är att be om trubbel. Lättare att bara rygga Laz då
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+50)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-15, 21:44   #17
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg

Text

Och vad det gäller aktiviteten här, så har jag tyvärr varit så upptagen att jag har sett typ 10 matcher totalt i NBA hittills. För mig är det svårt då att spela nåt mycket då, bara spela på statistik är att be om trubbel. Lättare att bara rygga Laz då
Det du skriver är sant, det är bara att det naturligtvis är lättare att skylla (och skoja) om jinxen än om att man själv gör något fel när man blir "offentlig"

Angående Laz så ser vi tydliga tecken på att public jinxen finns där också, bra spel som missar marginellt. Helt klart public jinx
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-02-15, 22:05   #18
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24933

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Det är bara mentalt. Om du hade skrivit offentligt alla spel du hade spelat så hade du fått samma resultat som du har nu, det finns inget voodoo eller jinx eller nåt (om man nu inte skojar om det). Alla matcher kommer att sluta på det sättet de slutar, PSG kommer alltid att vinna mot Barca med 4-0 och Hawks kommer alltid att tappa 27pts ledning i 3:e, skriver man nåt eller ej. Den enda frågan här är om man kan känna igen situationer och förutse matcher då det händer.

Problemet kan ligga i att du, undermedvetet, vill vara mer korrekt och oftare väljer att offentligt spela på större och/eller "säkrare" favoriter och skippar större och/eller "osäkra" underdogs istället och det kan resultera i att dina privata spel visar bättre resultat.

Jag tror att det är den insikten man måste komma till om man vill lägga ut sina spel offentligt: "jag är duktig på det här, jag har visat bra resultat över längre tid, jag gör det för att det är roligt och kul att också kunna hjälpa andra vinna, här är alla mina spel - lycka till om du väljer att följa". Och sen får tiden visa hur duktig man egentligen är.

Och vad det gäller aktiviteten här, så har jag tyvärr varit så upptagen att jag har sett typ 10 matcher totalt i NBA hittills. För mig är det svårt då att spela nåt mycket då, bara spela på statistik är att be om trubbel. Lättare att bara rygga Laz då

Du mer eller mindre tog orden ur min mun!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arch (+13)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-24, 20:02   #19
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Samtliga eller nästintill.
Jag tycker sportsbetting lyser upp de fakta vi redan har på ett exemplariskt sätt.
Desto mer info som är ute desto mindre rum finns det för en edge.

Före internet kanske det gav en edge att ha läst sportbladet och jämfört odds på olika sidor.
Nu harctekniken gjort marknaden så pass effektiv att den pulveriserar ner allting och samlar all kunskap i en stor marknad.
Det är faktiskt vackert om man bortser från att vinsten försvinner. Vore än lättare att kunna konstatera om man fick vara där och plöja före massan.

Information är verkligen key, den som kan ana morgondagens trend kan göra big bucks.
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td