Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-26, 07:16   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Er midsommar, hur var den?


Midsommar började starkt med rom och öl till frukost, för att sedan gå vidare till sex och alkohol. Därefter blev det samling på familjens gård där det var festligheter, efter grillande och trevligt konsumerade av det grillade och ännu mer alkohol börjar jag diskutera med en gotlänning(hästsvans hade han också) vilket leder till ett gräl, jag blir kallad oskuld och det kan jag inte direkt ta av en ful liten gotlänning som har hästsvans. Detta leder till att jag istället för att slå skiten ur denna lismande lilla avart till "man" går iväg för att lugna ner mig vilket min far den store värden inte kan tillåta. Tyvärr för hans skull så verkar det som att taggbuskarna är hans hem ikväll och någon verkar ha hjälpt honom dit ahem...

Nåja efter detta kommer sagda gotlänning med sin polare och ska försvara MIN farsa på något konstigt vänster, jag får ett raseriutbrott och slår sönder dessa två småttingar(35-40 åringar) vilket senare leder till att kvinnor gråter, polisen kommer och jag fick åka polisbil hem och är nu anmäld av 4 parter för misshandel och olaga hot.



Äntligen fick jag ha en midsommar som alla andra, hur var din?


Edit : Känner nu smaken av whiskey i munnen, verkar som jag halsade en Famous igår och det är dödens dricka för mig...

Senast redigerad av Lemasive den 2010-06-26 klockan 07:56.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 09:02   #2
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

oj oj. polisen kör hem dej?? fan, mej låser dom in i fyllecell direkt jag råkar trampa snett .
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 09:09   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Skillnad på folk och folk
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 09:30   #4
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

vad för folk är folk?
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 13:34   #5
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Ptj, kolla chat historiken, järn gänget satt och grindade in matcher som vanligt, midsommar?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 16:19   #6
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
oj oj. polisen kör hem dej?? fan, mej låser dom in i fyllecell direkt jag råkar trampa snett .
Har man dessutom 4 anmälningar om misshandel och olaga hot med sig i baksätet brukar cellerna längst upp bli aktuella.

kanske var fullbelagt redan?

Kan berätta en egen historia om hemskjuts i baksätet. På den tiden fick man ett brev från socialen när man lobbat, kanske man får nu med? Hur som helst, jag hade inte legat i fyllcell så mycket koll hade jag. Supa hårt kan man göra men inte så man glömmer en natt på gröna madrassen.

Stövla in på polisstation och förklara hur det låg till, misstänkte att brorsan hade knasat och skrivit in sig i mitt namn. Men då förklara mannen bakom disk att jag vinglat på gatan och att herrarna i bilen bakom skjutsat hem mig. Tydligen var jag inte helt redlös så dom ville spara cellerna till bättre behövande. Men det räknas ändå som ett ingripande och jag fick min lob*

Då var det inte mycket att protestera emot. Skjuts hem i taxi eller blåbil kan även den bästa ta miste på.

Så du kan säkert räkna med en lob som tack för skjutsen. Fast du har kanske större bekymmer än så som det låter.

* Lob = Lagen om omhändertagande av berusade personer.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 16:53   #7
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

jag har troligtvis ingen anmälning mot mej, trots att jag är över 30 år, isåfall borde blivit kallad till förhör någon gång...
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 17:13   #8
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
jag har troligtvis ingen anmälning mot mej, trots att jag är över 30 år, isåfall borde blivit kallad till förhör någon gång...
Jag syftade på trådskaparen. Blev kanske lite otydligt.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-26, 18:29   #9
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag syftade på trådskaparen. Blev kanske lite otydligt.
jasssså
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td