Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-13, 02:15   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Ditt favoritlag i NHL!


vilket NHL-lag håller ni mest kärt? Rösta här.


Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2015-09-25 klockan 20:02.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 02:19   #2
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Caps. Sedan -98 när de, rätt nederlagstippade, lyckades ta sig till Stanley Cup Final. Kölzig i kassen. Det var tider det. Nästkommande år var de dock ruttna och inte mycket ljus i tunneln tills det där berömda första draftvalet. En ryss på 100kg med en explosivitet i stil med "The russian rocket". Toppspeed likt Bure lär vi dock aldrig få se igen.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 02:21   #3
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Jag hade en liten liten grej för New York Islanders förr, främst för att underdogs är mer spännande (gillade även Manchester City innan de ryckte upp sig). Nu Måste jag nog säga att Carolina Hurricanes är favoriterna då de positivt överraskade mig på slutet av förra säsongen då de vann en hel del, och även en hel del pengar åt mig.

Columbus är jag inte särskilt förtjust i, färglöst tråkigt lag. Har de verkligen fans? (St. Louis, Tampa Bay, Atlanta är inga favoriter heller)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 02:31   #4
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Mhm Columbus är fruktansvärt tråkiga men det finns ett lag jag skulle kunna spy på. Calgary. Har alltid tyckt de är fruktansvärt tråkiga även om de alltid haft snygga tröjjor. Montreal, Atlanta och Philadelphia har jag alltid tyckt vart trista också.

Kan ju lägga till lag som jag gillar, håller inte på dem men gillar o titta på. Phoenix, vet inte varför men har alltid haft något för Phoenix. Tampa Bay, alltid tyckt om o glo på Lightnings. Det blev inte sämre sedan Hedman o Stamkos tog tag i saker o ting (gillar unga talanger).
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 14:22   #5
 
Benders avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 60
Sharp$: 97
Standard

Pittsburgh Penguins sen 90-talets början. Detta var tiden då jag blev intresserad av NHL. Spelare som Lemieux, Jagr, Tocchet, Coffey och Barasso tilltalade mig(sen var man väl lite gloryhunter också )

Sen så avskyr jag Caps och till en viss del Devils. Hatet mot Caps har minska lite de senaste pga Ovy

LA, Wild och Panthers har jag också positiva känslor för.
Bender är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 14:44   #6
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Flyers så klart! Fastnade direkt för dem på lekis. Minns än målsarna då, Garth Snow, Ron Hextall, Dominick Roussel....ojojoj (ursäkta svaningen)

Dessutom, och den största orsaken, idolen Eric Lindros lirade där!

Sen att Renberg kom dit, även det en liten idol, innan han gick till saik, gjorde inte saken sämre....

Hat lag har jag väl inte, mer hat-spelare, så blir att man inte gillar de lagen som de spelar i för tillfället....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 15:09   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 77
Standard

Ottawa! Egentligen för att jag gillade att spela med Alexi Yashin på NHL(playstation) för många år sedan! Dessutom har jag alltid gillat Alfredsson!
woodyjellyfish är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 15:18   #8
 
Ilar24s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 200
Sharp$: 395
Standard

New york Rangers har alltid varit nr.1 efter några besök till MSG.

Sen håller jag med kingscania att det mer är hat spelare (Crosby) som gör att man känner hat för vissa lag.
Ilar24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 15:26   #9
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard


Har alltid gillat Toronto.Gillar underdogs och sedan att en av mina favoriter Börje Salming spelade där när jag var grabb gjorde valet självklart.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 15:48   #10
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

gillar också toronto, men inget man ligger sömnlös över om det går illa. annars så är det ju alltid kul om svenskarna håller sig framme och gör bra ifrån sig.

kingscania, och andra med för den delen. sök filmklipp på youotube när ron hextall spela i flyers, tok aggro, roligt att se.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 15:53   #11
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bender Visa inlägg
Pittsburgh Penguins sen 90-talets början. Detta var tiden då jag blev intresserad av NHL. Spelare som Lemieux, Jagr, Tocchet, Coffey och Barasso tilltalade mig(sen var man väl lite gloryhunter också )

Sen så avskyr jag Caps och till en viss del Devils. Hatet mot Caps har minska lite de senaste pga Ovy

LA, Wild och Panthers har jag också positiva känslor för.
Härmed förklarar jag krig!

Ron Hextall och Barasso, två legender jag nästan glömt bort. Holy smoke, det var lirare det.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 16:01   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Lets make some noise


Stöttar inget lag i NHL men gillar Sharks och Islanders, vet inte varför.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 16:04   #13
 
Benders avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 60
Sharp$: 97
Standard

Bring it
Hur många Stanley Cups har Caps?
Bender är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 16:09   #14
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Lets make some noise


Stöttar inget lag i NHL men gillar Sharks och Islanders, vet inte varför.
känner ungefär som du.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-13, 16:10   #15
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Nej nej nej, inga såna där Djurgårds argument.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td