Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-14, 20:21   #1
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Köpte en bok, recension


Efter att ha läst "Spela, tippa, vinn" 2 och 5 (vilken jag läste sönder totalt) så köpte jag härom dagen "Miljonär på spel". Vilken besvikelse. Inte för att jag nånsin räknat med att bli miljonär på spel men det märks att CA var 90 bast när han skrev boken. Flera slarvfel i texten och huvuddelen av boken är system som inte ens när boken skrevs var speciellt heta. Förutom de systemen som finns i boken innehåller texten inget vettigt alls. Listor på mest dragna lottonummer etc behöver ingen som vill bli miljonär och hans eviga tjatanade om UNA 11.132 "kronjuvelen" är skrattretande, han har skrivit om det systemet förut och det är inget speciellt bra med det alls. Boken är dessutom tryckt på blankt papper med mjuka pärmar istället för hårt omslag och matt papper som är normalt. Den kändes mest som ett sista desperat försök till lite extra pensionspengar.

Betyg: 1 av 10
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 20:31   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 187
Standard

Haha du måste vara bitter över denna boken eftersom du orkade skriva en recension trots att den var usel! Humor
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 20:55   #3
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Den var verkligen dålig så mycket kan jag säga. Jag menar matematiskt reducerade lottosystem WTF!?
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 21:04   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Den var verkligen dålig så mycket kan jag säga. Jag menar matematiskt reducerade lottosystem WTF!?
Haha, jag har sett program för dessa. Vart helt paff när jag läste deras skitsnack.
De reducerar bort rader som är osannolika enligt dom. De menar att en lottorad som är 1,2,3,4,5,6,7 har mycket lägre chans att slå igenom än en som är 4,13,18,20,23,24,35. Därför bantar de bort rader som har nummerföljd bl.a.. Haha lite humoristiskt är det iaf.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 21:41   #5
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

1 2 3 4 5 6 7 är förmodligen den rad som har högst EV av alla!
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 22:37   #6
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
1 2 3 4 5 6 7 är förmodligen den rad som har högst EV av alla!
Skulle ge 3-400 spänn i utdelning. Om jag minns rätt från tidigare simultan-dragningar. En god bit under 10000 i utdelning kan jag garantera att vi hamnar på.

Dom sju sista nuffrorna kan ni också plocka väck. Ja sen är det bara resten kvar.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-14, 22:45   #7
 
Andreas15s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 147
Sharp$: 631
Standard

hahaha, den där boken ser jag fram emot att läsa!
Andreas15 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 00:22   #8
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Den anses vara typ "spela, tippa, vinn 6". Del 5 var riktigt bra, den fick mig att inse att man kunde tjäna pengar på spel och uppskatta systemspel. Del 2 hittade jag på en loppis billigt, de andra har jag inte läst. Men denna altså, meh. Man kanske skulle skriva en själv istället.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td