Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-13, 13:44   #106
 
vonschweikerts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 37
Standard

VS här, 42-åring som drivit egen spelbutik i 16 år (sålde 2004). Har inte lirat mycket senaste åren, men fått nytändning sedan jag upptäckte detta forumet med alla trevliga och hjälpsamma personer. Har mest ryggat i ett par månader och har dubblat rullen på den tiden.(från 20 till 40 kr ) Det här med BR och MM är nytt för mig men mycket intressant. Försöker lära mig mer om basket och baseball där jag är nybörjare. Hockey och trav är det jag spelat mest på under åren. Driver eget inom eventbranschen så jag har lite mer tid för detta under höst-och vinter, men ska försöka hänga med även under sommaren.
vonschweikert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 16:40   #107
 
SweetSweeps avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 231

2012
Stats: 21 - 5 - 0
ROI: 246.50%
Vinstprocent: 80.77%

Standard

Hej allihopa!

Jag har läst här på forumet sedan start och nu kände jag att det var dags att registrera sig.

Sporterna som jag har mest koll på är längdskidor och skidskytte. Kan vara svårt hitta värde där ibland, men ibland finns det guldkorn. Under OS satt det mesta och till nästa säsong hoppas jag kunna bjuda på bra rekar.

Annars spelar jag på främst svensk fotboll och ishockey. Har dålig koll på basket och baseball, men ska nu försöka lära mig mer om baseball som verkar vara en bra marknad att spela på.

Det blir också en hel del ryggningar och på detta forum finns det som sagt kompetent folk.