Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-13, 13:44   #106
 
vonschweikerts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 37
Standard

VS här, 42-åring som drivit egen spelbutik i 16 år (sålde 2004). Har inte lirat mycket senaste åren, men fått nytändning sedan jag upptäckte detta forumet med alla trevliga och hjälpsamma personer. Har mest ryggat i ett par månader och har dubblat rullen på den tiden.(från 20 till 40 kr ) Det här med BR och MM är nytt för mig men mycket intressant. Försöker lära mig mer om basket och baseball där jag är nybörjare. Hockey och trav är det jag spelat mest på under åren. Driver eget inom eventbranschen så jag har lite mer tid för detta under höst-och vinter, men ska försöka hänga med även under sommaren.
vonschweikert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-14, 16:40   #107
 
SweetSweeps avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 231

2012
Stats: 21 - 5 - 0
ROI: 246.50%
Vinstprocent: 80.77%

Standard

Hej allihopa!

Jag har läst här på forumet sedan start och nu kände jag att det var dags att registrera sig.

Sporterna som jag har mest koll på är längdskidor och skidskytte. Kan vara svårt hitta värde där ibland, men ibland finns det guldkorn. Under OS satt det mesta och till nästa säsong hoppas jag kunna bjuda på bra rekar.

Annars spelar jag på främst svensk fotboll och ishockey. Har dålig koll på basket och baseball, men ska nu försöka lära mig mer om baseball som verkar vara en bra marknad att spela på.

Det blir också en hel del ryggningar och på detta forum finns det som sagt kompetent folk.

Mitt mål är att spela mer disciplinerat, bygga rulle och bjuda på bra rekar!
SweetSweep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 09:45   #108
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Philjay gör entre!


Tänkte nämna att jag gör entre!

Både bettat och spelat poker ett tag men inte riktigt gjort mig hörd! Tänkte att det vore roligt att komma in i forum värden och skapar därför en användare här! (dels för att ajg gillar er spreadsheet funktion och dels för att ta och dela med mig av spel och rekar!)

Vi ses på forumet!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 09:58   #109
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 164
Sharp$: 35

Spread tailor
Stats: 125 - 135 - 8
ROI: 100.55%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Hej och välkommen!

patrikLA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 10:16   #110
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2182
Standard

Flyttat Philjays tråd hit då den passar utmärkt här
//MOD
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 10:37   #111
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Välkommen till alla nya!

Hoppas ni kommer trivas här och glöm inte att Sharps även har chat
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-10, 10:41   #112
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tackar! nu kör vi!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-14, 11:34   #113
 
Forshems avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götene
Inlägg: 187
Sharp$: 1564


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tjena grabbar o töser!
Forshem här, bor utanför Götene i just Forshem därav nicket.
26år gammal med så många vuxenpoäng som möjligt (villa,två hundar, barn på väg, två volvos o sambo). Har lirat fotboll i många år (division 4 som högst).

Har bettat oseriöst under tre-fyra års tid men ville sadla om o göra det mer seriöst och hittade er här. Numera plussar jag sakta men säkert mer och mer och drömmen är väl att som 35årig kunna tjäna så mycket pengar på betting att man kan leva enbart på detta.
Mina specialinriktingar här hos er på Sharps kommer att vara Elitserien och Europeisk fotboll+Division 2 Västragötaland som jag ändå anser mej ha hyfsad koll på.

Kommer speldagbok bara jag får tillbaka min laptop från reparation så kan ni som känner för det följa mej lite närmare.
Forshem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-10, 07:55   #114
 
FreeFallers avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 0
Standard

God morgon!

Svensk boende i Norge som har intresse för spel men har främst spelat högst oregelbundet och på känsla. Nu vill jag ta steget mot långsiktighet och säkerhet. Har alltid jagat höga odds, för spelar man impuls på dagen så vill man ju minst ha 2-3 ggr tillbaks, men ett långsiktigt spelande med mindre risk ger ju bra pengar i det långa loppet!

Tack för en bra sida, spelskolan var mycket nyttig!

Lycka till framöver!
FreeFaller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-10, 09:51   #115
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FreeFaller Visa inlägg
God morgon!

Svensk boende i Norge som har intresse för spel men har främst spelat högst oregelbundet och på känsla. Nu vill jag ta steget mot långsiktighet och säkerhet. Har alltid jagat höga odds, för spelar man impuls på dagen så vill man ju minst ha 2-3 ggr tillbaks, men ett långsiktigt spelande med mindre risk ger ju bra pengar i det långa loppet!

Tack för en bra sida, spelskolan var mycket nyttig!

Lycka till framöver!
Hälsa Norrmännen att dom kan stoppa upp spörsmålet i akkuraten

Välkommen till Sharps
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-18, 09:10   #116
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Lyfter upp denna så även nya medlemmar kan presentera sig och bli nollade
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-06, 23:06   #117
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej (igen)....!

Skapade en tråd där jag presenterade mig och blev tipsad om denna tråd som faktiskt är för ändamålet

Som sagt, jag är en heltidsknegande stackare som alltid har gillat spel, men det är först nu på senare tid när jag börjat följa erkänt duktiga rekare som de fina siffrorna börjar visa sig...

Känns som ett mycket bra forum det här, med kunnigt folk
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-07, 11:26   #118
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Välkommen majo999 och alla andra nykomlingar.
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 01:06   #119
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Hej alla spelfrälsta!


Först idag upptäckte jag denna tråd och då får väl jag ta tillfället i akt och presentera mig här också då.

Jag registrerade mig här för snart 3 veckor sedan och har fått ta in väldigt mycket värdefull information om spel. Men det återstår fortfarande rätt mycket att ta in, bla annat hur man "bonushorar", och hur man undviker förluster i samband med det och i det fortsatta spelandet, mm mm.

Första gången jag spelade så var jag 11 år gammal. Hade då 6 rader med tio rätt på stryktipset. Utdelningen var inte större än att man kunde köpa ett par påsar med godis.

Sedan dess har man spelat oräkneliga gånger på alla möjliga sorters spel, mest för nöjes skull.

Har väl inte vunnit speciellt mycket, förutom en gång för 10 år sedan.
Det har funnits tillfällen som man skulle ha vunnit oerhört mycket mer om man bara hade vågat satsa mer av sina surt förvärvade pengar.

Kan nämna några av mina bästa spel som jag gjort som amatör:
I min första pokerturnering på nätet för 7 år sedan, vann jag en "New beginners freroll" på WPT med ca 1 000 nya spelare. Första priset var £312.

Har haft en rad med 10 rätt på stryktipset, som gav mer än 3 000 kr. Vet inte om det är vinstrekord för tio rätt.

Har satt en rak DD, satsade då 50 kr till 496 ggr pengarna, och fick tillbaka mer än 24 000 kr. i vinst.

Vinnarspel på trav, vann jag 7 lopp i följd. Synd att jag inte lämnade in en V5:a på dessa hästar. 5:an gav då lite över 300 000.

Satsade 10 kr VP, på en häst som gav 44 i odds. Dem pengarna festade jag upp samma kväll. Vaknade upp dagen efter och hittade spelkvitton på köksbordet, på samma häst, 20 kr VP, som var inlämnat dagen innan. Dessa hade jag fullständigt glömt bort att jag hade. Tur var det att jag inte tog med mig spelkvittona till Åby, för jag hade tappat plånboken på festkvällen.

Har spelat roulette på Danmarksfärjan, och då endast på svart och rött, och vann då 16 000 kr på ca 40 minuter.

Min störst vinst, delades med en kompis, och "feg" som man var, så spelade vi 50-öres alternativet i stället för 1-kronas på V64. Vi tippade för 48 kr och fick dela på 1 128 000 kr. Hade vi gått på 1-kronas alternativet hade vi fått ytterligare 564 000 kr. Det var 2 vinnare på 6 rätt. Den andre fick 2,25 miljoner.

Jag spelar inte för mer än vad min gurka (=bankrulle) tillåter, därav aliaset Snittgurkan. Jag började med ett "snitt" på 5u och kan nu spela för 4 ggr mer efter drygt 3 veckor, tack vare er medlemmar och Sharps, men jag får ändå ta det lite försiktigt i fortsättningen då jag tappade lite "ROI" idag. Undrar om jag själv begriper, hur jag har uttryckt mig här. Och vad ROI är en förkortning på, vet jag fortfarande inte?

Senast redigerad av Snittgurkan den 2010-11-09 klockan 01:12.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-09, 01:15   #120
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Och vad ROI är en förkortning på, vet jag fortfarande inte?
Return On Investment

Spoiler:
Citat:
Return On Investment (ROI) är ett förhållande mellan värden (i kr) av en investering kontra dessa totala kostnader. Till exempel, om en investering har en ROI av 300%, betyder detta att en investering kommer ge tre gånger investeringskostnaden tillbaka.


Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td