Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-19, 07:04   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Varför man inte skall jävlas med killar


Så jag har en tjejbekant som jag har känt i några år, och hon har väl inte det bästa av liv men det fungerar väl någorlunda ändå.

Igår skrev jag för ovanlighetens skull något på Facebook om hur intressant det var att hon hade blivit "Faceraped" och sedan somnade jag in.

När jag vaknade hade jag fortfarande Facebook igång och ser att jag har runt 600 nya händelser, jag tittar då in och ser massa jänkare som har skrivit massor om våldtäkt och hur jag verkar gilla små barn osv. Jag är smått road men kollar vidare, till slut hittar jag en människa som länkar skälet till denna uppståndelse.



Det visade sig alltså att flickan ifråga kände för att spela mig ett spratt på 4chan, vilket jag kan uppskatta till en viss mån men inte mot min person ifråga. Så efter kort funderande valde jag att ta kontakt med hennes mor och skriver ett utförligt brev där jag beskriver vad hon har gjort inatt och varför jag anser det vara fel även om det skall vara ett roligt skämt. Jag lägger även senare till det faktum att hon använder diverse droger och stjäl en större mängd pengar från sin fars företag varje månad vilket leder till att hela deras familjs ekonomi har stora problem. Vidare så upplyste jag hennes mor om att hennes dotter brukar fläka ut sig naken på diverse sidor med korrekta länkar bifogade, även msnkonversationer där hon ber om hjälp att få jobb som strippa på club Privé(strippklubb) och där hon konfirmerar genom bilder att hon numera jobbar väldigt hemligt. Jag upplyser henne också om att flickan ifråga har sålt sex ett antal gånger(vilket jag är helt ok med, men eftersom det är retaliation på G så får det gå) till vänner av deras familj och har gjort sedan hon var 17(nu 22).

Slutligen så förklarar jag att jag kommer polisanmäla hela händelsen, vilken jag antar kommer rubriceras som förtal vilket bör vara ett ganska enkelt mål.

Sedan ctrl + c och paste till alla som jag vet finns i hennes släkt och även till hennes psykolog som jag känner genom att ha varit en tidigare positiv influens i hennes liv.


Nu är frågan om jag gick för långt eller inte?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 08:20   #2
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

WORD!
Dig skulle inte jag vilja bli ovän med
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 09:03   #3
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Jag tror inte att jag törs göra några mer trader med dig i fantasy,Lemmy.Om du blir missnöjd med en ev.trade så står väl snart FBI och knackar på dörren.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 11:00   #4
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Grymt bra gjort, Lemmy! Som sagt, ha dig som ovän? NÄ, TACK!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 11:22   #5
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Haha, hon gick för långt redan när hon pekade ut dig som våldtäktsman. Helt klart en ok respons.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 11:37   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 248
Sharp$: 979


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tallroth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 12:03   #7
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Kan du inte ta ett skämt Lemasive?!
Detta var lite speciellt, du måste ha intressanta relationer!
Jag tyckte det var kul iaf!

Så går det när man postar ansiktet på internet barn, ta lärdom!
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 13:04   #8
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Har pratat med hennes mor nu på telefon och dom ska ha ett "snack" hela familjen och det är nog på tiden. Typisk familj som gärna blundar och hoppas på det bästa medan barnen mår dåligt, men vi får hoppas att det löser sig för henne. Skall tilläggas att jag blev aldrig arg, men jag anser att man har en moralisk plikt att ge en näsbränna när någon går över gränsen : )
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 14:23   #9
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det är bara att köra tjejen längst ner på stegen. Undrar hur många som sitter på kåken för liknande grejer. Spika fast fanskapets pattar i bordet. Helt rätt av dig.
__________________
Mvh
Blixthen
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 16:27   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 58
Sharp$: 997
Standard

Brukar inte skriva mkt här på Sharps utan följer mest i det tysta, men detta gjorde verkligen min dag så j*vla klockrent! Uppdatera gärna om du får någon mer respons från henne...
superduffy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 17:25   #11
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av superduffy Visa inlägg
Brukar inte skriva mkt här på Sharps utan följer mest i det tysta, men detta gjorde verkligen min dag så j*vla klockrent! Uppdatera gärna om du får någon mer respons från henne...
Bara inte responsen blir att hon kliver in på närmaste plitstation och vill göra en anmälan om våldtäkt. Då blir det häktet över jul och nyår och sen kan det gå hur som helst.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-19, 22:48   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bara inte responsen blir att hon kliver in på närmaste plitstation och vill göra en anmälan om våldtäkt. Då blir det häktet över jul och nyår och sen kan det gå hur som helst.
Nejdå, det är ingen som helst fara dessutom så tror jag inte någon är SÅ självskade benägen utan att ta livet av sig att jävlas med mig så mycket : >
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-20, 01:31   #13
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4297
Standard

Du säger att du ska anmäla henna för förtal eller? Och det du skrev var inte förtal?

Lite overkill var det väl, men visst fortfarande kul läsning.

Hur känner ni varandra egentligen för att det ska gå så här långt?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-20, 02:19   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Sanningen kan aldrig vara förtal : )

Jag känner henne genom olika omständigheter men, hon behöver lära sig en läxa lite då och då. Ingen skada skedd, direkt snarare så att det är nyttigt i längden med en konfrontation : )
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-20, 02:23   #15
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Bara hon inte blir helt knäckt så att du får ett liv på ditt samvete
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td