Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-18, 17:26   #46
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Här är jag.

Fick 86 om jag minns rätt. Såsade så pass att jag bara hann med 16-18 frågor. Om det var orsaken till det ljumma resultatet eller om jag bara var oduglig vet jag inte.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 17:46   #47
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Jag fick 85.. Aldrig kunnat sånt här eller haft intresse för matte. Min sambo fick 126 + det suger men bra att nån är vettig
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 18:07   #48
 
Kefts avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 60
Sharp$: 283
Standard

Orkar inte slänga upp en bild. Men jag fick småstressa lite mot slutet. Skulle nog säga att jag nästan gissa på de två sista :P

Din IQ beräknas vara 103. Detta motsvarar 58:e percentilen, dvs 58% av befolkningen har en IQ mindre än 103.
Keft är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 19:07   #49
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Visst är det så att Mensas IQ-provtest på nätet är medvetet viktat åt det enklare hållet för att locka folk till deras övervakade tester. (Så att de får in fler testavgifter)

Gjorde Mensas övervakade test för ett par år sen som en kul grej, för att se om jag kunde fixa det.
För att bli godkänd var du tvungen att ha minst 35 rätt av 36 möjliga.

Jag fick 36 av 36, vilket gav "Din IQ är minst 132. Du får söka medlemskap om du vill. Om du vill ha en mer exakt bestämning av din IQ, kontakta oss för ytterligare tester".
Nåt sånt var det, medlemskap var aldrig aktuellt hur som helst eftersom jag bara gjorde det för att testa mig själv.

Säger som Groucho Marx: "En klubb som vill ha mig som medlem, vill inte jag vara medlem i"

Tycker väl att IQ-tester är bra, om man nu vet vad det egentligen är man mäter. Testet mäter matematisk-logisk förmåga. Finns många andra typer av "intelligens", bl.a. EQ som nån har nämnt.

Har nog ganska låg social kompetens, har ibland varit avundsjuk på folk med IQ på typ 80.
Tror nog att det är som nån har sagt, att bara barn och dårar är lyckliga.
Är man intelligent så tänker man nog lite för mycket för ens eget bästa.
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 19:44   #50
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Visst är det så att Mensas IQ-provtest på nätet är medvetet viktat åt det enklare hållet för att locka folk till deras övervakade tester. (Så att de får in fler testavgifter)

Gjorde Mensas övervakade test för ett par år sen som en kul grej, för att se om jag kunde fixa det.
För att bli godkänd var du tvungen att ha minst 35 rätt av 36 möjliga.

Jag fick 36 av 36, vilket gav "Din IQ är minst 132. Du får söka medlemskap om du vill. Om du vill ha en mer exakt bestämning av din IQ, kontakta oss för ytterligare tester".
Nåt sånt var det, medlemskap var aldrig aktuellt hur som helst eftersom jag bara gjorde det för att testa mig själv.

Säger som Groucho Marx: "En klubb som vill ha mig som medlem, vill inte jag vara medlem i"

Tycker väl att IQ-tester är bra, om man nu vet vad det egentligen är man mäter. Testet mäter matematisk-logisk förmåga. Finns många andra typer av "intelligens", bl.a. EQ som nån har nämnt.

Har nog ganska låg social kompetens, har ibland varit avundsjuk på folk med IQ på typ 80.
Tror nog att det är som nån har sagt, att bara barn och dårar är lyckliga.
Är man intelligent så tänker man nog lite för mycket för ens eget bästa.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=i9mytOPDeeE&t[/ame]
Kolla efter 3:00
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+20), fuzzy_ (+1), smalke (+5), Slurf (+5)
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-18, 19:54   #51
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Exakt vad jag menar. Fan va tjock han var förresten.
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td