Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-06, 21:30   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 12
Standard

JvK - Vinnande eller förlorande?


Eran hack kyckling visar fina gröna siffror och ska framhållas. Ni som startat hans spread nu har ju redan tröttnat efter hans framgångar. Inte mer än rätt att han nu framhålls istället för att häcklas. Jag följde även hans spel på bounescommesse och där hade han också högt ROI och fina gröna siffror. http://www.rekatochklart.se/blogg/Jvk/
sickan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 22:18   #2
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sickan Visa inlägg
Eran hack kyckling visar fina gröna siffror och ska framhållas. Ni som startat hans spread nu har ju redan tröttnat efter hans framgångar. Inte mer än rätt att han nu framhålls istället för att häcklas. Jag följde även hans spel på bounescommesse och där hade han också högt ROI och fina gröna siffror. http://www.rekatochklart.se/blogg/Jvk/
Förmodligen jag som inmundigat lite för mycket vitöl men jag ser inte vad som är så imponerande här? Men jag är & andra sidan inte en flitig besökare på rok heller enlighten me please

Spelbok
Nuvarande spelkassa: 500 Kr Antal spel: 3 Antal Levande Spel: 3
Startspelkassa: 1000 kr Antal Vinster: 0 Levande i Kr: 500 Kr
ROI: 100% Antal Förluster: 0 Insättningar: 0 Kr
Antal Oavgjorda: 0 Uttag: 0 K
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 22:44   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 12
Standard

Det är ju inte där folk bokför hans spel du vet. De som bokförde har slutat nu då killen började gå för mycket plus. Du får kolla hans blogg där ligger alla hans spel.
sickan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 23:31   #4
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Ok har nu bläddrat igenom bloggen & tänker inte ta denna tråd ot mer än nödvändigt.
Tennis & Dart is not my cup of tea.

Men jag måste få fråga... hur kommer det sig tycker Du att man tar sig tid att skriva blogg/dagbok inom betting dessutom men inte ens ids bokföra sina investeringar i sheet för public SJÄLVMANT om man nu ändå bemödar sig att lägga ner tid?
Tar max 1 minut & då åtminstone svart på vitt till dom som tvivlar.

Kan inte låta bli att tycka det blir lite som bettingens motsvarighet till "Jag mötte Lassie"
"Ni kan kolla mina stats manuellt, det tar jävulsk med tid & finns stor risk att ni tröttnar snabbt på att leta men det finns där..... kanske"


Känns jävligt onödigt speciellt med tanke på att han spelar mestadels på skattefria sajter & i units.

Du får gärna svara i pm så slipper vi kladda ner denna tråd mera.

Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 06:36   #5
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sickan Visa inlägg
Det är ju inte där folk bokför hans spel du vet. De som bokförde har slutat nu då killen började gå för mycket plus. Du får kolla hans blogg där ligger alla hans spel.
Vad har han för statistik? Det framgår ju inte av hans "blogg" så kanske du kan berätta det för mig för jag antar att du har koll på det då du har skrivit som du gjort här.
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 20:34   #6
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 828
Standard

Sickan: Vad har Jvk för statistik? Kom igen nu, dela med dig.
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 22:54   #7
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Well, så här såg det ut innan HG tröttnade.

https://www.sharps.se/spreadsheet/6515

Krävs nästan en heltidstjänst för att bokföra den här pajsarens spel. Allt från Loppspel till Kobingo ryms ju inom JvKs "kunskapsbank". Alltsammans inbakat till härliga parlays som han har bra "känsla för".

Minns speciellt en gång förra året när han "lirade" en dubbel på två olika bolag...

Nedan en lite utförligare presentation av JvK signerad himself, från tiden på Bouncescums;

http://www.bounescommesse.se/blogg/j...-knorring-jvk/


Senast redigerad av eddieh den 2011-10-07 klockan 23:00.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 23:26   #8
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

eddieh sluta göra bort dig genom att anklaga en som är seriös för att vara oseriös

Riktiga proffs som JvK behöver inte föra statistik
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-08, 01:11   #9
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 828
Standard

Sickan kan nog vara Jvk...
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-08, 08:56   #10
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 85
Sharp$: 386
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sickan Visa inlägg
Eran hack kyckling visar fina gröna siffror och ska framhållas. Ni som startat hans spread nu har ju redan tröttnat efter hans framgångar. Inte mer än rätt att han nu framhålls istället för att häcklas. Jag följde även hans spel på bounescommesse och där hade han också högt ROI och fina gröna siffror. http://www.rekatochklart.se/blogg/Jvk/
Jvk har tydligen fått in några spel och då kommer skrytet som ett brev på posten

finns bara en som skriver ordet "killen".... Jvk inte skriva upp sig själv

Angående Bounce så gick din ROI käpprätt åt pipan så sluta skryt och skaffa ett Spreadsheet som alla andra seriösa

Sickan = Jvk 1.01 på Pinnen, all in
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-08, 11:51   #11
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Hahaha, kan ju iofs vara sant det där.....galet men troligt

Senast redigerad av Kirtap den 2011-10-08 klockan 12:18.
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-09, 07:56   #12
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 828
Standard

Sickan/Jvk: Hunnit luska ut din ROI än?
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-12, 09:23   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 12
Standard

Haha jag är inte JVK utan en av många som ryggar hans spel och läser hans blogg. Det enda jag ville var att era läsare skulle få upp ögonen och inte tro på allt skit ni skriver om han. http://www.spreadsheet.se/jvk-usopen
sickan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-12, 09:42   #14
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sickan Visa inlägg
Haha jag är inte JVK utan en av många som ryggar hans spel och läser hans blogg. Det enda jag ville var att era läsare skulle få upp ögonen och inte tro på allt skit ni skriver om han. http://www.spreadsheet.se/jvk-usopen
Jag kan också gå plus på tennis om jag bokför spel efter spelstopp.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-12, 09:43   #15
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sickan Visa inlägg
Haha jag är inte JVK utan en av många som ryggar hans spel och läser hans blogg. Det enda jag ville var att era läsare skulle få upp ögonen och inte tro på allt skit ni skriver om han. http://www.spreadsheet.se/jvk-usopen
Kom tillbaka när i alla fall MAJORITETEN av alla spel har det gröna strecket på sig. Att JVK är duktig på att efterhandsbokföra vet vi redan sen tidigare från Sharps.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td