Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-29, 00:52   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 5
Sharp$: 32
Standard

UFC 141


. GAMBURYAN, Manny 3.20
2. NUNES, Diego 1.33

1. RIDDLE, Matt 1.80
2. RAMOS, Luis 1.97

1. VOLKMANN, Jacob 1.33
2. ESCUDERO, Efrain 3.20

1. KIM, Dong Hyun 1.22
2. PIERSON, Sean 4.10

1. NJOKUANI, Anthony 2.45
2. CASTILLO, Danny 1.53

1. PEARSON, Ross 1.33
2. ASSUNCAO, Junior 3.20

1. HETTES, Jimy 2.87
2. PHAN, Nam 1.40

1. MATYUSHENKO, Vladimir 3.65
2. GUSTAFSSON, Alexander 1.27

1. HENDRICKS, Johnny 2.87
2. FITCH, Jon 1.40

1. DIAZ, Nate 3.00
2. CERRONE, Donald 1.37

1. LESNAR, Brock 2.20
2. OVEREEM, Alistair 1.65



Själv tror jag Alistair Overeem kommer vinna denna väldigt lätt, Lesnar skadat ett år, Alistair strikeforce stjärnan i bra form och ser fram emot UFC Livet & Las Vegas

Tycker även Nate Diaz är lite överodds

Några ideer?
centerbet123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-29, 10:28   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 53
Standard

tror också på overeem. annars är det för dåliga odds på favoriterna tycker jag.
choco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-29, 10:34   #3
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tycker Diaz är kraftigt överodds.

Overreem rör jag inte. Alldeles för ostabil. Visst, han har en bra streak med 11 raka utan förlust, men kollar man på motståndet så är det egentligen bara Werdum som känns som en riktig skalp. Tycker nästan det är mer värde i Lessnar, men sjukdomen gör det hela ovisst var han står. Avstår nog bet helt i den fighten.

Annars är det egentligen bara Hettes som jag tycker är värd att spela en slant på.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-29, 18:45   #4
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 125
Sharp$: 341
Standard

Overeem borde ta det men jag tror att oddsen blir sämre för varje rond han inte tar det. Kan ju bara hoppas att han inte gör som mayhem förra och får ett adrenalindump eller liknande pga av att vara så nervös inför "the big league". Tror inte det men man vet aldrig. Sen om Brock inte lärt sig att ta ett slag utan att gå till fosterposs. så kommer det bli en väldigt kort natt för honom.

Cerrone är ett monster, bör ta det men Diaz skulle mycket väl kunna få till en submission alà Joe Lauzon vs Guillard ifall Cerrone skulle rusa in alltför snabbt som man nu inte kan veta då Diaz tydligen har gjort honom irriterad med attityd och att han slog av honom hatten vid weigh in. Skulle gissa på att Cerrone har självkontroll nog att stå över sådant men som sagt, det är MMA så man vet aldrig.

Jon Fitch kommer förmodlingen grapplefucka sin motståndare till decision som vanligt, förväntar mig inget extraordinärt där inte. Hade jag inte varit arbetslös skulle jag satsat en medioker slant på att det går till decision. Han snackar om att han vill avsluta men det är ju just bara det också, snack.

Inte världens koll på Gustafsson men jag vet att han är duktig och som oddsen visar bör han ta hem detta utan några större problem om inte "a punchers chance" kommer upp.

Nam Phan är också riktigt grym men har ingen som helst koll på Hettes och han har tydligen alla sina vinster på submissions så en liten slant på en submissionvinst för honom skulle ju inte vara helt fel för upset'ens skull men tror ändå att Phan tar det.

Detta är matcherna jag har någon koll på iaf och hur jag tror samt finns risk för hur de kommer avslutas.
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 14:48   #5
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 125
Sharp$: 341
Standard

Jahopp 2/5 rätt men jag kan ärligt säga att jag faktiskt är glad för det.

Glad att Overeem vann, han såg ut att vara i bra form. Gustafsson likaså.

Visste inte innan om Diaz verkligen hade det i sig att ta sig upp ännu en nivå. Vet att han är väldigt duktig men hans bror har alltid vara en bit över honom men nu visade han att han faktiskt har (om han fortsätter i samma stil) tagit sig upp till nästa nivå och orkar han bara pusha tempot i rond 2-3 (4-5 om det skulle bli aktuellt) som i rond 1 ja då jävlar kommer han bli lika spännande att titta på som sin bror och jag blir inte det minsta ledsen över att jag inte kunde förutspå matchen.
Såg även ut lite som att Cerrone var irriterad och det kan göra mycket om man inte är koncentrerad där inne.

Jon Fitch, ja vad ska man säga. Glad är jag att han förlora så man slipper höra hans jävla tjat om att han vill ha en titelmatch trots att han är en av de tråkigaste fighters jag någonsin sett. Förhoppningsvis slipper man det nu i ett par år iaf

Nam Phan är bra, men jag är desto gladare dock att han förlora så jag fick upp ögonen för denna lilla pärlan i Hettes. Wow, jag hoppas att han fortsätter utvecklas och gärna tränar sin standup för han var riktigt rolig att titta på.

2/5 Men jag är lika glad för det
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 23:13   #6
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 5
Sharp$: 32
Standard

Fick in fina bets igår overeem bla till 1,70!!!

Räknar me klonka igen när han möter junior dos santos, han va onekligen övertygande!
centerbet123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td