Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-28, 17:41   #1
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Wrestlemania 2012


Har alltid och är fortfarande en riktigt Wrestlingnörd. Ser det mesta och läser ganska mkt också.

Har länge drömt om att få odds på Wrestling men det har varit tufft då Wrestling ÄR och alltid kommer att vara fake. Det är uppgjort på förhand vem som ska vinna men det är så gott som omöjligt att få reda på vem som vinner ändå.

Däremot kan man förutse resultat om man är insatt (vilket jag hoppas att jag är tillräckligt nog).

Här kommer tre matcher från Wrestlemania som går av stapeln natten mot Måndag (två bolag har faktiskt odds):

Sheamus-Daniel Bryan

Sheamus vann i Januari Royal Rumble som automatiskt ger en titelmatch och han möter här mästaren (World Heavyweight Champion) Daniel Bryan. Eftersom WWE (World Wrestling Eintertainment) redan ryktas ha bestämt sig för en fejd mellan Randy Orton och Bryan efter Wrestlemania tycker jag det lutar kraftigt åt Bryan här. Det sägs också att man tycker att Sheamus inte har tillräcklig starpower för att just nu bära bältet.

Paddypower ger oss 3.50 på Bryanvinst men tyvärr väldigt låg limit just nu. Men det är alltid kul att se om man träffar.

John Cena-The Rock

En match som varit bestämt ett år framåt. I mitten av 2000-talet var The Rock WWEs stora affischnamn men oerhört stor populäritet. Han är nu en stor skådespelare och gör i år endast ett gästspel i WWE igen. Han möter Cena som är WWEs stora namn just nu. Jag tror inte man låter The Rock förlora här men man vill inte heller få Cena att se svag ut. Det lutar åt Rematch till sommaren på Summerslam och där tror jag man låter Cena vinna. Men att göra det på Wrestlemania i The Rocks hemstad Miami, nej det tror jag inte.

The Rock till 2.00 hos Paddypower. Låg limit här också tyvärr...

Team Johnny-Team Teddy

WWE är uppbyggt kring två veckoshower, RAW och SMACKDOWN. Dessa har varsin General Manager (John Laurinatis på RAW och Teddy Long på Smackdown). Nu har dessa två hamnat i en fejd som resulterat i en match där varje GM valt ut sex wrestlare som ska gå en match. Vinnande GM kommer att få kontroll över båda RAW och SMACKDOWN i fortsättningen.

En show i wrestling mår alltid bäst av att ha en bad guy som GM vilket gör valet här ganska naturligt. John Laurinatis är bad, Teddy Long är good. Teddy ryktas också vilja dra sig tillbaka från jobbet framför kameran.

Paddypower har 1.72 på Team Johnny och här är limitsen lyckligtvis högre. Det blir ett större bet på Johnnys pojkar. Bavida.lv som är en bettingsida som man inte kan registrera sig på i Sverige har 1.33 som jämförelse.


Som sagt, Wrestlig är fake och man får ta det för vad det är men det är kul att man har släppt odds på det här och jag har spelat mest för skojs skull. Hänger ni på så rygga måttligt!

Hittar ni fler bolag med odds på detta så hojta gärna till!! Gärna någonstans där man inte sätter så låga limits.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av djungelhjul den 2012-03-28 klockan 17:42.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 19:48   #2
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Vad kostar det att köpa en stream?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 19:49   #3
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Vad kostar det att köpa en stream?
Brukar ladda hem det dagen efter jag så jag vet inte.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 17:57   #4
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Paddupower har slashat oddset på Team Johnny från 1.72 till 1.28. Kände på mig att det var ett guldodds.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-02, 14:50   #5
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Då var Wrestlemania över...

Bryan vann inte...tråkigt.

The Rock vann...bra.

Team Johnny vann...mycket bra!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-02, 19:20   #6
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Alltså, det är ju uppgjort hur fan kan man få betta på det?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td