Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-11, 11:31   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2012-11-11 Hammarby IF - HK Drott (Swed Elits)



Datum: 2012-11-11
Tid: 16:00
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Swed Elits
Match: Hammarby IF - HK Drott
Period: ft

Spel: HK Drott -0.5
Insats: 4/5
Odds: 2
Bolag: Betsson

Motivering:
Frågetecken i bajen och en hysterisk form i Drott!

Hammarby ligger på en 8:e plats och har i nuläget den sista slutspelsplatsen. Man började mycket bra genom att slå bland annat Skövde och Sävehof för att sedan kryssa mot GUIF. Men i de senaste matcherna så har den här kanonformen verkligen dippat och nu senast blev det torsk mot Ystad med hela 29-13. Nu var det så att Josef Pujol var inte med på grund av skada och är inte han med så är faktiskt bajen inte mycket bättre än förra året där man klarade sig från kval precis. Nu är det också så att enligt lite insider så kommer Pujol spela halvskadad idag. Jag kan inte se att han kommer spela lika mycket som vanligt då det tydligen ska vara rätt så enkelt att slå upp skadan. Elvar Fridriksson har också varit skadad men är idag åter i spel, dock tycker jag han är genomusel så det spelar egentligen ingen roll. Nej jag tror bajen kommer få det svårt att hänga med idag och som sagt, när Pujol inte är på banan så kommer det bli svårt att göra mål.

Drott ligger på en 6:e plats och har en sanslöst bra form. I de 5 senaste matcherna så har man 4 vinster och 1 oavgjord. Man har bland annat slagit Sävehof borta, Alingsås hemma och spelat oavgjort borta mot GUIF. Efter matchen mot Sävehof så pratades det om att det såg lika bra ut som på den gamla storhetstiden. Senast så slog man VästeråsIrsta hemma enkelt, 31-24 och kontroll genom hela matchen, till exempel stod det 15-5 vid ett tillfälle. Drott har många bra spelare, David Löfgren ligger bland annat 6:a och Magnus Persson 8:a i skytteligan. Man har en riktigt duktig målvakt i Robert Baldh med en räddningsprocent på 39% och en bra andramålvakt i Marcu Holmén med en räddningsprocent på 31%. Det som jag gillar med Drott är att man har en fantastisk bredd, man använder sig av alla positioner i anfallet och gör framförallt mål från alla positioner, man är inte beroende av en särskild spelare som till exempel Hammarby och några lag är. Inför matchen i eftermiddag så ska Drott ha tillgång till fullt lag vilket givetvis är bra.

Med ett stort bajenhjärta så tar det självklart emot att säga dettta men jag Drott med sin enorma form kör över Hammarby och vinner detta relativt enkelt. Om Pujol hade varit OUT så hade det blivit maxspel, nu är jag inte helt klar på hur det blir och väljer därför att spela som jag gör.

Jag väljer att spela 4/5 units på HK Drott -0.5 @ 2.00 på Betsson.


// AndreasB1897

Texten är tagen ifrån: www.bettingsweden.se
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+2), Donald (+5), BlackCobra (+5)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-11, 18:10   #2
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

24-31 FT
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-11, 18:13   #3
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8341
Standard

Hur stabilt som helst. Jag ryggade även med ett högre handikapp
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+2)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td