Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-12, 14:43   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2012-11-12 Vasterasirsta HF - Redbergslids IK (Swed Elits)



Datum: 2012-11-12
Tid: 19:15
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Swed Elits
Match: Vasterasirsta HF - Redbergslids IK
Period: ft

Spel: Redbergslids IK -1.0
Insats: 3/5
Odds: 1.847
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Trendbrott på G? Ja det tror jag!

VästeråsIrsta är nykomlingar och agerar faktiskt som nykomlingar. Man har inget jättebra lag utan spelande tränaren Martin Boquist är outstanding. Han styr spelet till fullo och har mest mål och assist av alla spelare i VästeråsIrsta. Man ligger på en 12:e plats på 4 poäng, vinsten kom mot den andra nykomlingen Skånela och de 2 oavgjorda matcherna har man spelat mot Malmö och Kristianstad. På hemmaplan i år så har man inte rosat marknaden då som ni förstår, det var vinsten i hemmapremiären mot Skånela och sedan har det blivit 3 raka förluster mot Hammarby, Alingsås och Ystad. Formen är inte heller någon höjdare, i de 5 senaste har det blivit 2 oavgjorda och 3 förluster och i den senaste matchen mot Drott borta blev jag riktigt besviken på VästeråsIrsta. Man förlorade med 31-23 och låg ett tag under med 15-5, enligt rapporter så dominerade Drott matchen från minut 1 och VästeråsIrsta vara aldrig i närheten av att hota. Inför denna matchen så kommer med största sannolikhet Daniel Wolf saknas, vilket är ett rätt stort avbräck i mina ögon. Spelande tränaren Martin Boquist säger att om VästeråsIrsta ska slå RIK idag så krävs det en max prestation av laget.

Redbergslid har varit lite av en besvikelse i år, man ligger bara på en 10:e plats med 7 poäng och vinsterna har kommit mot Aranäs x2 och GUIF. Detta är första året på länge RIK har haft chansen att bygga ett lag utan förväntningar och utan fokus på ekonomin. Man har fått hem Henrik Lundström från THW Kiel, man har en av Sveriges största talanger i Richard Lönn på V9 och på kanten har man 2 duktiga spelare i Fredrik Pettersson och Martin Adolfsson. På bortaplan i år har man 5/5 förluster, en storförlust mot Alingsås men annars har man förlorat med 2 och 1 bollars marginal. Formen är ingen vidare heller och senast förlorade man mot Sävehof med 10 bollar. Jag tror på ett trendbrott idag från Redbergslid, man får möta lite lättare motstånd idag och med en normal dag på jobbet så vinner RIK detta med några bollars marginal. RIK ska inte sakna några spelare inför denna matchen och kommer med en stor revanschlusta efter nederlaget i derbyt mot Sävehof.

Jag tror och hoppas Redbergslid tar tag i matchen direkt och sedan vinner detta med 3-4 bollar, man lär inte lämna något åt slumpen då det är en jätteviktig match om man ska hänga på i slutspelsracet.

Jag väljer att spela 3/5 units på Redbergslid -1.0 @ 1.847 på Pinnacle.

// AndreasB1897

Texten är tagen ifrån: www.bettingsweden.se
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 15:48   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kör -1 till 1,85 hos Svs
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 15:51   #3
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Kör -1 till 1,85 hos Svs
Tänk på att det förmodligen är 3-vägs hcp.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-12, 16:11   #4
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Är det alltid och har aldrig varit något annat heller.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-13, 01:00   #5
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

23-20 FT. Blir fan i mig inte klok på detta RIK. Man har ett bra lag på pappret men i praktiken är man bedrövliga..
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td