Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-05, 18:06   #31
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Det som talar mot en målrik match med Schweiz är möjligen att Estland kommer parkera bilen framför eget mål. De når slutspel vid förlust med max tre mål. Skulle de förlora med fyra mål behöver de själva dunka in fyra kassar. Så det är väl detta som talar för en målsnål match...
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 22:31   #32
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Var ju skönt att se Schweiz slå linan själv idag. Finns ju en del intressanta matcher imorgon med så återkommer nog med nåt spel där under morgondagen.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 09:07   #33
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Jag tänkte avlägga lite tankar om oddssläppen för vissa matcher och vad jag tror om dom. Nordicbet är, vad jag ser, det bolag som har det största utbudet så här långt tätt skuggat av Svs.

För mig är det rimligt att tro att Norge kan komma att hålla jämna steg med Schweiz. I mitt tycke så är lagen inte så ojämna som många tycks tro. Att det sannolikt kommer finnas mycket publik på läktaren tror jag heller inte nödvändigtvis generar en fördel för Schweizarna som har all press på sig att vinna matchen komfortabelt. 14-3 mot Estland igår imponerade inte på mig. Till och börja med så visade man i första perioden hur fyrkantiga man kan vara, en 4-1 ledning då till trots. Man spelade jätteofta ner i hörn på felvänd kille och sökte sig väldigt sällan in centralt för att skapa lägen. Det blev skärpning i 2a och 3e, därav den slutgiltiga marginalen av hela 11 bollar. Norrmännen kommer kliva hem och man är fullt medvetna om att man måste låta Schweizarna föra matchen, och man kommer göra allt för att hålla dem ute i gråzonen, vilket jag tror man kommer lyckas bra med. Man kommer heller inte kunna saxa diagonalare genom Norrmännens slott i samma mån som man kunde igår. Dessa diagonalare som bokstavligt talat dödade esterna. I skrivande stund har Norge +5.5 på Nordicbet till 1.85. Det är högt, alldeles för högt.

Estland i sin tur ska ta sig an Polen i en placeringsmatch. Det låter kanske konstigt, men trots storförlusten igår kunde innebandyögat ändå se en viss kvalite hos Estland som stundtalas "fick till det". Okej, Talme har sett sitt bästföredatum passera, men i en match mot Polen kan han ändå få komma att sticka ut. Vidare så finns det andra spelare hemmahörande i Sverige som med marginal platsar på Allsvensk nivå. Enda hotet mot att Esterna inte ska kunna täcka handikappet (-1.5 på Nordicbet till 1.72) som jag ser det är att man nonchalerar faktumet att det just är en värdelös placeringsmatch. Man hade nog hellre lirat en Kvartsfinal mot Sverige...

I korta drag...
Jag har inte imponerats av Tjeckien. Finland ska kunna plocka av dom tämligen enkelt och handikappet är nog aningen lågt men oddsen också snedvridna, -2.5 på Nordicbet till 1.60

Lettland vann mest mot Tjeckien pga att tjeckerna slarvade bort matchen. Tyskland med Holtzarna i spetsen är precis som bolagen också tycks veta helt med i den här ronden. Hade hoppats att bolagen skulle ge Tyskland ett större handikapp...

Sverige-Slovakien... Ingen aning vad Sverige vinner med. Beror väl på hur målglada dom är.

Som påvisat så tycker jag att Norge och Estland ska klara sina handikapp. Får jag sticka ut hakan så vill jag nog nästan påstå att jag satte första klunken morgonkaffe i halsen när jag fick se linorna.

Spring och nyp dem!
__________________
I want to play a game!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 10:09   #34
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Blir ett överspel idag med i Finland - Tjeckien matchen. Finnarna tog ju en komfortabel seger igår och behövde inte direkt ta ut sig medans Tjeckerna inte imponerade speciellt mot Lettland. Dock är ju denna matchen nåt helt annat än vad båda lagen spelat i hittills. Tjeckien lär nog göra ett par säg 3-4 om inte mer samtidigt som jag tippar Finland att göra 8+ i alla fall så linan på Ö10.5 till 1.95 hos Nordicbet är tagen.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 10:13   #35
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Tycker mig hittat ett bra innebandyspel idag. Finland-Tjeckien, här väljer jag att spela Tjeckien + 3.5 mål till 1.85 på Bet365.

Tjeckien har ju absolut inte imponerat sä här lång, men det var kanske heller inte förväntat (imponerar aldrig mot junk). Tycker Tjeckien i princip bara gör bra matcher mot de bästa lagen. De mötte varandra i en träningsmatch för 5 veckor sedan som slutade 4-4 , men då saknade Finland sina bästa. Fakum är att Finland bara vunnit 1 av de 3 senaste mot Tjeckien. Tror vi kommer få se ett helt annat Tjeckien idag.
Bara konstatera att Tjeckien passar Finland dåligt och jag kliver in här. Tror matchen kommer bli jämn.

//Kriga

Senast redigerad av kriga den 2012-12-06 klockan 10:38.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 13:01   #36
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Blir ett överspel idag med i Finland - Tjeckien matchen. Finnarna tog ju en komfortabel seger igår och behövde inte direkt ta ut sig medans Tjeckerna inte imponerade speciellt mot Lettland. Dock är ju denna matchen nåt helt annat än vad båda lagen spelat i hittills. Tjeckien lär nog göra ett par säg 3-4 om inte mer samtidigt som jag tippar Finland att göra 8+ i alla fall så linan på Ö10.5 till 1.95 hos Nordicbet är tagen.
Kikade också på ett överspel då jag tycker att linan ligger aningen lågt. Tror på minst 8-9 mål från finnarnas sida och att tjeckerna lyckas peta in 2-3 bollar. Har sett alla Finlands matcher och som alltid visar dem upp fina offensiva kvaliteter där de bara fortsätter att trumma på matchen ut. Tjeckien har som jag nämnt förut i tråden varit aningen blekt och jag har inte riktigt känt igen dem. Det blev en mycket haltande seger mot USA och mot Lettland var dem väldigt nonchalanta och de straffade sig, en ledning med 4-2 vändes till förlust 4-5.

Mina spel blir således:

Över 10 (asian) till 1.91 @ Marathonbet
Finland -3 (asian) till 1.70 @ Expekt


Lycka till idag allesammans!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+1)

Senast redigerad av Ruden den 2012-12-06 klockan 13:03.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 13:08   #37
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tycker mig hittat ett bra innebandyspel idag. Finland-Tjeckien, här väljer jag att spela Tjeckien + 3.5 mål till 1.85 på Bet365.

Tjeckien har ju absolut inte imponerat sä här lång, men det var kanske heller inte förväntat (imponerar aldrig mot junk). Tycker Tjeckien i princip bara gör bra matcher mot de bästa lagen. De mötte varandra i en träningsmatch för 5 veckor sedan som slutade 4-4 , men då saknade Finland sina bästa. Fakum är att Finland bara vunnit 1 av de 3 senaste mot Tjeckien. Tror vi kommer få se ett helt annat Tjeckien idag.
Bara konstatera att Tjeckien passar Finland dåligt och jag kliver in här. Tror matchen kommer bli jämn.

//Kriga
Nu är linan höjd till +4.5

edit: kan också nämna att den finns till +5 på marathonbet till 1.80
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Ruden den 2012-12-06 klockan 14:25.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 14:10   #38
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Undrar varför den höjts? Hmmm?


Spelar den iaf.

Spelar även Norges HCP
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 10:41   #39
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Tjeckien klarade +3.5 igår mot Finlad vilket gör 3/3 än så länge i Innebandyn.

Har hittat ett riktigt íntressant spel idag med start 13.30.
Singapore vs Japan. Här erbjuder Bet365 1.80 på Japan - 1.5
Själv hade jag trott på en lina på 3.5 så detta är en No Brainer för mig. Har streamat bådas matcher en hel del och Singapore är fantastisk usla. Det är ju Japan med med de har ändå en del bra tendenser i sitt spel. Tycker faktisk det är lite klassblanding här.

Detta känns mkt bra tycker jag och kliver in på Japan -1.5 till 1.80.

//K
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 10:49   #40
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1375
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tjeckien klarade +3.5 igår mot Finlad vilket gör 3/3 än så länge i Innebandyn.

Har hittat ett riktigt íntressant spel idag med start 13.30.
Singapore vs Japan. Här erbjuder Bet365 1.80 på Japan - 1.5
Själv hade jag trott på en lina på 3.5 så detta är en No Brainer för mig. Har streamat bådas matcher en hel del och Singapore är fantastisk usla. Det är ju Japan med med de har ändå en del bra tendenser i sitt spel. Tycker faktisk det är lite klassblanding här.

Detta känns mkt bra tycker jag och kliver in på Japan -1.5 till 1.80.

//K
Är du inne på det spåret så är raka segern till 1.70 @ NB rätt ordentligt mkt bättre
zorro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 10:58   #41
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Absolut, riktigt bra värde i det spelet. Personligen bojkottar jag det bolaget.Dom accepterar typ 200 kr när jag spelar där. Riktigt skitbolag enligt mig.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 14:24   #42
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Schweiz-Finland: Över 9.5 till 2,05 känns givet för mig. Vad tror ni?
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 14:33   #43
 
tallanis avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 201
Sharp$: 1062
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Schweiz-Finland: Över 9.5 till 2,05 känns givet för mig. Vad tror ni?
Är inne på samma linje faktiskt.
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 14:38   #44
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tallani Visa inlägg
Är inne på samma linje faktiskt.
Spelar den. Bolagen tror klart mer på under.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 18:15   #45
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Över 15.5 mål Tyskland-Sverige till 1.85
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td