Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-04, 22:11   #1
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2012-12-05 Hammarby IF - Alingsås HK (Swed Elits)



Datum: 2012-12-05
Tid: 19:00
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Swed Elits
Match: Hammarby IF - Alingsås HK
Period: ft

Spel: Över 51.5
Insats: 3
Odds: 1.85
Bolag: Betsson

Motivering:
Kommer dra lite skadeläge och statistik men det jag lägger mest fokus vid här är hur de 2 lagen uppträder mot varandra.

Bajen ligger på en 8:e plats och har just nu den sista slutspelsplatsen. Man snittar 50.5 mål per match i Eriksdalshallen. Inför denna matchen TROR jag man kommer ställa upp med samma lag som mot Skånela senast + att Josef Pujol är tillbaka, varför jag tror han är tillbaka är för att bajen har haft 1 veckas uppehåll och på det borde han hunnit återhämta sig. Dock så är det ju såhär att Pujol har varit borta till och från enda sedan matchen mot Ystad och jag tycker alla spelare har tagit ansvar och visat att vi kan göra mål utan Pujol, så är han inte med så är det inte hela världen.

Alingsås ligger på en 4:e plats och har gjort det mycket bra än så länge utan Bliznac som gick till Sävehof. Man har en riktig kanonform och slog senast VästeråsIrsta hemma med 30-25, dock med vissa problem då VästeråsIrsta hängde med bra tills det var 10 kvar. Alingsås snittar 58 mål per match på bortaplan och man är ett lag som ligger på i 2:a fas och i kontringar. Inför denna matchen saknas: Marcus Enström (mage), Glenn Andersson (rygg), Payam Hatami, hals, (tveksam).

Jag tycker dessa 2 lag passar varandra alldeles utmärkt. Bajen kommer som vanligt spela ett 3-3 försvar och detta funkar mot lite större lag, nu är det bara så att Alingsås är ett väldigt litet lag och jag tror tyvärr för mitt bajenhjärta att Alingsås kommer springa sönder bajen imorgon, att man dessutom som jag sa trycker mycket från både målvakt och avkast gör inte spelet sämre.

Jag väljer att spela 3/5 units på Över 51.5 @ 1.85 på Betsson.

// AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 10:47   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 23
Standard

Vad tror du om drott borta mot malmö? Drott har efter de första 4 inledande matcherna hittat ett riktigt flyt, där man gått igenom alla topplagen och visat ett stabilt resultat. Visst kan en torsk med 6 mot lugi vara ifrågasättande, men lugis ytternior (hippie & tingsvall) ligger på internationell nivå när de är som bäst. Drott har också tagit säkra vinster mot skövde västerås, hammarby lag som malmö haft stenhårda fighter med.

Sen så hamnar handboll fruktansvärt mycket om dags formen och framförallt inställning, kan inte riktigt jämföras med fotboll. Aranäs vinner med 10 över sävehöf, RIK vinner med 10 över lugi t.ex.

Hursomhelst, vad tror du om odds på drott borta mot malmö? Seger på drott för 2.10, -1.5 ger oddset 2.42 samt -2.5 ger 2.92. på bet365

Senast redigerad av bebAs den 2012-12-05 klockan 10:49.
bebAs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 11:45   #3
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bebAs Visa inlägg
Vad tror du om drott borta mot malmö? Drott har efter de första 4 inledande matcherna hittat ett riktigt flyt, där man gått igenom alla topplagen och visat ett stabilt resultat. Visst kan en torsk med 6 mot lugi vara ifrågasättande, men lugis ytternior (hippie & tingsvall) ligger på internationell nivå när de är som bäst. Drott har också tagit säkra vinster mot skövde västerås, hammarby lag som malmö haft stenhårda fighter med.

Sen så hamnar handboll fruktansvärt mycket om dags formen och framförallt inställning, kan inte riktigt jämföras med fotboll. Aranäs vinner med 10 över sävehöf, RIK vinner med 10 över lugi t.ex.

Hursomhelst, vad tror du om odds på drott borta mot malmö? Seger på drott för 2.10, -1.5 ger oddset 2.42 samt -2.5 ger 2.92. på bet365
Jag tror det blir jämnt, Malmö gjorde en jättebra match sist mot Ystad borta när man vann, finner faktiskt inget värde i något av lagen. Men om jag skulle spelat något så hade det blivit Drott, den formen ska man inte underskatta.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-05, 14:00   #4
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Matchen inställd p.g.a snön. Ska komma ihåg spelet tills dem spelar nästa gång i alla fall.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td