Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-07, 11:54   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Vänersborg tränarlöst efter hot!


Spännande info här, under torsdagen sa Vänersborg tränartrojka Marcus Bergwall, Jonas Berner, Joachim Berglund upp sig. Rykten gör gällande att det förekommit grova hot riktade mot trion efter Vänersborgs dåliga resultat.
Vänersborg möter idag Broberg borta på hällåsen, laget kommer ikväll ledas av
Carl Malm. Jag har svårt se Vänersborg leverera ikväll då det är en väldigt stor osäkerhet vad som skall hända framöver, Vem om skall leda laget osv.

Har lite känsla av att Vänersborg nästan vill spela dåligt ikväll för att visa sitt stöd till tränartrojkan. Skall inte funnits något intern groll mellan tränare och spelare , utan avgången skall bero på en hotbild ingen av de inblandade kunde leva med.

Som sagt, min känsla är att matchen kan komma att spelas lite i protest, och mot skridskostarka Broberg tror jag det kan bli rejält med styk.

Hugger minus 1.5 på Bet365 till 1.80 med hög insats
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)

Senast redigerad av kriga den 2012-12-07 klockan 12:01.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 12:19   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Spännande info här, under torsdagen sa Vänersborg tränartrojka Marcus Bergwall, Jonas Berner, Joachim Berglund upp sig. Rykten gör gällande att det förekommit grova hot riktade mot trion efter Vänersborgs dåliga resultat.
Vänersborg möter idag Broberg borta på hällåsen, laget kommer ikväll ledas av
Carl Malm. Jag har svårt se Vänersborg leverera ikväll då det är en väldigt stor osäkerhet vad som skall hända framöver, Vem om skall leda laget osv.

Har lite känsla av att Vänersborg nästan vill spela dåligt ikväll för att visa sitt stöd till tränartrojkan. Skall inte funnits något intern groll mellan tränare och spelare , utan avgången skall bero på en hotbild ingen av de inblandade kunde leva med.

Som sagt, min känsla är att matchen kan komma att spelas lite i protest, och mot skridskostarka Broberg tror jag det kan bli rejält med styk.

Hugger minus 1.5 på Bet365 till 1.80 med hög insats
Lite underligt sätt att visa sitt stöd på.

https://www.sharps.se/forums/ovriga-s...naes-saevehof/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 12:34   #3
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Själv väntar jag in säkrare väderprognoser, klass 1 varning är utfärdad i gävleborgs län. Snö missgynnar skridskostarka broberg. Vänersborg spelar det mindre roll för med hälften av sina mål gjorda på fasta situationer, tror också Hedqvist är sugen att sänka sitt gamla lag efter att han mer eller mindre blev kickad ifjol.

Som grädde på moset så gick vänersborgs spelarbuss sönder under resan idag, dom har det inte lätt nu. Det är svårt att veta om dom lägger sig ner och dör eller tar tag i spelet och börjar prestera ala Aranäs.

Tror broberg vill prestera efter bottennappet senast i Bollnäs, blir det bra is så lirar jag också -1,5.
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-07, 12:34   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

SVS har 1.40 på raka. Tack för info. Korrekt enligt mackapären är 1.298
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 10:14   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Broberg-Vänersborg 5-0

Enligt www.elitrapport.se hade Vänersborg i princip inte en enda målchans utöver de fasta situationerna. Kan vara intressant titta på Vänersborg även i den närmsta fortsättningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5), Ruden (+5)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td