Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-22, 09:57   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Utstick innebandy sv spel


Gäller nog att vara snabb här

Innebandy Allsvenskan Södra

Kalmarsund - Höllviken. Nordicbet (1.55), Unibet (1.60). Sv Spel av alla bolag ligger på 1.90 !!!

Har själv ingen jättekoll på lagen, vet dock att Kalmarsund inför säsong är tippade i toppen av serien. Höllviken är nykomlingar i serien.

Ni får själva avgöra om det är värt en slant, men inte vanligt att man ser så höga odds hos sv spel kontra nätbolagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linusjkpg (+5)

Senast redigerad av robfri den 2013-09-22 klockan 10:07.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 10:13   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Den här gubben är rätt så involverad i svensk innebandy sen många år och det är han som sätter oddsen. http://www.innebandy.se/sv/Arkiverad...tillbaka-igen/

Innebandy hos SS är ett enda stort Stay away. Det tjänar man på i längden oavsett hur det går idag.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), smak (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 10:30   #3
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Innebandy hos SS är ett enda stort Stay away. Det tjänar man på i längden oavsett hur det går idag.
Utveckla. Lägger man ihop de bolag robfri nämnde får man en payback på nästan 101 %. Kan han ha rätt och de andra bolagen fel?
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 10:48   #4
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Den här gubben är rätt så involverad i svensk innebandy sen många år och det är han som sätter oddsen. http://www.innebandy.se/sv/Arkiverad...tillbaka-igen/

Innebandy hos SS är ett enda stort Stay away. Det tjänar man på i längden oavsett hur det går idag.
Att han kan sporten behöver ju inte betyda att han kan sätta odds?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 11:02   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Den här gubben är rätt så involverad i svensk innebandy sen många år och det är han som sätter oddsen. http://www.innebandy.se/sv/Arkiverad...tillbaka-igen/

Innebandy hos SS är ett enda stort Stay away. Det tjänar man på i längden oavsett hur det går idag.
Köper inte alls ditt resonemang.

Har själv pysslat med innebandy på relativt hög nivå i yngre dgr, så att Stefan är oerhört kunnig inom idrotten vet jag. Att han var oddsättare hos sv spel låg dock utanför min vetskap

MEN att hålla sej ifrån innebandy på sv spel köper jag inte. Visst, nu lägger jag inte många spel på sv spel, men det händer inom innebandy & handboll, där kan de titt som tätt ligga högre än övriga marknaden, att det är sån skillnad som det är i dagens match vet jag dock inte om jag sett tidigare.

Vi lär väl se runt 18.30 om det är den gode Stefan lr ngn oddsättare i Malta som hade rätt denna gång. (Ser iaf att sv spel justerat oddset till 1.80 så helt nöjd kanske han inte var den gode Stefan )
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 12:31   #6
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Att han kan sporten behöver ju inte betyda att han kan sätta odds?
Jag bara chansa på det. Har bara hängt i statens gruva i 27 år och kan på den korta tiden omöjligt ha hunnit lägga märke till alla oväsentligheter.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 22:00   #7
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Nu torskade Kalmarsund, men jag tror att Svenskaspel levde farligt i det här fallet. Jag har ganska god insyn i innebandyn och kommer främst att rikta in mig på Allsvenskan Södra. Redan nu har jag spanat in två objekt för kommande omgång som jag förväntar mig bra odds på. Vore nice om någon kunde leverera från Norran.
__________________
I want to play a game!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 22:43   #8
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Köper inte alls ditt resonemang.

Har själv pysslat med innebandy på relativt hög nivå i yngre dgr, så att Stefan är oerhört kunnig inom idrotten vet jag. Att han var oddsättare hos sv spel låg dock utanför min vetskap

MEN att hålla sej ifrån innebandy på sv spel köper jag inte. Visst, nu lägger jag inte många spel på sv spel, men det händer inom innebandy & handboll, där kan de titt som tätt ligga högre än övriga marknaden, att det är sån skillnad som det är i dagens match vet jag dock inte om jag sett tidigare.

Vi lär väl se runt 18.30 om det är den gode Stefan lr ngn oddsättare i Malta som hade rätt denna gång. (Ser iaf att sv spel justerat oddset till 1.80 så helt nöjd kanske han inte var den gode Stefan )
Fast nu har väl inte Malta några oddssättare på den här serien?

Om det inte har hänt något remarkabelt på senare år så sätter SS först varje omgång och sen putsar dom andra till siffrorna lite. Drar av lite på favoriten som idag, och hoppas på spel ändå, och ser samtidigt till att inte komma för högt på andra sidan.

Det är ju också en form av "oddssättning" men det är SS som gör hantverket från grunden.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-22, 22:52   #9
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Hur som helst så verkar dom vara rörande överens. http://www.oddsportal.com/floorball/...kens-Yw85mXjt/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td