Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-20, 12:23   #31
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4942
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Ska jag vara ärlig så läser jag hellre dåliga tips än inga tips alls. Det är ju ändå upp till mig om jag väljer att rygga eller inte.

Sharps.se är snart en död sida.
Bra! Då kan jag väl försöka lite. Lirade Tyskland tidigt mot Slovenien till 2,07. Trodde oddsen skulle röra sig i min riktning men for iväg på andra hållet. Pinnacle har varit uppe i 2,27. Nu har oddsen sjunkit på Tyskarna. Betway har 2,15 som högst.

Ingen aning om laguppställningar men när de möttes i en VM-match och en träningsmatch förra året så vann Tyskarna med tre mål och oddsen låg på c:a 1,50. Under hela 2000-talet har lagen möts 12 gånger. Tyskarna har vunnit 11 gånger och en match har blivit oavgjord. Vad det nu betyder? Jag har satt mina 2 % på Tyskarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5), the_mirage (+3)
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-20, 13:44   #32
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Under hela 2000-talet har lagen möts 12 gånger. Tyskarna har vunnit 11 gånger och en match har blivit oavgjord. Vad det nu betyder? Jag har satt mina 2 % på Tyskarna.
Det bör betyda en hel del, Historiens makt är stor Två likvärdiga lag, Tycker inte man ska dra allt för stora växlar av Sloveniens kryss mot Spanien, Spanjorerna gjorde i mitt tycke en väldigt slätstruken insats och gjorde Slovenerna bra.
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-20, 18:48   #33
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Easy money tyskland två matcher irad nu
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-21, 19:14   #34
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Makedonien-Kroatien: 2 -3.5 (2.10) Bet365

Kroatien vaknade till rejält senast då man krossade Island med 37-28. Nu det gäller och känns som man vaknar till nu och presterar det man kan. Makedonien krångla sig vidare efter 27-27 i sista sekund mot Serbien senast. Gick vidare på en poäng alltså. Kroatien åkte ju på en skräll förlust mot Norge men två vinster mot Vitryssland och Island gjorde att man gick vidare. Känns som man lägger in sin extra växel nu när det drar ihop sig. Ska normalt vinna mot Makedonien med 5-6 bollar så -3.5 till (2.10) känns helt okej.

6-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-21, 20:56   #35
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Makedonien-Kroatien: 2 -3.5 (2.10) Bet365

Kroatien vaknade till rejält senast då man krossade Island med 37-28. Nu det gäller och känns som man vaknar till nu och presterar det man kan. Makedonien krångla sig vidare efter 27-27 i sista sekund mot Serbien senast. Gick vidare på en poäng alltså. Kroatien åkte ju på en skräll förlust mot Norge men två vinster mot Vitryssland och Island gjorde att man gick vidare. Känns som man lägger in sin extra växel nu när det drar ihop sig. Ska normalt vinna mot Makedonien med 5-6 bollar så -3.5 till (2.10) känns helt okej.

6-Units
Kroatien gör jobbet med besked och vinner med 34-24
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+1)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 15:53   #36
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Är inte Sverige väldigt övervärderade ikväll? Källman kan förvisso spela men jag ser Sverige som ytterst små favoriter om jag ska vara ärlig. Uppemot 3 gånger på Ryssland som har slagit Ungern, var med länge mot Danmark och slog Montenegro lätt låter högt. Har sett väldigt många matcher detta mästerskap men Rysslands matcher har ju inte visats så jag har mindre koll på detta gäng egentligen.

Någon annan som har något matnyttigt?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 17:08   #37
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror mycket på Sverige ikväll. Gjorde en bra match mot Spanien senast trots förlusten. Känns som om dom är ett bättre lag än Ryssland. Kommer använda Sverige i två dubblar.


Dubbel (3.00)
Katrineholm-Ljusdal: 2
Sverige-Ryssland: 1

3-Units

Ljusdal är ryggad på annat håll. Sverige tror jag bara slår Ryssland. Spelade bra senast trots förlusten mot Spanien.

Dubbel (3.05)

Visby-Roma HK-Troja/Ljungby: 2
Sverige-Ryssland: 1

5-Units

Använder Sverige igen i en dubbel. Troja tror jag en del på ikväll. Starkaste laget i serien enligt mig.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 20:08   #38
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

15-15 i HT

Ingen bra match. Sverige slarvar för mycket. Sen har man ett stort problem. Man hinner inte hem efter sin mål. Ryssland är mycket snabba på kontra efter ett Sverige mål. Detta kan sluta hur som helst känner jag. Håller mina tummar för att Sverige kan göra en bra andra halvlek det man brukar så svårt för annars.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-22, 21:06   #39
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Sverige totalt iskalla som favorit denna match som man var inne på.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 06:12   #40
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Polen-Kroatien ikväll

Just nu har Polen andra platsen i gruppen som ger en semifinalplats. Kroatien har det tuffare att nå en semifinalplats på fjärdeplatsen med två poäng upp till just Polen. Men chansen för Kroatien att nå semifinal finns än. Men då krävs det seger här. Polen vann som väntat mot svaga Vitryssland med 32-27 senast. Kroatien hade ingen chans mot ett Frankrike som visade sitt bästa senast. Polen stod ju för en skräll då man slog Frankrike med 31-25 i första gruppspelet. Men i grunden är Kroatien ett bättre lag när det stämmer för dom. Polen höjer sig med sitt höga publikstöd.

Men jag kan bara inte förstå hur man gör Polen till en så STOR favorit här? Visst man har hemmaplan och imponerat senaste matcherna. Men Kroatien är inget dåligt lag när det stämmer för dom.

Ladbrokes ger hela (4.20) på Kroatien och ner till (3.50) på Kroatien tycker jag är spelart på dom.


Jag köper alltså inte att Polen blivit så här stor favorit och detta odds på Kroatien måste jag bara testa!




Polen-Kroatien: 2 (4.20) @ Ladbrokes

3-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 15:43   #41
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Sitter på jobbet, har vi en stream till Sverige - Ungern? Hittar ingen...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 15:52   #42
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Sitter på jobbet, har vi en stream till Sverige - Ungern? Hittar ingen...
Bet365 har livestream!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 16:18   #43
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Bet365 har livestream!
Tackar, även att den inte gillar det strypta internet jag sitter på :P
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 19:16   #44
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

4.20 rekat på Kroatien nu 3.00 på Ladbrokes. Gått ner det höga oddset som väntat. Ja Polen har råd med förlust med 3 bollar och gå till semifinal. Ganska bra förutsättningar på Kroatien spelet känner jag. Men kommer bli tufft med den publiken Polen har i ryggen. Men hur som helst är det bra odds man spelat på Kroatien.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-27, 21:04   #45
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Polen-Kroatien ikväll

Just nu har Polen andra platsen i gruppen som ger en semifinalplats. Kroatien har det tuffare att nå en semifinalplats på fjärdeplatsen med två poäng upp till just Polen. Men chansen för Kroatien att nå semifinal finns än. Men då krävs det seger här. Polen vann som väntat mot svaga Vitryssland med 32-27 senast. Kroatien hade ingen chans mot ett Frankrike som visade sitt bästa senast. Polen stod ju för en skräll då man slog Frankrike med 31-25 i första gruppspelet. Men i grunden är Kroatien ett bättre lag när det stämmer för dom. Polen höjer sig med sitt höga publikstöd.

Men jag kan bara inte förstå hur man gör Polen till en så STOR favorit här? Visst man har hemmaplan och imponerat senaste matcherna. Men Kroatien är inget dåligt lag när det stämmer för dom.

Ladbrokes ger hela (4.20) på Kroatien och ner till (3.50) på Kroatien tycker jag är spelart på dom.


Jag köper alltså inte att Polen blivit så här stor favorit och detta odds på Kroatien måste jag bara testa!




Polen-Kroatien: 2 (4.20) @ Ladbrokes

3-Units
Vilken total jäkla genomklappning av polackerna. Måste vara löjligt tungt.
Och vilket spel av kroaterna sen! Det skulle ju vara omöjligt.
Handboll när det är som bäst.

Snyggt spelat!
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td