Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-02-01, 22:06   #1
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bandy VM 2016


Spelstopp: 2/2 (07:55)


Lettland-Vitryssland: 2 -10.5 (1.85) SVS

8-Units


Okej ska ge min i VM bandy dag 2 imorgon där jag tycker mig funnit ett kanon spel.

Grupp B

Vitryssland stod för en rätt så stor skräll då man idag slog Norge med 7-5. Oddset på Vitryssland där var rätt så bra på rak seger. Man kan säga Vitryssland spelat upp sig från förra VM då man förlorade med 9-5 mot Norge.

Lettland är inte bra alls. Sist i grupp B förra VM och man ser minst lika svaga ut i år. USA krossade Lettland med 11-1 idag förra året förlorade man med 5-2 mot USA.


Slår Vitryssland Norge med 2 bollar och Lettland förlorar med 10 bollar mot USA.

Ja då tycker jag -10.5 på Vitryssland till (1.85) SVS är ett givet spel.


Visst kan det skilja från match till match. Men Lettland är riktigt svaga i detta VM som det ser ut och Vitryssland ser ju bättre ut än på länge.

Ska vinna här med 14-15 bollar så stor är skillnaden mellan lagen . Tung insats.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+10)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-02, 15:40   #2
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

18-2 till Vitryssland sa en del om klasskillnaden här.

Fin lina man fick här.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 12:28   #3
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kazakstan-Finland : 1 (2.08) SVS

Båda lagen har förlorat som väntat mot Sverige och Ryssland. Skillnaden är väl att Kazakstan gjorde fyra mål på Sverige och vann andra halvlek. Kazakstan har gått om Finland senaste åren. Har 2-1-0 i inbördes på Finland i tre senaste VM .

Detta vinner Kazakstan

6-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 15:07   #4
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Kazakstan-Finland : 1 (2.08) SVS

Båda lagen har förlorat som väntat mot Sverige och Ryssland. Skillnaden är väl att Kazakstan gjorde fyra mål på Sverige och vann andra halvlek. Kazakstan har gått om Finland senaste åren. Har 2-1-0 i inbördes på Finland i tre senaste VM .

Detta vinner Kazakstan

6-Units
5-4 till Kazakstan
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 15:08   #5
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bandy VM har gått bra i spelen

För smack på finalen idag då Ryssland möter Sverige.

Ryssland-Sverige: 2 (2.87) SVS

Båda lagen har gjort väntade resultat på Finland och Kazakstan. Sveriges första halvlek mot Kazakstan senast var tydligen mycket bra. Räknar med ett mycket revans suget Sverige här. Förlorade surt förra årets VM final i slutet och Ryssland har nu tre raka final vinster på Sverige. Visst ska Ryssland vara favorit då man har hemmaplan. Men jag tycker Sverige är minst lika bra som ryssarna. Sen brukar Ryssland vara som bäst med då det gäller som i en final.

Kommer testa Sverige här lite. Sitter på paddan på jobbet så jag kommer bara åt SVS . Men nästan tre gånger på Sverige kommer jag testa . Synd kan inte kan se matchen men får nöja mig med radio då.

3-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 16:44   #6
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

5-0 Sverige okej start
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 19:16   #7
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Bandy VM har gått bra i spelen

För smack på finalen idag då Ryssland möter Sverige.

Ryssland-Sverige: 2 (2.87) SVS

Båda lagen har gjort väntade resultat på Finland och Kazakstan. Sveriges första halvlek mot Kazakstan senast var tydligen mycket bra. Räknar med ett mycket revans suget Sverige här. Förlorade surt förra årets VM final i slutet och Ryssland har nu tre raka final vinster på Sverige. Visst ska Ryssland vara favorit då man har hemmaplan. Men jag tycker Sverige är minst lika bra som ryssarna. Sen brukar Ryssland vara som bäst med då det gäller som i en final.

Kommer testa Sverige här lite. Sitter på paddan på jobbet så jag kommer bara åt SVS . Men nästan tre gånger på Sverige kommer jag testa . Synd kan inte kan se matchen men får nöja mig med radio då.

3-Units
Sverige vinner lätt med 6-3 till ett helt okej odds
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 19:26   #8
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Sverige vinner lätt med 6-3 till ett helt okej odds
Såvida du inte är limmad skulle jag rekommendera dej att lägga lite energi på att söka odds hos andra bolag än "staten".

Båda dina drag idag gick ett få till betydligt mer givmilda/rättvisa odds.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 20:54   #9
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Såvida du inte är limmad skulle jag rekommendera dej att lägga lite energi på att söka odds hos andra bolag än "staten".

Båda dina drag idag gick ett få till betydligt mer givmilda/rättvisa odds.
Var hittade du sverige högre än 2.87? Jag kollade Oddsportal och då fanns inget högre än 2.78 tror jag.

2.90 är det högsta som vettiga bolag har haft under dagen (dvs. inte medräknat Marathonbet).
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 20:56   #10
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Var hittade du sverige högre än 2.87? Jag kollade Oddsportal och då fanns inget högre än 2.78 tror jag.

2.90 är det högsta som vettiga bolag har haft under dagen (dvs. inte medräknat Marathonbet).
Nu kikade jag inte ens idag, men under gårdagskvällen fanns 2.90 att plocka lite överallt
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 20:58   #11
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Nu kikade jag inte ens idag, men under gårdagskvällen fanns 2.90 att plocka lite överallt
Nu vill jag inte vara en besserwisser men 2.90 istället för 2.87 är inte betydligt mer givmilt i min värld, men visst, högre odds skall alltid tas
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 21:02   #12
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Nu vill jag inte vara en besserwisser men 2.90 istället för 2.87 är inte betydligt mer givmilt i min värld, men visst, högre odds skall alltid tas
Köper väl inte riktigt ditt svar (utom det sistnämnda). Varför skänka pengar. Sen kan ju personen i fråga vara limmad vilket innebär moment 22, ville mest upplysa om att det fanns BETYDLIGT givmildare odds att spela till om möjlighet finns, är väl sällan staten ligger högst (tror jag), själv inte så aktiv på deras sida när det gäller sportsbetting enskilda matcher.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 21:06   #13
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Bandy VM har gått bra i spelen

För smack på finalen idag då Ryssland möter Sverige.

Ryssland-Sverige: 2 (2.87) SVS

Båda lagen har gjort väntade resultat på Finland och Kazakstan. Sveriges första halvlek mot Kazakstan senast var tydligen mycket bra. Räknar med ett mycket revans suget Sverige här. Förlorade surt förra årets VM final i slutet och Ryssland har nu tre raka final vinster på Sverige. Visst ska Ryssland vara favorit då man har hemmaplan. Men jag tycker Sverige är minst lika bra som ryssarna. Sen brukar Ryssland vara som bäst med då det gäller som i en final.

Kommer testa Sverige här lite. Sitter på paddan på jobbet så jag kommer bara åt SVS . Men nästan tre gånger på Sverige kommer jag testa . Synd kan inte kan se matchen men får nöja mig med radio då.

3-Units
Om ni läser hela inlägget så ser ni varför han lirade på SvS...

Snyggt spelat hur som helst
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 21:09   #14
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Om ni läser hela inlägget så ser ni varför han lirade på SvS...

Snyggt spelat hur som helst
Missa den detaljen helt.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 21:43   #15
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Om ni läser hela inlägget så ser ni varför han lirade på SvS...

Snyggt spelat hur som helst
Jag läste det och kollade Oddsportal, sedan spelade jag SvS också eftersom dom var högst
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-03, 22:25   #16
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tre raka i Bandy VM och imorgon är det kvartsfinaler

Två matcher jag fastnat för.


Ryssland-USA: Under 21.5 mål (1.85) SVS

Ryssland förlorade med 6-3 mot Sverige igår efter haft 0-5 i baken i HT. Lite som jag skrev i reken mot Sverige så är ryssarna som bäst när det gäller vill säga i en final. USA kommer man ju att slå stort. Vann med 17-2 i förra årets VM. USA Idag pressade USA Vitryssland då man bara förlorade med 7-6. USA blir bättre och bättre. Ryssland snittade 7 mål per match i sin grupp. USA kommer inte göra många mål i denna match. Högst 1 max 2. Men jag tror inte ryssarna kommer slita till sista svett droppen precis i match man vet man kommer vinna. Har mycket svårt att se att det blir över 21 mål här. 14-15 på Ryssland max två på USA är känslan. Typ 15-2. Tycker man är mycket generös med denna höga under lina. Så givet spel här för mig.

6-Units





Sverige-Lettland: Under 26.5 mål (1.83) Bet365

Sverige har imponerat stort hittills. Snittat nästan nio mål per match i sin grupp. Tre klara vinster med. Lettland har varit grupp 2:s slagpåse precis som i förra VM. USA vann med 11-1 Vitryssland med 18-2 och Norge med 18-2. 14-2 vann Sverige med i förra VM mot Lettland i kvarten. Lettland har gjort 1 eller 2 mål i sina matcher och kommer max göra ett på Sverige tror jag. Lettland känns nästan svagare i detta VM. Men att att Sverige ska panga in över 24-25 mål mot Lettland tror jag bara inte på. Man spelade ju mot Ryssland igår tuffaste motståndet än. Och kan trappa ner i denna match efter man kommit upp i runt 10 mål. Viktigare match väntar dagen efter i semifinalen. Tycker även här under linan är fin och detta underspel tror jag än mer på.

8-Units


Dubbel med underspel i båda dessa (3.36) Bet365

3-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-04, 17:56   #17
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Tre raka i Bandy VM och imorgon är det kvartsfinaler

Två matcher jag fastnat för.


Ryssland-USA: Under 21.5 mål (1.85) SVS

Ryssland förlorade med 6-3 mot Sverige igår efter haft 0-5 i baken i HT. Lite som jag skrev i reken mot Sverige så är ryssarna som bäst när det gäller vill säga i en final. USA kommer man ju att slå stort. Vann med 17-2 i förra årets VM. USA Idag pressade USA Vitryssland då man bara förlorade med 7-6. USA blir bättre och bättre. Ryssland snittade 7 mål per match i sin grupp. USA kommer inte göra många mål i denna match. Högst 1 max 2. Men jag tror inte ryssarna kommer slita till sista svett droppen precis i match man vet man kommer vinna. Har mycket svårt att se att det blir över 21 mål här. 14-15 på Ryssland max två på USA är känslan. Typ 15-2. Tycker man är mycket generös med denna höga under lina. Så givet spel här för mig.

6-Units





Sverige-Lettland: Under 26.5 mål (1.83) Bet365

Sverige har imponerat stort hittills. Snittat nästan nio mål per match i sin grupp. Tre klara vinster med. Lettland har varit grupp 2:s slagpåse precis som i förra VM. USA vann med 11-1 Vitryssland med 18-2 och Norge med 18-2. 14-2 vann Sverige med i förra VM mot Lettland i kvarten. Lettland har gjort 1 eller 2 mål i sina matcher och kommer max göra ett på Sverige tror jag. Lettland känns nästan svagare i detta VM. Men att att Sverige ska panga in över 24-25 mål mot Lettland tror jag bara inte på. Man spelade ju mot Ryssland igår tuffaste motståndet än. Och kan trappa ner i denna match efter man kommit upp i runt 10 mål. Viktigare match väntar dagen efter i semifinalen. Tycker även här under linan är fin och detta underspel tror jag än mer på.

8-Units


Dubbel med underspel i båda dessa (3.36) Bet365

3-Units




Ja jag måste redovisa bandy spelen då. Ja jag måste erkänna jag var fel ute på underspelet i Sverige-Lettland. Under 26.5 var faktiskt inte ens nära. Sverige vinner med sjuka 28-3: 31 mål alltså. Man verka ha kört på matchen ut tyvärr.

Dubbeln sprack då med.

Ryssland-USA (12-2) där satt iaf underspelet klockrent Under 21.5 satt med marginal. Blev minus med 6 Units nu då tyvärr. 4 av 5 i bandy VM ändå och jag kommer ta nya tag i semifinalerna om jag hittar något bra. Men sorry för underspelet i Sverige-Lettland. Trodde inte man kunde vara så svaga alltså som Lettland var idag. Semifinaler till helgen nu.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 09:45   #18
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ryssland-Kazakstan: 2 +7.5 (2.35) SVS


Snart börjat första semifinalen (11.00) mellan Ryssland och Kazakstan. I gruppspelet vann Ryssland med 9-1. Kazakstan slog Norge med 11-3 i kvarten och Ryssland gjorde bara vad som krävdes mot USA då man vann med 12-2. Jag är inne i samma spår på Ryssland som då man mötte Sverige och USA senast. Att man inte kommer gå för sista svett droppen förrns det vankas final och det verkligen gäller. Båda dessa lag vet att Ryssland kommer vinna. Men jag är inte så säker på att Ryssland vinner med samma siffror som senast. Kazakstan går mer och mer framåt i dessa sammanhang. Så jag kommer testa ett HCP på dom med +7.5 (2.35) hos SVS. Kanske blir 7-2 eller typ 8-2 till Ryssland. Man gör jobbet alltså inför finalen imorgon mot Sverige.

5-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+1)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 12:01   #19
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Ryssland-Kazakstan: 2 +7.5 (2.35) SVS


Snart börjat första semifinalen (11.00) mellan Ryssland och Kazakstan. I gruppspelet vann Ryssland med 9-1. Kazakstan slog Norge med 11-3 i kvarten och Ryssland gjorde bara vad som krävdes mot USA då man vann med 12-2. Jag är inne i samma spår på Ryssland som då man mötte Sverige och USA senast. Att man inte kommer gå för sista svett droppen förrns det vankas final och det verkligen gäller. Båda dessa lag vet att Ryssland kommer vinna. Men jag är inte så säker på att Ryssland vinner med samma siffror som senast. Kazakstan går mer och mer framåt i dessa sammanhang. Så jag kommer testa ett HCP på dom med +7.5 (2.35) hos SVS. Kanske blir 7-2 eller typ 8-2 till Ryssland. Man gör jobbet alltså inför finalen imorgon mot Sverige.

5-Units
16-6 till Ryssland och inte riktigt nära här. Kazakstan var sämre än jag trodde här. Fel ute där och -5 Units.
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2016-02-06 klockan 12:11. Anledning: 16-6
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 12:03   #20
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sverige-Finland: Över 10.5 mål (1.90) SVS

Ja Sverige kommer ju vinna här det vet ju alla. 9-1 till Sverige i gruppspelet och 10-1 i förra årets semifinal. Sverige har gått om Finland rejält i bandy senaste åren. Ja Sverige krossade Lettland med 28-3. Säger ju inte så mycket det. Sverige gick inte ens på full fart då sägs det. Ändå svagt släppa in 3 mål mot Lettland. Men spelar ju ingen roll. Finland krossade Vitryssland med 17-3 i sin kvartsfinal. Säger en del på skillnaden mellan grupperna. Då vann ändå Vitryssland grupp 2 lätt. Skönt för finnarna att få göra lite mål.

Var inne på HCP på Sverige. Men går på överspel här efter övervägande. Normalt gör Sverige 8-10 mål på Finland och målskyttet har ju klickat på bra i hela VM. Finland kan nog göra mer än ett mål nu efter att ha fått lite självförtroende senast mot Vitryssland. Sen gjorde ju faktiskt svaga Lettland 3 mål på Sverige då ska fan Finland kunna göra minst lika många.

Bet365 ger (1.72) på Över 10.5 mål. Då är verkligen SVS generösa med oddset (1.90) på samma spel. Svenska Spel bäst på marknaden med det oddset. UB och Bwin 1.85 på samma spel.

Elva mål här ska gå lätt om Sverige gör sitt jobb som man gjort hittills i varje match. Sen räknar jag med några mål av finnarna med här.

7-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag

Senast redigerad av patrik_g den 2016-02-06 klockan 12:10.
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 15:02   #21
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Sverige-Finland: Över 10.5 mål (1.90) SVS

Ja Sverige kommer ju vinna här det vet ju alla. 9-1 till Sverige i gruppspelet och 10-1 i förra årets semifinal. Sverige har gått om Finland rejält i bandy senaste åren. Ja Sverige krossade Lettland med 28-3. Säger ju inte så mycket det. Sverige gick inte ens på full fart då sägs det. Ändå svagt släppa in 3 mål mot Lettland. Men spelar ju ingen roll. Finland krossade Vitryssland med 17-3 i sin kvartsfinal. Säger en del på skillnaden mellan grupperna. Då vann ändå Vitryssland grupp 2 lätt. Skönt för finnarna att få göra lite mål.

Var inne på HCP på Sverige. Men går på överspel här efter övervägande. Normalt gör Sverige 8-10 mål på Finland och målskyttet har ju klickat på bra i hela VM. Finland kan nog göra mer än ett mål nu efter att ha fått lite självförtroende senast mot Vitryssland. Sen gjorde ju faktiskt svaga Lettland 3 mål på Sverige då ska fan Finland kunna göra minst lika många.

Bet365 ger (1.72) på Över 10.5 mål. Då är verkligen SVS generösa med oddset (1.90) på samma spel. Svenska Spel bäst på marknaden med det oddset. UB och Bwin 1.85 på samma spel.

Elva mål här ska gå lätt om Sverige gör sitt jobb som man gjort hittills i varje match. Sen räknar jag med några mål av finnarna med här.

7-Units
Oj oj vilken skräll Finland slår Sverige i bandy 3-2. Det har inte hänt sedan 2004 då Finland överraskande vann guldet i finalen mot Sverige.

Riktigt SVGT Sverige.

Var det snöstorm eller spelade man inne?

Underspelet ett skit spel här.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-06, 18:48   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Oj oj vilken skräll Finland slår Sverige i bandy 3-2. Det har inte hänt sedan 2004 då Finland överraskande vann guldet i finalen mot Sverige.

Riktigt SVGT Sverige.

Var det snöstorm eller spelade man inne?

Underspelet ett skit spel här.
Dom spelade inomhus, och dessvärre så var det inte så orättvist heller..

Ryssarna vann guldet idag redan
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 08:54   #23
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bronsmatch snart
Hur laddade är Sverige? Ja inte så mycket tror jag. Man är nog besviken än efter förlusten igår. Man kommer ju vinna här men tror bara man gör jobbet idag i en tråkig match. Två spel


Sverige-Kazakstan: 2 +5.5 (2.33) SVS

5-Units

Sverige-Kazakstan: Under 12.5 (2.03) SVS

5-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 11:00   #24
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Bronsmatch snart
Hur laddade är Sverige? Ja inte så mycket tror jag. Man är nog besviken än efter förlusten igår. Man kommer ju vinna här men tror bara man gör jobbet idag i en tråkig match. Två spel


Sverige-Kazakstan: 2 +5.5 (2.33) SVS

5-Units

Sverige-Kazakstan: Under 12.5 (2.03) SVS

5-Units
4-0 till Sverige och kändes som man var helt rätt ute här. Skönt komma tillbaka efter stor missen på överspelet igår. Lite över +11 units på dessa två spel. Kom ut lite sent spelen kvart innan spelstopp sov lite för länge idag.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 11:04   #25
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sista spelet i detta VM i finalen 14:00

Konstigt VM där man inte sett en minut på teve från detta VM. Sen att Sverige inte spelade finalen.

Ryssland-Finland: 2 +6.5 (1.80) SVS

Ja då är det en VM final utan att Sverige är med. Det händer inte allt för ofta.

Ryssland gjorde jobbet mot Kazakstan då man vann med 16-6. Finland stod för en stor skräll då man slog Sverige med 3-2. Man satsade på sina kontringar och hörnor. Det gav resultat. I gruppspelet vann Ryssland med 10-2. Men räkna inte med några såna siffror nu. Nu är det final och Finland visade igår att man inte är så dåliga som jag trodde. Visst kommer Ryssland vinna. Men tror man kommer få kämpa lite i denna final. Tror Finland håller detta under en sex måls förlust faktiskt. Det är känslan.

6-Units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 11:11   #26
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Svenskaspel bjöd på ett fint odds live efter 30minuter hög direkt på finlands odds till 11 gånger degen då det stod 0-2
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 12:52   #27
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Sverige-Finland: Över 10.5 mål (1.90) SVS

Ja Sverige kommer ju vinna här det vet ju alla. 9-1 till Sverige i gruppspelet och 10-1 i förra årets semifinal. Sverige har gått om Finland rejält i bandy senaste åren.

7-Units
Haha. Inte helt enkelt att vara Bandy expert
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 14:29   #28
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Haha. Inte helt enkelt att vara Bandy expert
Vem har sagt att jag är expert? Inte jag iaf. Kommer med spel/rekar upp till var och en att rygga. I den matchen hade jag helt fel. Så är det i betting. Annars har VM gått rätt okej varit upp och ner.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 14:54   #29
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 377
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Sista spelet i detta VM i finalen 14:00

Konstigt VM där man inte sett en minut på teve från detta VM. Sen att Sverige inte spelade finalen.

Ryssland-Finland: 2 +6.5 (1.80) SVS

Ja då är det en VM final utan att Sverige är med. Det händer inte allt för ofta.

Ryssland gjorde jobbet mot Kazakstan då man vann med 16-6. Finland stod för en stor skräll då man slog Sverige med 3-2. Man satsade på sina kontringar och hörnor. Det gav resultat. I gruppspelet vann Ryssland med 10-2. Men räkna inte med några såna siffror nu. Nu är det final och Finland visade igår att man inte är så dåliga som jag trodde. Visst kommer Ryssland vinna. Men tror man kommer få kämpa lite i denna final. Tror Finland håller detta under en sex måls förlust faktiskt. Det är känslan.

6-Units
Snyggt!

6-1 slut och +6.5 satt enkelt tillslut, trodde dock det var kört i halvlek då det stod 5-0.

Man skulle ha vågat sig på underspelet också, såhär i efterhand.
StefanL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 14:54   #30
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Sista spelet i detta VM i finalen 14:00

Konstigt VM där man inte sett en minut på teve från detta VM. Sen att Sverige inte spelade finalen.

Ryssland-Finland: 2 +6.5 (1.80) SVS

Ja då är det en VM final utan att Sverige är med. Det händer inte allt för ofta.

Ryssland gjorde jobbet mot Kazakstan då man vann med 16-6. Finland stod för en stor skräll då man slog Sverige med 3-2. Man satsade på sina kontringar och hörnor. Det gav resultat. I gruppspelet vann Ryssland med 10-2. Men räkna inte med några såna siffror nu. Nu är det final och Finland visade igår att man inte är så dåliga som jag trodde. Visst kommer Ryssland vinna. Men tror man kommer få kämpa lite i denna final. Tror Finland håller detta under en sex måls förlust faktiskt. Det är känslan.

6-Units
6-1 till Ryssland och spelet sitter

Trodde det var kört då Ryssland hade 5-0 i HT men Finland klarar faktiskt andra halvlek med 1-1 mot Ryssland.

Kollat igenom mina spel i bandy VM och det landar på cirka + 15 units på alla spelen jag lagt ut. Gått helt okej alltså.

Ryssland vinner sitt fjärde raka guld alltså. Sverige gör sitt sämsta VM på länge och får bara med sig en brons peng. Klart underkänt. Ryssland visade igen att man är bäst när det gäller. Gruppspelet betyder inte mycket alltså.

Första VM där jag inte sett en minut. Tråkigt med Kanal 5 då man hade köpt VM i bandy,

Bättring nu nästa år Sverige i hemma VM.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+5)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 14:59   #31
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av StefanL Visa inlägg
Snyggt!

6-1 slut och +6.5 satt enkelt tillslut, trodde dock det var kört i halvlek då det stod 5-0.

Man skulle ha vågat sig på underspelet också, såhär i efterhand.
Ja denna hade jag gett upp inför andra. Kanske slutade Ryssland spela i andra? Tacksam för det iaf.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-07, 19:29   #32
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5718
Standard

Det kommer mera.
http://www.somaliabandy.com/spelsche...t-for-vm-2016/
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-11, 21:39   #33
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 189
Sharp$: 569
Standard

Missat hela VM faktiskt, satt... med annat...

Läst igenom alla tre sidor nu och har bara en kommentar:

Snyggt spelat, mest det jag ville säga till Patrik_G!



I morgon spelar Byn mot Tillberga borta och jag befinner mig rätt nära - får se om jag tar en sväng dit...
Fiskfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 04:21   #34
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Ja visst ja B-VM håller ju på nu ja i Ryssland
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-12, 04:22   #35
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfan Visa inlägg
Missat hela VM faktiskt, satt... med annat...

Läst igenom alla tre sidor nu och har bara en kommentar:

Snyggt spelat, mest det jag ville säga till Patrik_G!



I morgon spelar Byn mot Tillberga borta och jag befinner mig rätt nära - får se om jag tar en sväng dit...
Tack Fiskarn det värmer.

Kom gärna med bandy spel du till idag (Fredag) om du har tid. Du brukar ha bra koll på bandy du.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-13, 18:53   #36
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 189
Sharp$: 569
Standard

Tyvärr lite sen.

Matcherna i morgon dock.

Vetlanda och byn förlorar. Tror jag.

Vetlanda med god marginal också.

Det är gissningar baserat på lite fakta, men mest gissning.
Fiskfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-15, 20:13   #37
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 189
Sharp$: 569
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfan Visa inlägg
Tyvärr lite sen.

Matcherna i morgon dock.

Vetlanda och byn förlorar. Tror jag.

Vetlanda med god marginal också.

Det är gissningar baserat på lite fakta, men mest gissning.


Synd att man inte är så snabb,
Byn förlust med ett mål och Vetlanda med 3 mål... Jag hade nog rätt för första gången på länge...
Fiskfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-17, 18:49   #38
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5718
Standard

Hoppsan ännu ett Bandy VM
http://www.svt.se/sport/bandy/nastan...ran-samma-lag/
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td