Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-03-10, 09:37   #1
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Coolbets pinsama regler vid omspel


Hej,

Spelade igår på en E-sport match mellan Giant Gaming och Vitality.
Jag live-spelade vilket lag som dödar första draken (kan jämföras med vilket lag som gör första målet i en fotbollsmatch). Giants har ett mkt starkare earylgame lag så jag väljer att lägga ett livespel, dvs:
Jag välljer Giants att döda första draken, de dödar första draken och 20 min senare (5 min innan de ska avgöra matchen) så buggar spelet ur å de måste köra omspel.

Självklart så väljs inte samma gubbar och vitality har nu ett starakre lag, de dödar första draken å vinner matchen.

Jag förklarade situationen som såhär: Barcelona möter real Betis på hemmaplan, betis får en utvisnig i minut 10 vid ställning 0-0, jag spelar på att barca gör första målet. De gör första målet å leder med 5-0 i minute 85 då det kommer en storm så de får avbryta matchen. Barca går inte med på omspel men fifa bestämer att det ska bli omspel. I den matchen så har barca bara tillgång till b-laget och jag hade givetvis inte lagt spelet som jag la. Betis gör första målet i match 2 och resten är historia...


Mitt spel rättas som förlust och jag hör av mig till supporten. De säger att de inte kan göra något. Jag skickar länkar till olika sidor + videos på matchen.
fortfarande inget. DE BER MIG ATT DRA ÅT HELVETE när jag skriver att det är pinsamt.

Jag förklarade situationen som såhär: Barcelona möter real Betis på hemmaplan, betis får en utvisnig i minut 10 vid ställning 0-0, jag spelar på att barca gör första målet. De gör första målet å leder med 5-0 i minute 85 då det kommer en storm så de får avbryta matchen. Barca går inte med på omspel men fifa bestämer att det ska bli omspel. I den matchen så har barca bara tillgång till b-laget och jag hade givetvis inte lagt spelet som jag la. Betis gör första målet i match 2 och resten är historia...

Coolbets svar är det som gör mig vansing så jag avråder alla om att spela på den siten. Jag hade inga problem att ta ut mina första 5k från siten, men när jag skulle ta ut 5k till, så va jag tvungen att kompletera mina bilder på mastercard+körkort+adress, vilka fortfarande inte har accpeterats. jag tömmer mitt konto på siten nu och förväntar mig att mina pengar som bäst når mig om 3-4 veckor. LUFFARSITE
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-10, 10:15   #2
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tråkigt att höra men det är tyvärr standard i betting världen. Första steget till den klassiska limiteringen. De är trevliga och hjälper till på bästa sätt innan de inser att du är en sharp och börjar jävlas och bete sig som skit för att de inte längre uppskattar och vill ha dig som kund.

Senast redigerad av Masho123 den 2017-03-10 klockan 10:16.
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-10, 10:23   #3
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Masho123 Visa inlägg
Tråkigt att höra men det är tyvärr standard i betting världen. Första steget till den klassiska limiteringen. De är trevliga och hjälper till på bästa sätt innan de inser att du är en sharp och börjar jävlas och bete sig som skit för att de inte längre uppskattar och vill ha dig som kund.
Yes, jobbar inom spelbranschen själv och vet att om de hade velat ha kvar mig så hade dom tryckt på void. jag bryr mig inte om summan på 550 kr, jag bryr mig om hur de hanterar situationen.

1) blir svårare att få svar.
2) blir svårare att ta ut pengar när det funkat fint innan
3) deras support skrev inget förklarande alls, bara "ditt spel kommer inte voidas" osv.. tills han bad mig att dra

Är steamad å vill sprida dålig info om coolbet, å i min mening, med all rätt!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-10, 11:55   #4
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 158
Sharp$: 533
Standard

Bad de dig ordagrant att "dra åt helvete"?
bandyfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-10, 11:59   #5
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bandyfan Visa inlägg
Bad de dig ordagrant att "dra åt helvete"?
De svarade inte på min fråga x4 och sa "vi kan tyvärr inte hjälpa dig på denna frågan, säg till om det är något annat, hejdå"

vilket jag ser som "Fuck u"
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-10, 14:52   #6
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
De svarade inte på min fråga x4 och sa "vi kan tyvärr inte hjälpa dig på denna frågan, säg till om det är något annat, hejdå"

vilket jag ser som "Fuck u"
Du ljög alltså. Där förlorade du mig

Förstår förövrigt inte varför du börjar snacka om fotboll.

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-03-10 klockan 14:55.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-10, 14:53   #7
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Du ljög alltså. Där förlorade du mig
Du va förlorad sen innan =)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+5), kisumu (+6), Seebbo (+10)
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-10, 14:56   #8
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Du va förlorad sen innan =)
Ska vi ha en neutral produkt får du kasta in neutrala ingredienser. Nu gick du all in med en lögn

Kakan blev skit
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-03-18, 16:05   #9
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Varför bytte de lag om matchen spelades om samma dag?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td