Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-15, 15:58   #1
 
gustns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 513


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skidskytte


La nyss in pengar på GolfandBet och kollade igenom lite kommande sporter när jag fick syn på:
"How many extra shots will Helena Jonsson use?"
Less then one, @ 2
exactly one, @ 2.95
more than one, @ 3.55

Är jag helt ute och cykler eller brukar dom inte behöva använda minst 3-4 st extra skott under ett race?
gustn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:12   #2
 
eventourss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 275
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gustn Visa inlägg
La nyss in pengar på GolfandBet och kollade igenom lite kommande sporter när jag fick syn på:
"How many extra shots will Helena Jonsson use?"
Less then one, @ 2
exactly one, @ 2.95
more than one, @ 3.55

Är jag helt ute och cykler eller brukar dom inte behöva använda minst 3-4 st extra skott under ett race?
Det är en liggande skjutning och en stående i staffeten. Helena har otroligt bra resultat på stående dock inte liggande..men extra skott...ja...hmm jag tror hon max behöver ett extra..
__________________
"En sak är starkare än all världens arméer, en idé vars stund har kommit"

- Victor Hugo
eventours är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:12   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hon brukar ju vara säkerheten själv, särskilt stå men har slarvat lite i liggande på sistone. Svårt att säga de är från dag till dag, är de masstart du pratar om som går imorgon undrar jag om de inte är 4 skjutningar? Tycker de är ganska lurigt de där att tippa hur de går för de är många bra som kan blanda sig i. Skulle hellre spela prisplatsplacering med henne, eller kolla upp lite H2H. Kan återkomma med info om jag kommer på nåt.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:15   #4
 
gustns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 513


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
Hon brukar ju vara säkerheten själv, särskilt stå men har slarvat lite i liggande på sistone. Svårt att säga de är från dag till dag, är de masstart du pratar om som går imorgon undrar jag om de inte är 4 skjutningar? Tycker de är ganska lurigt de där att tippa hur de går för de är många bra som kan blanda sig i. Skulle hellre spela prisplatsplacering med henne, eller kolla upp lite H2H. Kan återkomma med info om jag kommer på nåt.
Nej den skulle gå nu 20 över tror jag. Aja tur att man fegade och bara la en tia på över 1
gustn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:17   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

KP eller någon annan kommer att säga till dig, men jag kan fixa de på en gång.

Datum,spelstopp, Vilken skidskyttetävling de är som rubrik är ett måste.

sen är som sagt Helena säkerheten själv, så 2 prickfria, kanske 1 max 2 skott.

Till två gånger pengarna låter underbart!

Hur ser de ut på golfandbet btw?

utbud och odds i samma klass är något lägre+
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-15, 16:23   #6
 
gustns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 513


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Furre Visa inlägg
KP eller någon annan kommer att säga till dig, men jag kan fixa de på en gång.

Datum,spelstopp, Vilken skidskyttetävling de är som rubrik är ett måste.

sen är som sagt Helena säkerheten själv, så 2 prickfria, kanske 1 max 2 skott.

Till två gånger pengarna låter underbart!

Hur ser de ut på golfandbet btw?

utbud och odds i samma klass är något lägre+
Dom reglerna gäller väl bara på REK? Den här tråden är ju en fråga och inte en rek.

Jag har bara svenskaspel att jämnföra med så som du kanske förstår så är det är stor uppgradering även om sidan skulle vara urusel :P Men jag skulle väl säga att sidan är helt okej, dock verkar dom inte ha ML vilket är en stor nackdel Gick även nyss in och kollade lite på basket utbudet och där kunna man endast välja 1x2. Men annars är det väl riktigt okej utbud och bra support.
gustn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td