Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-02, 17:15   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Bordtennis 02/02, Första Spelstopp 18:30


Många matcher idag, jag har försökt plocka ut ett par guldkorn från den Franska, Tyska och Svenska ligan. Alla odds är från Pinnacle, men spelen erbjuds även på Bet365.

Frankrike, Pro A : Spelstopp 18:30

Kaji Yoshida - Christophe Legout : Yoshida @ 1.629 5U
Här det total klasskillnad, Legout kan blixtra till ibland (slog b.la Ovtcharov i slutet på förra året) men har en usel lägstanivå (Fick b.la annat stryk av Tugwell i EM). Yoshida är däremot stabil som en fura, och Legout kommer inte att ha en chans att hänga med när japanen pumpar in sina stenhårda forehands.

Emanuel Lebesson - Ju Lin : Lin @ 2.190 3U
Bolagen överskatter i mitt tycke Lebesson här som visserligen är ett stort framtidshopp i Frankrike men inte riktigt har blommat ut ännu. Ju Lin är en av alla exilkineser som numera representerar dominikanska republiken, och alla kineser är per definition bra grundtränade. Lins deffgummi och lite okonventionella forehand gör att den unge fransmannen måste spela med extremt stort tålamod här, och frågan är om han verkligen är mogen för det?


Sverige, Pingisligan : Spelstopp 19:00

Radeck Mrkvicka - Yin Zhou Wang : Mrkvicka @ 1.943 4U
Väggen från Polen: Mrkvicka, kommer från två tunga förluster mot Spårvägen och lära vara ruskigt taggad på att visa varför han räknas som en av elitseriens bästa. Då passar det honom utmärkt att möta ännu en av dessa kineser som bara har en växel: Pang på. Yin är en hyffsad, mycket standardiserad spelare som enbart lever på en snabb offensiv, men eftersom Mrkvicka aldrig missar så kommer Yin att bli mycket frustrerad och han lär inte ta hem den här matchen.

Mattias Översjö - Yin Zhou Wang : Översjö @ 2.370 3U
Inne på samma spår som tidigare här, av det jag har sett av Yin så är han ganska vass när han får spela det spelet han vill, men så fort som motståndarna varierar lite eller själva går på så är han ganska lost. Översjö har som jag tidigare skrivit sveriges största vapenarsenal och har en god chans att lura upp kinesen på läktaren.

Christoffer Petersen - Jian Hong Zhi : Petersen @ 3.340 2U
Dagens chansning, Petersen har visat upp ett helt annat spel på sistone än tidigare på säsongen och vinsten över pingisligans näst bäste (Zhao Peng, Eslöv) imponerar stort. Vidare pressade han Sun Jian till skiljeset och oddset är helt enkelt för bra för att inte testas här, även om Jian är en stabil favorit.




Mina bordtennisstats på Sharps för den intresserade:
3 Vinster - 1 Förlust : +10 Units.

Senast redigerad av GruGloG den 2010-02-02 klockan 17:53.
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 17:24   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 3
Standard

Ser fint ut, jag ryggar!
Morango är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 17:43   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Spelen från pingisligan uppe, bundesliga kommer så fort jag har kollat på det.

EDIT: Inget av värde i bundesliga idag, den modiga kan möjligtvis satsa på Waldner vs Karakasevic men det känns osäkert.

Senast redigerad av GruGloG den 2010-02-02 klockan 17:51.
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 18:12   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Tyvärr så ställde Mariedal och Halmstad upp lagen på ett annorlunda sätt än förväntat, så de matcherna kommer att voidas (Översjö och Mrkvicka mot Yin). Petersen mot Zhi kommer dock att visas live på tv4sport.
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 20:37   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GruGloG Visa inlägg
Många matcher idag, jag har försökt plocka ut ett par guldkorn från den Franska, Tyska och Svenska ligan. Alla odds är från Pinnacle, men spelen erbjuds även på Bet365.

Frankrike, Pro A : Spelstopp 18:30

Kaji Yoshida - Christophe Legout : Yoshida @ 1.629 5U FÖRLUST

Emanuel Lebesson - Ju Lin : Lin @ 2.190 3U VINST

Christoffer Petersen - Jian Hong Zhi : Petersen @ 3.340 2U FÖRLUST
Inte helt lysande. Yoshida förlorade en stenhård femsettare, men jag är ändå missnöjd med den reken då jag trodde att han skulle krossa fransmannen. Petersen hade 1-0 och 8-4 men förlorade med 1-2, så den är jag ändå ganska nöjd med.
Bara att ta nya tag.

Stats : 4-2 (+6,5 U)
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td