Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-08, 18:21   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-09-10 Argentina - England (World Cup)



Datum: 2011-09-10
Tid: 10:30
Sport: Rugby Union
Land: Internationell
Liga: World Cup
Match: Argentina - England
Period: ft

Spel: England -12
Insats: 1.00
Odds: 1.909
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Dags for VM i rugby (RU) och 20 lag har tagit sig till Nya Zeeland. Det ar i princip samma lander som deltog i Frankrike 07 med skillnad att Ryssland har tagit Portugals plats.

Som vanligt ar det fyra grupper med fem lag i varje och gruppen vi ar intresserad av innehaller foljande lag (varldsranking i parantes):

England (5)
Scotland (7)
Argentina (9)
Georgien (16)
Rumanien (17)

Argentina - England far ses som den intressantaste matchen i forsta omgangen (kanske tillsammans med Wales - Sydafrika i grupp D). Argentina har blivit ett battre lag de senaste aren och har lyckats knipa en och annan seger mot England. Man gjorde sin absolut storsta insats i det senaste VM nar man lyckades barga bronset mot hemmanationen Frankrike (England tog silvret). Efter 2007 rankades Argentina som 3:a i varlden av IRB men har sedan dess fallit trots forsok att gora sporten mer uppmarksammad i Argentina och att laget har spelat fler tests. I ar har laget spelat tva matcher, bada mot "icke-motstandare" fran Sydamerika (Chile och Uruguay), med storvinster som resultat. Bortfallet av spelare fran forra VM gor att laget har en lag medelalder och i kombination med fa matcher spelade kan det bli problem.

England kommer till Auckland med mindre forvantningar pa sig an de senaste tva-tre VM (om man bortser fran hemmapubliken vill saga). England har dock flera fordelar infor motet mot Argentina. Laget ar betydligt mer samspelt da man matchas betydligt hardare (inte bara vanliga tests utan aven Six Nations). Man har betydligt mer rutin an sina motstandare, inte bara p.g.a. den hardare matchningen utan aven for att medelaldern i truppen ar hogre. Detta varvas med en del intressanta namn. Sales Mark Cueto kommer saknas men ersatts av Delon Armitage som spelat mycket hart och bra i landslaget. Unga, hungriga spelare som Armitage tillsammans med ett djup av erfarna spelare (Wilkinson t ex som tryckt in over 1200 poang under sina dagar i All White) kommer definitivt satta kappar i hjulen for Argentina. Sist men inte minst gjorde man (enligt brittiska kommentatorer) bast ifran sig av Wales, Skottland, England och Irland i uppvarmningsmatcherna.

Detta till trots, Argentina har som sagt blivit battre mot slutet. Men laget bor inte raknas in bland de stora (Six Nations och RSA, Aussie och All Blacks). De positiva resultaten har framst kommit pa hemmaplan och i sin senaste match mot ett av de stora lagen blev det forlust med 29-9 (Irland). Majoriteten av Argentinas lag kommer fran franska ligan och trots att de nu haft tre manader att spela ihop sig (med tama resultat i uppvarmning och inga tests) kan de inte jamforas med England. England vet att en vinst mot Argentina satter laget i en mycket bra position. VM i rugby ar lika stort som VM i fotboll och jag ar saker pa att man inte kommer sluta kora pa for fullt forrans sista signalen ar blast. Tva tries eller ett try och ett par av Wilkinsons kangor bor England kunna vara kapabla till att vinna med har.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Prime (+1), KP (+1), Boone (+1), Shell Peppe (+1), Riise (+1)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-08, 22:04   #2
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Välkommen tebax

Här blir det en rygg utan att blinka, droppat en aning men det skiter jag i
Hur leker livet i staterna då, varit på Target Field än?

Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-09, 02:52   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hehe, ja jag tittar in da och da men MLB:n lagger jag inte har. Kor lite NCAAF i spreadsheetet med forsta manaden och sen far vi se. Tidsskillnaden gor att jag nog anda inte varit inne har under de hektiska timmarna. Kanske i vinter blir jag mer stammis igen.

Joda, det rullar pa bra. Target Field har jag besokt ett par ganger och ska dit igen den 20:e for att se Mariners. Och sen blir det Vikings - Lions om ett par veckor.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-10, 10:22   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 368
Sharp$: 1197


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Läge att livespela England -3.5???
toloiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td