Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-28, 21:22   #1
MrR
 
MrRs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 280
Standard

UFC Live: Cruz vs. Johnson


Main card
Bantamweight Championship: Dominick Cruz (c) vs. Demetrious Johnson
Heavyweight bout: Pat Barry vs. Stefan Struve
Welterweight bout: Anthony Johnson vs. Charlie Brenneman
Lightweight bout: Matt Wiman vs. Mac Danzig

Preliminary card
Lightweight bout: Yves Edwards vs. Rafaello Oliveira
Lightweight bout: Michael Johnson vs. Paul Sass
Bantamweight bout: Mike Easton vs. Byron Bloodworth
Lightweight bout: Shane Roller vs. TJ Grant
Welterweight bout: Josh Neer vs. Keith Wisniewski
Bantamweight bout: Walel Watson vs. Joseph Sandoval

Min första tanke är cruz,johnson och wiman i en trippel.
Vad tror ni?
Finns det ens ett intresse för UFC här? Vet att det var ett par för ett bra tag sedan som lirade varje helg men dom verkar ha försvunnit.
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-05, 02:10   #2
MrR
 
MrRs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 133
Sharp$: 280
Standard

Trist att det inte finns något intresse. Jag kan meddela att jag kamma hem en del pengar i lördags.
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-05, 21:46   #3
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Intressant att Frankie Edgar är favorit trots att han aldrig tidigare vunnit mot Maynard i deras tva förra möten. Tror att Maynard by decision är det bästa spelet pa maincardet (hittar den till ca 3,0).

I övrigt tror jag alla favoriter pa huvudkortet vinner. Ser inga direkta underdogodds som är intressanta den här gangen, sa avstar spel, förutom min "räntetrippel" (Aldo, Sonnen och Guillard).
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-12, 13:42   #4
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 68
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Intressant att Frankie Edgar är favorit trots att han aldrig tidigare vunnit mot Maynard i deras tva förra möten. Tror att Maynard by decision är det bästa spelet pa maincardet (hittar den till ca 3,0).

I övrigt tror jag alla favoriter pa huvudkortet vinner. Ser inga direkta underdogodds som är intressanta den här gangen, sa avstar spel, förutom min "räntetrippel" (Aldo, Sonnen och Guillard).
Surt med Guillard där, men hade faktiskt en slant på Lauzon. I övrigt finns det ett stort intresse för UFC, och bettar också på det kontinuerligt, så fortsätt gärna med dessa trådar!
nattif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td