Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-27, 15:46   #31
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andy90 Visa inlägg
Bör väl stå mellan Olle och Linni som du nämner.
Ogillar också Moa då hon inte sjunger något vidare, hon saknar allt vad scenspråk innebär och dessutom så ser hon inte ut som en artist.. men jag tror svenska folket gillar henne (av någon oförklarlig anledning).
Sjunger bra gör hon, dessutom en fantastisk låtskrivare om hon har mer av den vara hon gav på sin audtition. Sen är hon inte stöpt i Idol-mallen och borde göra annat, men det är en annan sak.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 16:30   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Sjunger bra gör hon, dessutom en fantastisk låtskrivare om hon har mer av den vara hon gav på sin audtition. Sen är hon inte stöpt i Idol-mallen och borde göra annat, men det är en annan sak.
Hon blir väl det om inte annat, det är väl därför de bara plockar ut 16-åringar i den där tävlingen.

Låten Linni kör är väl relativt okänd, borde inte vara nån fördel. När hen sen sjunger som en kratta borde hon till slut åka ut när det nu inte finns några talanglösa kvar att rösta ut före. Robin är en oerhört platt figur trots att han är äldst, och i det här gänget betyder det plattare än ett hårstrå är tjockt, men han sjunger ju onekligen riktigt bra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 16:41   #33
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Killar skit i och tippa för era pengar och röstar på Amanda F istället!

Skämt åsido, det står mellan Olle och Linni imorgon. Olle åker ut för att linni får stanna pga sin läggning.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-04, 15:01   #34
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Hos nordicbet kan man nu satsa på att Denise Azemi Brasjö ska bli näste att bli utröstad
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-04, 15:06   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Solna
Inlägg: 103
Sharp$: 1084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
Hos nordicbet kan man nu satsa på att Denise Azemi Brasjö ska bli näste att bli utröstad
Ja, man undrar vilken koll deras oddssättare har...

Jag skickade faktiskt ett mail till Nordicbet om detta för en timme sedan, men har trots att man på sin sajt skriver "Vårt mål är att någon ska kunna besvara din förfrågan inom 15 minuter" ännu inte fått någon reaktion.
BraOdds är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-28, 10:41   #36
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 197
Standard

Noterade precis att Amanda Fondell är favorit (!) att vinna hos bet365 och att Robin går att spelas till fyra gånger degen. Givet lir!
brensly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 22:04   #37
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En i släkten var helt tokig och spelar aldrig, spelade amanda f vinnare till 7ggr för ett jäkligt bra tag sedan! Fick igenom en tusing också, tror jag!

Kunde inte tro att det skulle gå såhär bra, har även tjänat bra slantar på att rösta ut nästa deltagare (via privatbookie(kusin som har alldeles för mycket pengar!)).

Rösta på amanda nu på fredag killar!

__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2011-12-05 klockan 22:07.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 22:12   #38
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
En i släkten var helt tokig och spelar aldrig, spelade amanda f vinnare till 7ggr för ett jäkligt bra tag sedan! Fick igenom en tusing också, tror jag!

Kunde inte tro att det skulle gå såhär bra, har även tjänat bra slantar på att rösta ut nästa deltagare (via privatbookie(kusin som har alldeles för mycket pengar!)).

Rösta på amanda nu på fredag killar!

Jag har Robin till 12 ggr, så tycker allt man ska rösta på honom istället.
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-05, 22:19   #39
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daders Visa inlägg
Jag har Robin till 12 ggr, så tycker allt man ska rösta på honom istället.
Jag skiter i tippet ifs så, det var absolut inte så jag menade.

Jag vill att amanda ska vinna.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 10:45   #40
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 197
Standard

I fredags så sa programledaren efter att ha ropat upp Robins namn, "Detta är inte i inbördes ordning". Personligen tror jag att det är skitsnack!

Nu har jag ingen statistik på detta, men det har känts som att de som gjort bäst ifrån sig många gånger fått sina namn uppropade tidigt och att Robins namn har ropats upp först av alla hur många gånger som helst nu.

Min känsla är att Robin är/bör vara favorit och att Bet365 (vet inte hur andra bookies står sig här) är fel ute med Fondell som favorit med 1.50 mot 2.50 för Robin.

Senast redigerad av brensly den 2011-12-06 klockan 10:46.
brensly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 11:58   #41
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av brensly Visa inlägg
I fredags så sa programledaren efter att ha ropat upp Robins namn, "Detta är inte i inbördes ordning". Personligen tror jag att det är skitsnack!

Nu har jag ingen statistik på detta, men det har känts som att de som gjort bäst ifrån sig många gånger fått sina namn uppropade tidigt och att Robins namn har ropats upp först av alla hur många gånger som helst nu.

Min känsla är att Robin är/bör vara favorit och att Bet365 (vet inte hur andra bookies står sig här) är fel ute med Fondell som favorit med 1.50 mot 2.50 för Robin.
Enligt mig har robin inte varit outstanding i tävlingen alls, tex han blev uppropad bland de första när han sjöng "alla vill till himmelen", som var katastrof.

Har snackat med Pär personligen och han har sagt utanför att det är huller om buller, så att säga.

Men det kan mycket väl stämma det du säger, tror snarare att de väljer efter spänningen. Att en favorit ska vara nära att åka ut är alltid roligt
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 13:37   #42
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

Jag VET att Robin vinner!!
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 14:38   #43
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travexperten Visa inlägg
Jag VET att Robin vinner!!
Good for you, satsa allt du äger
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 16:30   #44
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Eftersom Amanda har så grymt mycket större potential som artist än Robin så hoppas jag innerligt att Robin vinner.

Ska han lyckas så kan han behöva Universals kontrakt som stöper honom i någon trött pop-mall medan Amandas utveckling sannolikt bara skulle stagnera under tiden hon är bunden till Universal och spelningar i Stinsen Häggvik, Skärholmen Centrum och Kupolen i Borlänge...
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 16:30   #45
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Eftersom Amanda har så grymt mycket större potential som artist än Robin så hoppas jag innerligt att Robin vinner.

Ska han lyckas så kan han behöva Universals kontrakt som stöper honom i någon trött pop-mall medan Amandas utveckling sannolikt bara skulle stagnera under tiden hon är bunden till Universal och spelningar i Stinsen Häggvik, Skärholmen Centrum och Kupolen i Borlänge...
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td