Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Visa resultat för omröstning: Är arbitrage ett bra sätt att tjäna pengar?
Ja 5 45.45%
Nej 6 54.55%
Antal röster: 11. Du får inte rösta i den här omröstningen

 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-23, 08:33   #1
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 0
Sharp$: 2
Standard

yobetit


edit av KP.

Senast redigerad av smguld den 2012-04-23 klockan 08:37.
smguld är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 10:04   #2
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 161
Standard

edit av mod AFFELÄNKAR och annat skitsnack.
nikke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 10:25   #3
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Jag förstår inte varför det skulle bli någon skillnad mot rebelbetting i avseendet att bli limiterad? Även med Youbetit måste du ju fortfarande spela emot 1-2 andra bolag då kommer du ju likväl att bli limiterad där.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 11:26   #4
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 161
Standard

Man kommer alltid att kunna lägga spel mellan yobetit och pinnacle som inte limiterar, sedan för Yobetit en dialog med ett antal stora spelbolag som även kommer att godta att arbitragespelare från Yobetit använder deras bookmakertjänst.
nikke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 11:43   #5
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nikke Visa inlägg
Man kommer alltid att kunna lägga spel mellan yobetit och pinnacle som inte limiterar, sedan för Yobetit en dialog med ett antal stora spelbolag som även kommer att godta att arbitragespelare från Yobetit använder deras bookmakertjänst.
kanske är jag trist och gnällig, men när något låter för bra för att vara sant så är det rätt sällan det stämmer.

Gratis pengar, utan risk att bli limiterad, jag tror det när jag ser det.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 11:53   #6
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Först kommer en ny användare 23 april och skapar tråden, sedan dyker en expert upp dagen efter och börjar lovorda sidan....luktar om detta....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+3)
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 11:57   #7
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 161
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
kanske är jag trist och gnällig, men när något låter för bra för att vara sant så är det rätt sällan det stämmer.

Gratis pengar, utan risk att bli limiterad, jag tror det när jag ser det.
Då är det tur att du bara behöver vänta ca en månad innan du ser det... när dom drar igång i början av Juni
nikke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 12:10   #8
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nikke Visa inlägg
Då är det tur att du bara behöver vänta ca en månad innan du ser det... när dom drar igång i början av Juni
Den som lever får se men jag är mer inne på detta.

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Först kommer en ny användare 23 april och skapar tråden, sedan dyker en expert upp dagen efter och börjar lovorda sidan....luktar om detta....
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 12:14   #9
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nikke Visa inlägg
Då är det tur att du bara behöver vänta ca en månad innan du ser det... när dom drar igång i början av Juni
Mmmm, vi får se. Dock undrar jag varför du skriver dom, när du väldigt uppenbart är delaktig i det hela?
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 12:19   #10
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 161
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Först kommer en ny användare 23 april och skapar tråden, sedan dyker en expert upp dagen efter och börjar lovorda sidan....luktar om detta....
Hej, jag är absolut ingen expert, jag fick kontakt med Yobetit i under hösten förra året och visste absolut ingenting om varken odds betting eller arbitragespel, för att kolla att arbitragespel verkligen fungerade så körde jag med rebelbetting i några månader för att lära mig av misstagen som man kan göra, det är min enda erfarenhet av sportarbitrage förrutom att jag har kontakt med yobetit, jag brukar Googla på "yobetit" ibland och då dök denna länken upp till detta forumet, jag tyckte det var roligt att folk nu börjar få upp ögonen för detta men det var ju inte så uppskattat.... så jag skall nu låta er "spelproffs" få ha ert forum ifred...
nikke är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 12:23   #11
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är inte vårt forum, men ska du skriva får du väl tåla kritik.... Fortsätt du skriv av dig om denna sidan som du vurmar så varmt för.
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-04-24, 12:41   #12
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Luktar för mycket soptunna om denna tråd. Nyreggad användare ska berätta om ny spelbolag och en annan nyreggad användare klämmer in sina affelänkar. Papperskorg.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td