Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-31, 17:22   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 21
Sharp$: 259
Standard

Kolgjini v75 aftonbladet+


Kolgjini: Skönt med ofrivillig vila







Hugo Åbergs Memorial blev som vanligt fantastiskt fint för alla som gillar travsport på hög nivå.

Uppvisningen av Commander Crowe var av det värsta slaget.

Tror nog att alla som var på Jägersro njöt av den enastående sporten.


Även om jag tycker att det fattades några tusen åskådare var det över 11 000 på plats. Det är inte så konstigt att det ”fattades”. Det är symptomatiskt med banor som tror att allting rullar på.

Travet är inget självspelande piano längre. Det behövs nya unga och hungriga krafter som röjer runt i grytan.

Med det menar jag att travsporten har en fantastisk potential som många gillar. Men den måste utvecklas. Därför behövs det få in nya krafter som ser på det hela med alldeles nya och fräscha ögon.

Den här helgen har jag fått en ofrivillig semester. Jag lider väl kanske inte något speciellt av det, om vi ska vara ärliga. Hade egentligen behövt en frivillig.

Men den kommer jag att ta med familjen i september istället.

Istället får min son Adrian ta över styrningarna på Rättvik i dag och försvara familjenamnet. Våra V75-hästar.

+++

Klaxon Face (V75-2) är i grunden en väldigt bra häst för klassen. Har galopperat bort två segrar i sista sväng på slutet. Han kan duga. Om Adrian lyckas hålla i.

Micro Mesh (V75-3) har också kommit tillbaka efter en ofrivillig semester på ett mycket bra sätt. Jag var helnöjd med hans prestation senast. Kan mycket väl duga i det här loppet. Ska helst gå i ledningen.

Password (V75-7) galopperade tyvärr bort sina möjligheter i StoChampionatet senast. Annars är hästen bra i ordning och känns perfekt i jobb. Riktigt rysarbud här.

++

He’s a Gangster (V75-1) varvar sina prestationer med bra och mindre bra. Vet inte riktigt var jag har honom.

Ouch (V75-6) fick vara ifrån ett par jobb på grund av förkylning. Känns okej i jobben och duger bra i sin klass normalt sett.

Lutfi Kolgjini
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
stElin746 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-31, 19:12   #2
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1681
Standard

Det måste väl vara info från en gammal tidigare omgång? Eller har jag missat något?
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-31, 19:40   #3
 
oHYRAs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 300
Sharp$: 134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skuumberg Visa inlägg
Det måste väl vara info från en gammal tidigare omgång? Eller har jag missat något?
Stämmer nog.
oHYRA är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-08-31, 20:00   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 21
Sharp$: 259
Standard

Shit det stämmer.
Skall vara observant nästa gång!!!
stElin746 är inte uppkopplad   Ge poäng
 

Ämnesverktyg


td