Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-15, 13:02   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Guldspel i Tyskland!


Nurnberg vs Schalke

Här är jag helt klart inne på Nurnberg. Tror ett mkt besviket Schalke får oerhört svårt att tända till efter den tunga Champions L utslagningen.

Riktigt bra spelvärde då Nurnberg finns en bra bit över 3ggr. kan ev bli DNB då Nurnberg kryssar mkt.

Vi får se.

Ni som följer tyska ligan får gärna fylla på med info.

Blir blytungt här
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-15, 13:23   #2
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Så du går in blytungt utan att veta skador m.m ?
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-15, 13:49   #3
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Så du går in blytungt utan att veta skador m.m ?
Att du orkar. Jag har den info jag behöver i detta fall. Finns väl ingen som kan den tyska ligan bättre än herr Glory. Men du kanske har bättre koll än vad han har?
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-15, 13:49   #4
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 58
Standard

Det finns ett annat bra spel i Tyskland ikväll; nämligen FC Union Berlin vs St. Pauli i 2. Bundesliga.

Tabellåttan FC Union Berlin har varit inne i en skakig period, men är ett av ligans bästa hemmalag och har nio raka hemmamatcher utan förlust, var av 6 vinster. När de nu gästas av tabellelvan St Pauli väntar en hård match. St Pauli har hittat formen och har 3 raka segrar med sig inför drabbningen på Stadion An der Alten Förstere. När lagen möttes tidigare på säsongen slutade matchen 2-2, efter att Union Berlin haft ledningen med 1-0 i halvtid.

Slutsatsen blir att St Pauli, trots sin form, inte rår på det otroligt hemmastarka FC Union Berlin ikväll. Detta gör att matchen känns väldigt spelvärd med odds på 1,95 (Unibet m.fl.) på en seger för FC Union Berlin.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+1)
piglett är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-15, 13:56   #5
 
Skubb14s avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 163
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Att du orkar. Jag har den info jag behöver i detta fall. Finns väl ingen som kan den tyska ligan bättre än herr Glory. Men du kanske har bättre koll än vad han har?
Om du nu har den info just DU behöver så kan du väl delge den här iså fall? Vad är meningen annars med att starta en tråd med ett sådant tips?

Och nej! Jag kan ingen tysk fotboll och har vad jag vet aldrig skrivit eller påstått detta vad jag vet..
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-15, 14:00   #6
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Om du nu har den info just DU behöver så kan du väl delge den här iså fall? Vad är meningen annars med att starta en tråd med ett sådant tips?

Och nej! Jag kan ingen tysk fotboll och har vad jag vet aldrig skrivit eller påstått detta vad jag vet..
Du har ju just fått motiveringen ovan. Men jag upprepar.

Jag tror Schalke kommer ha motivationsproblem i denna match. Iskall läge i ligan. Tung besvikelse efter Champions L.

Givetvis ser jag bra värde i denna 50/50 match enligt mig när vi får en bra bit över 3ggr

Spel är inte svårare än så
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-15, 14:00   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Min känsla av den info du ger är att allt eventuellt värde måste ligga på St Pauli [email protected].
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+5)
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-15, 14:23   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Detta är ingen rek och informationen som delges är inte till nytta för någon. Posta spel i dagboken, spreadsheet eller skriv ordenliga rekar. Papperskorg. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td