Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-26, 17:06   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Drott-Ystad. Magkänsla!


Har de senaste åren utvecklat en oerhört trevlig liten vana. Jag lyckas ofta passa på matcher jag tänkt spela på då jag inte har den rätta känslan.
En mkt stor bidragande orsak till att spelet har gått så bra. Jag är oerhört selektiv och det spelberoendet jag hade för 2 år sedan är helt borta. Nu står jag över spelen vid minsta tveksamheter och inte värde finns där.

Låter lite lalligt men jag är en lallare så där följer vi planen.

However. Matchen Drott-Ystad intresserar mig. Ystad har inte förlorat mot Drott på de senaste 6 mötena. 5 vinster och en oavgjord.
Känns som Ystad kan slå lite i underläge i denna match. Drott har dessutom vikt ner sig tidigare kan mkt väl torska denna match. Blir nog jämt.

Jag spelar Ystad +1.5 i denna match och följer min magkänsla. Tror det kan låsa sig för Drott idag

Senast redigerad av kriga den 2013-03-26 klockan 17:10.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 17:16   #2
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Har de senaste åren utvecklat en oerhört trevlig liten vana. Jag lyckas ofta passa på matcher jag tänkt spela på då jag inte har den rätta känslan.
En mkt stor bidragande orsak till att spelet har gått så bra. Jag är oerhört selektiv och det spelberoendet jag hade för 2 år sedan är helt borta. Nu står jag över spelen vid minsta tveksamheter och inte värde finns där.

Låter lite lalligt men jag är en lallare så där följer vi planen.

However. Matchen Drott-Ystad intresserar mig. Ystad har inte förlorat mot Drott på de senaste 6 mötena. 5 vinster och en oavgjord.
Känns som Ystad kan slå lite i underläge i denna match. Drott har dessutom vikt ner sig tidigare kan mkt väl torska denna match. Blir nog jämt.

Jag spelar Ystad +1.5 i denna match och följer min magkänsla. Tror det kan låsa sig för Drott idag
Till vilket odds spelar du? Helt värdelöst att bara berätta att du spelar så utan att berätta det!
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 17:18   #3
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Till vilket odds spelar du? Helt värdelöst att bara berätta att du spelar så utan att berätta det!
Gnällspik. Ystad +1.5 odds 1.90 Bet365

Pretty jävla fucking standard.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 17:22   #4
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Gnällspik. Ystad +1.5 odds 1.90 Bet365

Pretty jävla fucking standard.
Finns till 2.02 på Pinnacle! Lycka till med spelet
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 17:22   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Kollade vidare äldre statistik.. Ystad har 11st raka förlustfria matcher mot Drott. Traditionens makt är mkt stor inom idrotten.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 19:00   #6
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Kollade vidare äldre statistik.. Ystad har 11st raka förlustfria matcher mot Drott. Traditionens makt är mkt stor inom idrotten.
Mmm för Ystad hade inte alls flera landslagsspelare på den tiden, något man inte har nu precis.

Återigen ett tragiskt inlägg från "Den store Kriga". Du kommer med nada information och babblar på om att du är en lallare och tydligen har en magkänsla likt den magiska bläckfisken.

Avgå!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), kusagwa (+10)
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-26, 19:07   #7
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Tycker du gor enorm fel i att vara for selektiv i dina spel. Som manga har har sagt sa gor du mkt mer deg och far fru fortuna att jamna ut sig om du lagger sag 3000 spel per ar med 110% ROI and om du lagger 300 spel med 120% ROI om du flatbettar. Blir ca 8 spel per dygn och det ska ej vara problem idag med alla tillgang av information vi har och massa nya bolag som dyker upp med sjuka odds. Blir dock svarare for de som redan gjort mkt deg och vill betta hogre siffror.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 09:46   #8
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Mmm för Ystad hade inte alls flera landslagsspelare på den tiden, något man inte har nu precis.

Återigen ett tragiskt inlägg från "Den store Kriga". Du kommer med nada information och babblar på om att du är en lallare och tydligen har en magkänsla likt den magiska bläckfisken.

Avgå!
Lille lille pojke. Du bör nu tacka den store Kriga för all visdom du får.
Nu kommer ju det inte att ske. men vad gör det när jag sätter allt.

Lilla lilla människa. Haha
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 09:48   #9
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Tycker du gor enorm fel i att vara for selektiv i dina spel. Som manga har har sagt sa gor du mkt mer deg och far fru fortuna att jamna ut sig om du lagger sag 3000 spel per ar med 110% ROI and om du lagger 300 spel med 120% ROI om du flatbettar. Blir ca 8 spel per dygn och det ska ej vara problem idag med alla tillgang av information vi har och massa nya bolag som dyker upp med sjuka odds. Blir dock svarare for de som redan gjort mkt deg och vill betta hogre siffror.
Gör jag fel som är selektiv. Ja herregud. Mkt ska man höra innan örona faller av.

Mitt snittbet är på 11.000 kr. vad spelar då en och annan bonus för roll
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 10:13   #10
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

kriga du gillar att prata om vad dom har värde och vad som inte har värde men hur kommer det sig det att du skänker bort så mkt värde när du spelar till 1.9 istället för 2.02?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 10:33   #11
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 8
Sharp$: 87
Standard

Vad säger din magkänsla om Lugi idag då krigaren? För övrigt är du skönast på forumet
Ivaro är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 10:40   #12
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
kriga du gillar att prata om vad dom har värde och vad som inte har värde men hur kommer det sig det att du skänker bort så mkt värde när du spelar till 1.9 istället för 2.02?
Gillar inte Pinnen alls. Spelar inte där längre.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-03-27, 12:45   #13
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Gör jag fel som är selektiv. Ja herregud. Mkt ska man höra innan örona faller av.

Mitt snittbet är på 11.000 kr. vad spelar då en och annan bonus för roll



Pa Bet365?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+5), eddieh (+1)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td