Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-22, 16:16   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Proxy för att bonushora


Hej, mitt IP här är fast och jag kan alltså inte byta. Vad jag märkt är att inga proxys fungerar för att logga in på bettingsidor med. Det finns ingen proxy överhuvudtaget som fungerar att logga in på diverse bookmakers med, gärna svenskt IP?

Utöver det vore det intressant vilka bookmakers som är griniga med ID som ska skickas in eller räkningar som skall skickas till dörren.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-22, 16:43   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Hej, mitt IP här är fast och jag kan alltså inte byta. Vad jag märkt är att inga proxys fungerar för att logga in på bettingsidor med. Det finns ingen proxy överhuvudtaget som fungerar att logga in på diverse bookmakers med, gärna svenskt IP?

Utöver det vore det intressant vilka bookmakers som är griniga med ID som ska skickas in eller räkningar som skall skickas till dörren.
Inloggning sker med SSL kryptering, därför behöver du proxy med SSL-stöd.

Så sök efter SSL proxies
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-22, 20:39   #3
 
strds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 39
Sharp$: 253
Standard

Jag har använt http://www.vpnuk.net/ Kostar 80 SEK via Paypal varje månad. Har dock inte brukat den till det du ska ha den till, men det är en stabil och seriös tjänst så det borde väl funka?
strd är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-22, 23:47   #4
 
Top Notchs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 139

Mitt Sheet
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 100.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Denna använder jag till bet24

http://www.lfilter.info/
Top Notch är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-25, 21:48   #5
 
trenbolonexs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 109
Sharp$: 161

10.000
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

www.mullvad.net

Tanka hem, installera, funkar gratis i 3 timmar. Efter 3 timmar, avinstallera och sedan installera igen med samma installations fil eller ladda ner ny, vips 3 timmar gratis igen ELLLER bet, 50kr/mån.
trenbolonex är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-01-28, 22:12   #6
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Det finns en stor bonustråd, använd den är ni snälla..

*Hänglåset åker på..
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td